تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور عالي دبير كل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور:سند راهبردي كتابخانه هاي استان ها با پيشنهاد خودشان تدوين مي شودخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مشاور عالي دبير كل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور:سند راهبردي كتابخانه هاي استان ها با پيشنهاد خودشان تدوين مي شودخبرگزاري موج -


۲۸ دي ۱۳۹۰ (۷:۴۲ق.ظ)

مشاور عالي دبير كل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور:

سند راهبردي كتابخانه هاي استان ها با پيشنهاد خودشان تدوين مي شود
خبرگزاري موج - مشاور عالي دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي در امور برنامه ريزي گفت: برنامه راهبردي كتابخانه هاي عمومي با طرح هاي پيشنهادي مديران اين مجموعه ها تهيه و تدوين مي شود.

به گزارش خبرگزاري موج، غلامحسين نفيسي در دومين كارگاه تهيه و تدوين برنامه راهبردي ادارات كتابخانه هاي عمومي شهرستان هاي منطقه خوزستان در هتل فجر اهواز افزود: اين پيشنهادها در قالب سند توسط هر يك از رييسان ادارات حاضر در اين كارگاه تهيه و جهت ويرايش به گروه كارشناسان برنامه ريزي استان تحويل داده مي شود تا مبناي كار قرار گيرد.
وي با تشريح الگوي برنامه ريزي راهبردي در نهاد اضافه كرد: در تهيه و تدوين سند بايد به مسائل مختلف حوزه كتابخانه و كتابخواني از جهات مختلف، بهترين راه براي رسيدن به اهداف تعيين شده و گام هاي لازم براي طي مسير پيشرفت در اين حوزه بيانديشيم و اين ملاحظات را در برنامه پيشنهادي مطرح كنيم تا برنامه ريزي موفقي داشته باشيم.
وي گفت: خوشبختانه كار بررسي اسناد مذكور از تهران به استان ها منتقل شده و كارشناسان برنامه ريزي استان ها نظارت لازم را بر اسناد اعمال مي كنند.
در اين نشست مديركل كتابخانه هاي عمومي استان خوزستان نيز گفت: مديريت مطالعه در كشور مي طلبد كه برنامه راهبردي لازم در اين خصوص تدوين شود و بر اساس اين برنامه اهداف و روش ها تعيين شوند.
"رحيم فضيلت پور" افزود: تهيه برنامه راهبردي از سال گذشته در دستور كار قرار گرفته و مسوولان ادارات كتابخانه ها نخستين دوره آموزشي در خصوص چگونگي تدوين برنامه را در مشهد گذرانده و امروز نيز نمايندگان استان هاي خوزستان، لرستان و فارس در دومين كارگاه منطقه اي در اهواز حضور يافته اند.

در اين نشست همچنين معاون برنامه ريزي استاندار خوزستان با اشاره به اهميت كتاب و كتابخواني در ارتقاي فرهنگي و رشد همه جانبه جامعه گفت: معتقدم زيربناي توسعه آموزش است و راه رهايي از همه ابتذال ها دانايي و سرچشمه دانايي كتاب است.
"اسماعيل عامري گلستان" با تاكيد بر لزوم ارتقاي شاخص هاي كتاب و كتاب خواني در استان افزود: در استان ما هنوز هم بايد براي بازسازي در حوزه فرهنگ و فضاي فرهنگي كار شود ولي اميدواريم با گام هاي خوبي كه در اين راستا برداشته شده در آينده عقب افتادگي خود در اين حوزه را جبران كنيم.
وي ضمن ابراز اميدواري براي كسب رتبه هاي نخست كشور براي خوزستان در شاخص هاي كتاب و كتاب خواني اظهار داشت: امسال 800 ميليارد ريال از نهاد كشور و 500 ميليارد ريال هم از اعتبارات استاني به اين حوزه تخصيص داده شده است.
عامري گلستان گفت: در مسايل و فعاليت هاي فرهنگي اين بودجه باز هم كم است ولي به هر حال پس از تدوين برنامه راهبردي مورد نظر در اين كارگاه در صورت اعلام نياز از منابع استاني هم حمايت هاي بودجه اي لازم در اختيار متوليان امر قرار مي گيرد.
دومين كارگاه تهيه و تدوين برنامه راهبردي ادارات كتابخانه هاي عمومي شهرستان هاي استان هاي خوزستان ، فارس و لرستان امروز در اهواز آغاز به كار كرد و به مدت سه روز ادامه دارد.
گفتني است هم اكنون 162باب كتابخانه عمومي در خوزستان فعال هستند.

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن