تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813263158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال (جام خليج فارس ) تساوي براي هيچ


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال (جام خليج فارس ) تساوي براي هيچ
داربي 66 آبي و قرمزهاي تهران بدون برنده به پايان رسيد
عصر ديروز 66 داربي تهران ميان استقلال و پيروزي انجام شد در اين ديدار كه به قضاوت محسن تركي و حسن كامراني فر و رضا سخندان در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 100 هزار تماشاگر برگزار شد استقلال تهران ابتدا با گل مجتبي جباري در دقيقه 56 از حريف پيش افتاد اما در ادامه در سومين دقيقه از وقت هاي تلف شده بازي پيروزي با پنالتي مازيار زارع بازي را به تساوي كشاند و از شكست نجات پيدا كرد.
در اين ديدار استقلال ميزبان با تركيب وحيد طالب لو مهدي اميرآبادي پيروز قرباني پژمان منتظري بيژن كوشكي جان واريو مجتبي جباري حيدري اكبرپور و آرش برهاني و كاظمي به ميدان رفت .
پيروزي نيز با تركيب عليرضا حقيقي رحمان رضايي شيري عليرضا محمد نيكبخت زارع پژمان نوري كريمي باقري پتروويچ و سپهر حيدري پا به ميدان گذاشت .
نيمه نخست :
قرمز پوشان كه آغازگر بازي بودند. تنها پس از چند ثانيه نخستين خطا را نيز از آبي ها گرفتند.
قرمزپوشان تهراني نخستين كرنر بازي را نيز به روي دروازه وحيد طالب لو فرستادند هر چند بي ثمر ماند.
اشتباه و دست پاچگي در خط دفاعي پيروزي چيزي نمانده بود كه دروازه اين تيم را تا آستانه فرو ريختن پيش ببرد اما بخت يار قرمزها بود.
نيكبخت واحدي براي آنكه همه چيز را به تعادل بكشاند خود را در موقعيت گلزني قرار داد اما از باز كردن دروازه طالب لو ناتوان ماند.
نيمه نخست با ميدان داري شاگردان وينگادا آغاز شد. بازيكنان پيروزي بيشترين تمركز خود را معطوف به خط مياني شان كرده بودند.
دوندگي هاي فراوان « عليرضا محمد » علي كريمي مازيار زارع و پژمان نوري باعث شد تا توپ بيشتر به سود قرمزپوشان در جريان باشد. البته قرمزها از تملك توپ سود چنداني نبردند.
استقلال از دقيقه 30 بازي را به تعادل كشاند و يكي دو بار روي دروازه عليرضا حقيقي خطرناك ظاهر شود .
آرش برهاني در دقيقه 40 تا يك قدمي گشودن دروازه پيروزي پيش رفت اما اين حقيقي بود كه آقاي گل ليگ را در گلزني ناكام گذاشت .
در وقت تلف شده نيمه نخست اشتباه رحمان رضايي روي ارسال بازيكنان استقلال نزديك بود يك گل به خودي را به ثبت برساند اما سپهر حيدري مانع از فرو ريختن دروازه پيروزي شد.
كارت زرد محسن تركي در نيمه نخست تنها شامل حال بازيكنان پيروزي بود و عليرضا حقيقي و رحمان رضايي اخطاري هاي نيمه نخست لقب گرفتند.
نيمه نخست بسيار آرام و محتاطانه از سوي هر دو تيم دنبال شد و به پايان رسيد.
نيمه دوم :
شاگردان قلعه نويي نيمه دوم را به مراتب بهتر و سريع تر از نيمه نخست آغاز كردند.
بازي در نيمه دوم سرعتي بيشتر از نيمه نخست داشت . استقلال كه آغازكننده بازي در اين نيمه بود نخستين موقعيت خطرناك را نيز روي دروازه حريف ايجاد كرد.
علاوه بر افزايش سرعت بازي حركات بيش از حد انفرادي از سوي بازيكنان دو تيم در شروع نيمه دوم به چشم مي آمد.
پيروزي كه نيمه نخست ميدان داري كرده بود باقري خسته را بيرون كشيد و به جاي او محمد منصوري را به ميدان فرستاد. با آن كه استقلال مي توانست در شروع نيمه دوم دروازه پيروزي را باز كند اما سپهر حيدري روي كرنر قرمزها تا آستانه گشودن دروازه طالب لو پيش رفت . اما ضربه حيدري به جايي نرسيد.
آرش برهاني در حمله بازيكنان پيروزي از موقعيت ضد حمله پيش آمده استفاده كرد و مجتبي جباري را در پشت محوطه جريمه قرمزها صاحب توپ نمود.
شوت دقيق و ديدني جباري با اشتباه عليرضا حقيقي در جايگيري روبرو شد و پس از اثبات توپ به تيرك دروازه راهي دروازه قرمزها شد.
پيروزي تنها يك دقيقه پس از خوردن گل مي توانست بازي را به تساوي بكشاند . نيكبخت واحدي در دقيقه 57 در شروع مجدد بازي در موقعيت باز كردن دروازه طالب لو بود اما در اين كار ناكام ماند. نيكبخت در اين نيمه چندين موقعيت خوب ديگر را نيز از دست داد تا تنها به لطف نيمكت بدون مهاجم پيروزي همچنان در ميدان حضور داشته باشد.
امير قلعه نويي جانواريو بازيساز برزيلي آبي ها را به دليل آسيب ديدگي از زمين مسابقه خارج كرد و مجيدي را به جاي بازيكن آسيب ديده اش به ميدان فرستاد. پيروزي كه نتيجه و سه امتياز بازي و قهرماني را از دست رفته مي ديد رحمان رضايي را بيرون كشيد و هادي نوروزي را به ميدان فرستاد.
تنها دقايقي پس از اين تعويض پيروزي مي توانست به گل تساوي دست پيدا كند اما پژمان منتظري ناجي دروازه آبي ها شد و با تكل خوب خود دروازه تيم شان را نجات داد.
چند دقيقه بعد نوروزي سانتر خوب پتروويچ را با فاصله كمي به بيرون زد تا پيروزي همچنان بازي را نگران دنبال كند.
نيكبخت واحدي و علي كريمي در زير فشار شديد بازي كنترل خود را از دست دادند و از داور بازي اخطار گرفتند.
اكبرپور در دقايق 79 و 81 دو بار تا آستانه گلزني پيش رفت اما اين طور نشد .
پيروزي با به ميدان فرستادن علي عسگر به جاي پتروويچ تيمش را باز هم تهاجمي تر كرد. حملات قرمزها بي امان ادامه داشت تا آن كه در دقيقه سوم وقت تلف شده سانتر ارسالي روي دروازه با هند علي عليزاده بازيكن تعويضي استقلال كه به جاي سياوش اكبرپور به ميدان فرستاده شده بود تبديل به ضربه پنالتي شد.
مازيار زارع نيز با خونسردي اين ضربه را تبديل به گل كرد تا پيروزي بازنده از ميدان خارج نشود.
مهدي اميرآبادي تنها اخطاري آبي ها در اين بازي بود.
به اين ترتيب داربي 66 تهران هم بدون داشتن برنده به پايان رسيد تا استقلال با 53 امتياز و پيروزي با 44 امتياز همچنان براي قهرماني اميد داشته و تلاش كنند.
گريه هواداران استقلال پس از تساوي دربي
شماري از هواداران تيم استقلال پس از پايان بازي با چشم هاي گريان به حضور در آزادي ادامه داده و ورزشگاه را ترك نكردند.
شماري از هواداران تيم استقلال كه تصور نمي كردند در دقيقه 93 بازي برده را از دست بدهند با ناراحتي زياد پس از پايان بازي حاضر به ترك ورزشگاه نبوده و با چشمان گريان روي سكوها نشستند.
آنها انتظار نداشتند تيم استقلال كه صدرنشين ليگ است پيروزي در دربي را با تساوي عوض كند.
همچنين هواداران استقلال پس از پايان بازي با سردادن شعارهايي اعتراض خود را به نتيجه تساوي دربي نشان دادند كه خطاب آنها به مسئولان تيمشان نبود بلكه به افراد ديگر اعتراض مي كردند.
برخي از تماشاگران استقلال هم بعد از به ثمر رسيدن ضربه پنالتي به نفع پيروزي به روند بازي اعتراض كردند.
همزمان با اعلام ضربه پنالتي به سود تيم پيروزي برخي از تماشاگران تيم استقلال با اعتراض به روند و جريان بازي نتيجه پاياني اين ديدار را از پيش تعيين شده قلمداد كردند.
آنها با بيان شعارهايي از قبيل اينكه " فوتبال با سياست نمي خوايم نمي خوايم " اعتراض خود را به روند بازي كردند.
عليزاده ممنوع المصاحبه شد
مهاجم تيم فوتبال استقلال از سوي كادر فني اين تيم ممنوع المصاحبه شد.
علي عليزاده كه با خطاي هند خود باعث شد پيروزي در دقايق پاياني بازي صاحب پنالتي شود سوژه خوبي براي خبرنگاران به حساب آمد و خبرنگاران رسانه هاي گروهي براي مصاحبه با وي به سمت او رفتند اما كادر فني استقلال اجازه مصاحبه به اين مهاجم را نداد.
امير قلعه نويي :
استقلال پس از گل احساسي بازي كرد
امير قلعه نويي پس از تساوي تيمش برابر پيروزي اين نتيجه را مساوي با يك شكست دانست .
قلعه نويي پس از تساوي يك بر يك برابر پيروزي گفت : بازي خوبي بود و به هر حال تيمي كه گل نزند مستحق دريافت گل است . براي تيمي كه پيش است در دقيقه 93 گل خوردن مساوي با شكست است .
وي ادامه داد : پس از به ثمر رساندن گل ما كمي احساسي بازي كرديم همچنين سياوش اكبرپور دو موقعيت گل را از دست داد و حق ما همين تساوي بود.
قلعه نويي همچنين پيرامون عملكرد تيم داوري گفت : داوري بسيار خوب بود در مورد پنالتي كه به نفع پيروزي اعلام شد هم بايد فيلم بازي را مجددا ببينم . اما وقتي آقاي تركي آن را پنالتي تشخيص داده حتما پنالتي بوده است .
سرمربي استقلال در مورد تعويض هاي انجام گرفته خود در اين بازي گفت : دو تعويض اجباري داشتيم . مجتبي جباري نمي توانست به بازي ادامه دهد از سوي ديگر قصد داشتيم بازيكن سر زن وارد زمين كنيم . اما متاسفانه گل تساوي را دريافت كرديم شايد اگر سياوش اكبرپور يكي از موقعيت هاي خود را به گل تبديل مي كرد نتيجه چيز ديگري مي شد.
قلعه نويي در پايان خاطرنشان كرد : در نيمه نخست چندان خوب نبوديم بايد فيلم بازي را آناليزم كنم در حال حاضر اگر نظري بدهم يك نظر احساسي است .
پيرواني :
روي اشتباه خودمان عقب افتاديم
مربي تيم فوتبال پيروزي گفت : در روز بدمان از استقلال بهتر بوديم .
افشين پيرواني پس از پايان داربي 66 گفت : بازي خوبي بود . ما از موقعيت هاي گل زني برخوردار بوديم اما نتوانستيم از آنها استفاده كنيم . شايد اگر شانس آورد و در همان ابتداي بازي گل مي زديم مي توانستيم پيروز از ميدان خارج شويم . براي پيروزي صاحب موقعيت هاي بهتري بوديم .
اين مربي درباره فرصت هاي استقلال براي گل زني هم گفت : وقتي روي اشتباه خودمان از حريف عقب افتاديم با بيرون كشيدن مدافع مان و به ميدان فرستادن مهاجمان سعي كرديم بازي را به تساوي بكشانيم و همين موضوع باعث شد تا در ضد حمله ها به حريف موقعيت گل زني بدهيم .
او گفت : در روز بدمان از استقلال بهتر بوديم هر چند اين شايد به اين دليل باشد كه من مربي پيروزي هستم اما بايد بگويم كه از داربي قبل بهتر بود.
پيرواني درباره تغيير تاكتيكي پيروزي و استفاده از سه دفاع در قلب خط دفاع هم گفت : روي بازي حريف حساب كرده بوديم و مي دانستيم كه آنها دو مهاجم سرعتي دارند براي همين ترجيح داديم كه با سه مدافع در خط دفاع بازي كنيم .
او در مجموع بازي دو تيم را خوب ارزيابي كرد.
پيرواني در مورد داوري گفت : بايد بگويم در اين چند سال چنين قضاوت خوبي نديده بودم اشتباهاي داوري تنها در حد يك يا دو صحنه بود.
وي پيرامون دو تعويض پيروزي در اين ديدار كه با ورود علي عسگر و نوروزي همراه بود گفت : اين دو بازيكن جوان هستند و ان شا الله در آينده بهتر از اين ظاهر خواهند شد.
وينگادا : موقعيت هاي صد در صد را برابر استقلال از دست داديم
سرمربي جديد پيروزي پيروزي گفت : چند فرصت صد در صد گلزني را به راحتي از دست داديم .
نلو وينگادا پس از تساوي يك بر يك تيم هاي فوتبال استقلال و پيروزي اظهار داشت : پس از آنكه گل اول را از استقلال دريافت كرديم حملات زيادي داشتيم اما در جريان مسابقه پيروزي چند موقعيت صد در صد گلزني را از دست داد.
وي افزود : در برابر استقلال براي رسيدن به پيروزي از هيچ كوششي دريغ نكرديم اما بازيكنان ما بايد ياد بگيرند كه تا آخرين لحظه مسابقه نتيجه امكان دارد تغيير كند پس از آنكه از استقلال گل خورديم چند بار ريسك كرديم اما معتقدم اين ديدار حساس در كمال جوانمردي برگزار شد.
وينگادا خاطرنشان كرد : بازي حساسيت خاص خود را داشت اما نتيجه عادلانه بود. اگر چه ما به فكر پيروزي بوديم اما من به تازگي به جمع سرخ پوشان اضافه شده ام و در آينده حرف هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت . قبل از دربي ساعت ها با پيرواني در مورد اين مسابقه صحبت كردم و اين تيم حاصل تفكرات كل كادر فني بود.
وينگادا گفت : اگر من نمي خواستم در تركيب دخالت داشته باشم صبر مي كردم و بعد از دربي به جمع پيروزي اضافه مي شدم . به هر حال از عملكرد بازيكنان راضي هستم چون بعد از عقب افتادن پيروزي خيلي خوب و با انگيزه به سوي دروازه حريف پيش رفتم .
اين مربي پرتغالي اظهار داشت : در دقايق پاياني ; بازي در اختيار ما بود و تعويض هايمان نيز تاثيرات مثبتي به همراه داشت .
وي در مورد آينده پيروزي گفت : من جادوگر نيستم كه بخواهم آينده را پيش بيني كنم . به همين دليل به مسولان باشگاه قولي نداده ام اما به عنوان سرمربي تاكيد مي كنم ما تا آخرين لحظه به تلاشمان ادامه مي دهيم .
وي با اشاره به عملكرد تيم داوري خاطرنشان كرد : محسن تركي به خوبي بازي را قضاوت كرد اما بايد همه بدانند داور نيز مانند بازيكنان مربيان و هر فرد ديگري اشتباه مي كند اما داور ايراني خيلي خوب قضاوت كرد.
وي راجع به اعتراض رحمان رضايي هنگام تعويض شدن از ميدان مسابقه پاسخ داد : رحمان بعد از تعويض هيچ كار بدي انجام نداد بلكه براي لحظاتي براي آب خوردن به بيرون از زمين رفت و برگشت .
وينگادا عنوان كرد : امروز پيروزي در خط دفاع عملكرد خوبي داشت . استقلال هم نشان داد كه چرا تا حالا صدرنشين ليگ برتر ايران است .
شكست ذوب آهن و توقف صبا و مس به سود استقلال
4 مسابقه ديگر هفته بيست و ششم ليگ برتر ديروز در شهرهاي مختلف برگزار شد و ذوب آهن تيم دوم جدول برابر سايپا شكست خورد تا استقلال در صدر جدول حاشيه امنيت بيشتري داشته باشد.
نتايج ديدارهاي هفته بيست وششم ليگ برتر به شرح زير است :
سايپا يك ـ ذوب آهن اصفهان صفر
گل : صابر ميرقرباني در دقيقه 42
ورزشگاه انقلاب كرج ; داور عليرضا فغاني
ابومسلم مشهد يك ـ مس كرمان يك
گل ها : جان نگودي در دقيقه 70 براي ابومسلم و ادينهو در دقيقه 72 براي مس
ورزشگاه ثامن الائمه ; داور البرز حاجي پور
صباي قم 2 ـ داماش گيلان 2
گل ها : محمد نوري در دقيقه 5 فريدون فضلي در دقيقه 58 براي صبا و سيد مهدي آقازاده در دقيقه 74 و دراگويچ در دقيقه 90 براي داماش
ورزشگاه يادگار امام قم
سپاهان اصفهان 2 ـ راه آهن شهرري صفر
گل ها : محرم نويد كيا در دقيقه 17 عماد رضا دقيقه 62 (پنالتي )
ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
در جدول استقلال با 53 امتياز در صدر قرار دارد ذوب آهن با 47 امتياز دوم است و پيروزي با 44 امتياز در رده سوم جاي دارد .
ديدارهاي هفته بيست و هفتم ليگ برتر روزهاي سه شنبه و چهارشنبه اين هفته برگزار خواهد شد.

جمعه|ا|25|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن