تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815411057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيئت كارشناسي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به كردستان عراق اعزام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هيئت كارشناسي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به كردستان عراق اعزام شد
هيئت كارشناسي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به كردستان عراق اعزام شد
سنندج - خبرگزاري مهر: هيئت كارشناسي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در راستاي توافقنامه سه جانبه همكاري بين استانداري كردستان، سازمان آموزش فني و حرفه ‌اي كشور و استانداري سليمانيه به كردستان عراق اعزام شد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان كردستان در گفتگو با خبرنگار مهر بيان كرد: به منظور اشاعه و گسترش خدمات مهارتي و صدور آموزشهاي فني و حرفه اي به خارج از كشور، هيئت كارشناسي از سوي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور براي پيگيري ابن موضوع به استان سليمانيه عراق سفر كرد.

سيد جميل احمدي افزود: هيئت كارشناسي متشكل از حسن عزيزي مدير كل امور اداري و منابع انساني و علي موسوي قائم مقام معاون آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و سه نفر از مديران و مسئولان آموزش فني و حرفه اي استان كردستان است.

وي اظهار داشت: اين هيئت در سفري سه روزه به استان سليمانيه، با تشكيل جلسات متعدد با مسئولين و مقامات استان سليمانيه براي صدور و انتقال توانمندي هاي مهارتي و فناوري و آموزش فني و حرفه اي جمهوري اسلامي ايران به استان سليمانيه عراق گفتگو و مكان ها و فضاهاي آموزشي مورد بازديد و بررسي قرار مي دهد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي كردستان ادامه داد: استانداردهاي مهارت ‌آموزي كه توسط سازمان آموزش فني و حرفه ‌اي كشور تدوين شده است مطابق با تكنولوژي جهاني روز بود و با هدف افزايش توانمندي ‌هاي حرفه ‌اي و مديريتي متقاضيان استان سليمانيه براي ورود به بازار كار نقش موثري ايفا مي كند.

احمدي در خصوص سفر تيم كارشناسي سازمان آموزش فني و حرفه اي جمهوري اسلامي ايران به كردستان عراق، بيان كرد: اين سفر به منظور پيگيري در جهت گسترش، اشاعه و صدور خدمات آموزشي به خارج از كشور، ايجاد و ارتقاي صلاحيت‌ هاي حرفه‌ اي و توانمندسازي افراد جوياي مهارت متناسب با نيازهاي بازار كار صورت مي گيرد.

وي همچنين ايجاد زمينه ‌هاي لازم براي حضور فعال قشرهاي مختلف استان سليمانيه در فعاليت هاي كارآفريني، اقتصادي و مديريتي براساس توافقنامه في ما بين استانداري كردستان، سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و استانداري سليمانيه كردستان عراق را براساس ضوابط و مقررات موجود و ظرفيت و توانمندي طرفين براي ارائه آموزش هاي مورد نياز عنوان كرد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي كردستان در خصوص توافقنامه منعقده گفت: تعهدات استانداري كردستان، تامين و كمك به اعتبارات تكميل و به روز رساني كارگاه ها و تجهيزات آموزشي، پيگيري مفاد تفاهمنامه از طريق استانداري سليمانيه و ايجاد تعامل و همكاري بين سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و استانداري سليمانيه عراق و استاندارد سازي و بروز آوري و بهينه سازي فضاي هاي آموزشي است.

احمدي افزود: سازمان آموزش فني و حرفه ‌اي كشور براي آموزش مربيان در سليمانيه عراق، آعلام آمادگي كرده است و بخش خصوصي نيز با اخذ مجوز تاسيس آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه ‌اي در سليمانيه عراق طبق ضوابط و مقررات مي توانند فعاليت كنند.

وي اظهار داشت: مراكز آموزش فني و حرفه اي استان كردستان آمادگي دارند در صورت تمايل به مربيان استان سليمانيه آموزش مهارتي و فني و حرفه اي ارائه كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن