تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815732145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فال پنج شنبه 24 بهمن ماه را حتما بخوانيد!!!


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: فال پنج شنبه 24 بهمن ماه را حتما بخوانيد!!!
متولدين ارديبهشت _ با خود عهد كنيد كه اشتباهات بچه‌گانه را تكرار نكنيد و قدر فرصت‌ها را بدانيد... به فكر روز‌هاي خوب باشيد، هم شما و هم همدم شما در زندگي.
متولدين فروردين:
صميميت و بي ريايي شما، گاه كار دستتان ميدهد. در واقع باعث ميشود، اطرافيان، رفتارتان را نوعي ضعف و بالاتر از آن ناآگاهي بدانند؛ به همين خاطر اندكي با دقت بيشتر به برخي رفت و آمدها در خانواده توجه كنيد. چشمها و دستهاي سوء استفاده گر، در پي آن هستند، وقوع يك حادثه ناگوار را به شما نسبت بدهند.

متولدين ارديبهشت:
با خود عهد كنيد كه اشتباهات بچه‌گانه را تكرار نكنيد و قدر فرصت‌ها را بدانيد... به فكر روز‌هاي خوب باشيد، هم شما و هم همدم شما در زندگي. ياد بگيريد براي امروز زندگي كنيد و به خاطر داشته باشيد كه بي‌‌دوست و بي‌‌عشق، زندگي هيچ نخواهد بود.

متولدين خرداد :
گام به جلو بگذاريد، چرا كه براي حل مشكلي كه چندي است روح شما را خسته و آزرده كرده، راه به ظاهر بسته، باز ميشود و فردي را كه به هيچ روي انتظار ديدنش را نداريد سر ميرسد. تنها كافيست از حافظه خود كه گاه به گونه اي شگفت انگيز به كار مي افتد، كمك بخواهيد. نوعي كاميابي، مانند قبول شدن در يك آزمون يا به طور مثال گرفتن مجوز سفر، برايتان فراهم ميشود.

متولدين تير:
برخي از نگرانيها و دلشوره ها، ميتوانند طبيعي جلوه نمايند. در واقع در آغاز راه طولاني زندگي مشترك هستيد و بدون ترديد گاه مسايل و حرف و حديث، چشم و ذهن آدم را آلوده ميكنند، اما توجه داشته باشيد، آنهايي كه امروز به قول خودتان از سر خيرخواهي، افشا گري ميكنند، اگر دوستدار شما بودند، قبل از نشستن سر سفره عقد هم ميتوانستند، دلسوزي كنند! به هر حال، مصلحت مملكت خويش، خسروان دانند. اما بدانيد در درگيريها، به طور معمول نفر سوم است كه برنده ميشود و در اين رهگذر، بساط يك جنجال براي شما چيده شده كه اگر هوشيار نباشيد، كلاه بزرگي روي سرتان ميگذارند!

متولدين مرداد :
بيشتر فكر كنيد، با اندكي تامل، چيزي را از دست نميدهيد. پرسش اين است كه آيا شير آنقدر فروتن است كه با گذر از خود، لطف يك موش را براي خلاصي از دام قبول كند؟ گاه قدرت به تنهايي براي رهايي كافي نيست، بايد از آنكه كوچك است اما چاره كار را ميداند، ياري جست.

متولدين شهريور:
ممكن است افرادي باشند كه شما را عصباني و رنجيده كنند، ولي شما اهميتي ندهيد و به روند رو به رشد خود فكر كنيد. به كارهاي گوناگون مشغول باشيد اما براي هر كاري فرصت كافي نداريد پس اولويت‌بندي كنيد. اگرچه دوست داريد كه زندگي خود را آنچنان كه مي‌خواهيد كنترل كنيد، ولي با تواضع بيشتر، از ديگران هم راهنمايي بخواهيد و از تجربيات آنها استفاده كنيد. قصد آنها فقط كمك كردن به شماست. به دنبال عشق گمشده ي خود باشيد، شايد همين نزديكي‌ها باشد، اگر خوب ببينيد پيدايش مي‌كنيد. در انتخاب خود دقت كنيد، در ضمن مراقب سلامتي خود هم باشيد.

متولدين مهر:
هرازگاهي نگاهي به گذشته بيندازيد، نه خيلي دور، همين چند روز پيش... چگونگي رفتار و امورتان را تجزيه و تحليل كنيد. از ناكامي‌ها عبرت بگيريد و از كاميابي‌ها بهره‌مند شويد. امروز وقت آنست كه گامهاي جديد و بزرگي در راه ترقي برداريد و فراموش نكنيد كه محتاط باشيد. به احساسات اطراف خود توجه كنيد، بي‌‌تفاوت از كنار آنها نگذريد، شايد همان‌ها سرنوشت شما را بسازند يا آينده شما باشند. يك (بله) كار را تمام مي‌‌كند، به شرطي كه جوانب را در نظر بگيريد.

متولدين آبان:
بار سنگيني كه مدتها با خود به اين سو و آن سو ميبريد و قد و قامت و تاب و توان روح و جسم شما را خم كرده و ساييده است، بايد بر زمين گذاشته شود. آري، زمان بازگويي حقيقت فرا رسديه است. ترس و ترديدها را رها كنيد. ابتدا در پيشگاه وجدان خود و سپس در پاسخ به احضاريه گاه، روح خسته و زنداني خويش را آزاد كنيد، چه بسا آخرين فرصت امروز باشد.

متولدين آذر:
از نربان پوسيده توهمات پايين بياييد تا صداي آنهايي كه قرار گذاشته اند، سرزده به خانه تان بيايند، بشنويد. چرا لقمه را از پشت سر توي دهان ميگذاريد؟ كسي را كه به مانند روز، پرتو دوست داشتن را براي شما مي فرستد، از سر عمد ناديده ميگيريد اما در پنهان و گاه نزد نزديكان از او صحبت ميكنيد!! اگر قصد آزار خود و او را نداريد، به دعوتي كه براي حضور در يك ميهماني خانوادگي به عمل مي آيد، پاسخ مثبت بدهيد.

متولدين دي:
با نوعي تلكيف اجتماعي يا انجام وظيفه ي خيرخواهانه روبرو خواهيد شد. با وجود تمام گرفتاريها و اينكه در ظاهر، نامتناسب با شرايط خانوادگي و شغلي شما نشان ميدهد، بدانيد كه اگر سودي نداشته باشد - كه بدون ترديد خواهد داشت- شانه خالي كردن از زير آن، به صلاح شما و آينده تان نخواهد بود.

متولدين بهمن:
منتظر دريافت يك پيام تلفني يا نامه اي باشيد كه از راه دور خبر بسيار خوش و در عين حال نا منتظره اي را به شما منتقل خواهد كرد. محتواي پيام يا نامه به گونه ايست كه حاصل چند سال تلاش و پشتكار شما براي ايجاد دگرگوني در زندگي عاطفي به بار مينشيند.

متولدين اسفند:
گاهي اوقات شما يادتان مي‌‌رود كه قلبي برايتان هميشه مي‌‌تپد، پس تپش آن را با تپش قلب خود پاسخ گوييد. در محيط كار با يكي از شركاء خود، دچار اختلاف سليقه ميشويد كه در صورت ادامه، شانس شركت را براي عقد قرار ي بسيار با ارزش، اندك ميكند. صلاح در اين است كه با كمي گذشت، مساله را حل نماييد.

پنجشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن