تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813171927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوانان تيرانداز ايران با وجود ركود بزرگان، صاحب طلا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جوانان تيرانداز ايران با وجود ركود بزرگان، صاحب طلا شدند
تهران - پنجمين روز مسابقات قهرماني آسيا در دوحه قطر با درخشش مجدد جوانان تيرانداز ايران همراه بود به طوريكه مهدي جعفري پويا موفق به كسب نخستين نشان طلاي ايران در اين رقابت ها شد.


به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري فدراسيون تيراندازي ايران، مهدي جعفري پويا با كسب 1250 امتياز بر سكوي نخست اين رقابت ها ايستاد و ايران را صاحب نشان طلا كرد.

در اين رشته تيراندازان چين با امتيازات 1246.4 و 1235.9 دوم و سوم شدند و پوريا نوروزيان تنها با اختلاف يك دهم امتياز با نفر سوم در جايگاه چهارم قرار گرفت.

گفتني در بخش تيمي نيز تيم ايران موفق شد با كسب 3394 امتياز عنوان دومي را از آن خود كند و به مدال نقره دست پيدا كند.

در اين رشته تيم چين با 3416 امتياز اول شد و تيم هند با 3367 در جايگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، اگرچه پايگاه خبري فدراسيون تيراندازي ايران هيچ اشاره اي به رشته و رده سني نمايندگان كشورمان در كسب اين موفقيت نكرده است اما براساس اعلام قبلي پايگاه اطلاع رساني فدراسيون بين المللي تيراندازي، نمايندگان كشورمان قرار بود امروز در رشته تفنگ 50 متر سه وضعيت جوانان به ميدان بروند.

گفتني است، پايگاه بين المللي فدراسيون تيراندازي كه معمولا نتايج را آنلاين منتشر مي كند، تا زمان ارسال اين خبر، هيچ كدام از نتايج مسابقات امروز را منتشر نكرده است.

با احتساب نتيجه اعلام شده از سوي فدراسيون تيراندازي ايران، تا پايان پنجمين روز مسابقات و بدون احتساب نتايج بدست آمده در رشته هاي تپانچه 25 متر رپيد فاير مردان در دو رده جوانان و بزرگسالان كه قرار بود امروز تكليف آن روشن شود، كاروان كشورمان تا امروز موفق به كسب 5 مدال تيمي و يك مدال انفرادي (يك طلا، 2 نقره و 3 برنز) شده است كه تنها يكي از اين مدال ها حاصل تلاش تيراندازان بزرگسال بوده است.

از سوي ديگر، كسب مدال انفرادي در ورزش تيراندازي اهميت بيشتري نسبت به كسب مدال در بخش تيمي دارد چرا كه در المپيك نيز مدال هاي تيراندازي تنها در بخش انفرادي توزيع مي شود.

شايان ذكر است، در المپيك به هر كشور در هر ماده تنها دو سهميه داده مي شود و از آنجا كه يك تيم تيراندازي شامل سه ورزشكار است، در المپيك مسابقات تيمي تيراندازي برگزار نمي شود.

مدال هاي بدست آمده به شرح زير است:

1- طلا/ انفرادي/ جوانان/ مهدي جعفري پويا / تفنگ 50 متر سه وضعيت

2- نقره/تيمي/ جوانان/آقايان/ تفنگ 50 متر سه وضعيت

3- نقره/ تيمي/جوانان/آقايان/ تفنگ 50 متر درازكش

4- برنز/ تيمي/جوانان/ آقايان / تپانچه 50 متر آزاد

5- برنز/ تيمي / بزرگسالان/ بانوان / تفنگ بادي 10 متر

6- برنز/ تيمي/ جوانان/بانوان / تفنگ 50 متر درازكش

1346/1647

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30770000

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن