تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803119507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار آذربايجان‌غربي: استان در مبحث سرمايه گذاري آماده جهش است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون استاندار آذربايجان‌غربي: استان در مبحث سرمايه گذاري آماده جهش است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اروميه
سرويس: آذربايجان غربي

معاون برنامه ريزي استانداري آذربايجان‌غربي گفت: تشكيل كميته‌هاي تخصصي در بدنه دستگاه‌هاي مرتبط با موضوعات كشاورزي، گردشگري، صنايع و زيربنايي و با استفاده از توان كارشناسي دستگاه‌ها از ضروريات امر است.

به گزارش خبرنگار ايسنا، غلامرضا ديزج نژاد، صبح امروز 27 دي، در جلسه ستاد سرمايه گذاري آذربايجان‌غربي گفت: دستگاه‌هاي اجرايي نسبت به ارائه طرح‌هاي توجيهي اوليه و پتانسيل‌هاي سرمايه گذاري استان اقدامات لازم را صورت داده و نتيجه را مرتباً به مركز خدمات سرمايه گذاري جهت درج در فرصت‌هاي سرمايه گذاري براي اطلاع رساني ارسال كنند.

ديزج نژاد افزود: حوزه اقتصادي استان آذربايجان‌غربي داراي ظرفيت بالايي است و استان ما در مبحث سرمايه گذاري آماده جهش است.

وي گفت: لازم است براي رشد و توسعه استان، مديران جدي‌تر به مقوله سرمايه گذاري نگاه كرده و بايد همت زيادي در اين زمينه داشته باشند.

ديزج نژاد با تاكيد مجدد بر تقويت مركز خدمات سرمايه گذاري استان، از پراكنده كاري‌ها و موازي كاري ساير دستگاه‌ها براي بحث سرمايه گذاري انتقاد كرد.

وي با اشاره به اينكه در راستاي جهت جلوگيري از پراكنده كاري بايد ارائه خدمات در مركز تمركز يابد و در اين زمينه متوليان و مردم در زمينه سرمايه گذاري اطلاعات لازم را داشته باشند اظهاركرد: مركز خدمات سرمايه گذاري بايد به عنوان تنها مرجع رسمي معرفي بشود و جلسات اين مركز به صورت مستمر و مفيد اجراء شود.

ديزج نژاد تاكيد كرد: مباحث مرتبط با اصل 44 در ستاد سرمايه گذاري بايد اجراء شود و اين خود نوع فعاليت مركز را مشخص مي‌كند. همچنين پنجره واحد كه از مدت‌ها قبل مطرح بوده بايد اجرايي شود.

اين مقام مسئول در مورد شهرك‌هاي صنعتي گفت: مقدمات كارها در مورد شهرك‌هاي صنعتي بايد مصوب شده و به عنوان موضوع جدي مورد پيگيري قرار گيرد.

معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان‌غربي ادامه داد: موارد خاص سرمايه گذاري بايد مورد توجه قرار گيرد و با حمايت از سرمايه گذار لازم است بستر مناسب سرمايه گذاري ايجاد و توسعه يابد.

ديزج نژاد گفت: فضاي امروز، نشانگر توجه مديران در عرصه سرمايه گذاري است و نقدي هم كه توسط رسانه‌ها و افراد بشود بايد مورد توجه باشد.

معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان‌غربي نيز در اين جلسه با تاكيد بر افزايش فعاليت حوزه سرمايه‌گذاري در ايام الله دهه فجر گفت: مواردي همچون بهره برداري، افتتاح، كلنگ زني و... در دهه فجر مردم را دل گرم تر كرده و مي طلبد اطلاع رساني لازم در سطح استان در اين زمينه انجام گيرد.

حسين دبيري، نائب رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري استان نيز در اين جلسه ضمن ارائه گزارش مبسوطي از عملكرد مركز خدمات به بررسي پروژه‌ها و طرح‌هاي در دست مطالعه، در دست اقدام و در دست پيگيري از طريق مركز خدمات پرداخت.

وي در اين گزارش سرمايه گذاري در استان را به دو فصل كلي داخلي و خارجي تقسيم و هر كدام از فصول را به بخش‌هاي سرمايه گذاري در حال انجام و راكد و هم‌چنين زيربخش‌هاي صنعتي، كشاورزي، گردشگري و زير بنايي تقسيم و آمار كلي مركز را به حاضرين ارائه كرد.

دبيري تعداد سرمايه گذاري خارجي مركز خدمات سرمايه گذاري استان را بالغ بر 7 طرح، سرمايه گذاري در حال انجام، 6 طرح و سرمايه گذاري راكد را يك طرح اعلام كرد.

وي از 2 طرح مهم سرمايه گذاري در حال انجام در بخش صنعت، 3 طرح در بخش كشاورزي، يك طرح شامل در بخش زيربنايي و عمران شهري خبرداد و افزود: براساس پيش بيني‌ها ميزان كل سرمايه گذاري خارجي 944 ميليارد و 718 ميليون ريال بوده كه در آينده مي تواند بيش از 13 هزار نفر را مشغول به كار كند.

اين مقام مسئول از تعداد 21 طرح در بخش سرمايه گذاري داخلي، 16 طرح سرمايه گذاري در حال انجام، 5 طرح سرمايه گذاري راكد خبر داد و افزود: پيش بيني مي‌شود ميزان كل سرمايه گذاري داخلي (در حال انجام) 15ميليارد و519ميليون و871 ريال و اشتغالزايي حاصل از آن، 14هزار و523 نفر را شامل شود.

دبيري رسيدگي به شكايات متقاضيان سرمايه گذاري را از وظايف ستاد سرمايه گذاري استان دانسته و گفت: متقاضيان مي‌توانند از طريق مراجعه به مركز خدمات و دبيرخانه ستاد سرمايه گذاري استان و يا وب سايت www.investin-wa.ir فرم شكايت را دريافت كرده، هم‌چنين اطلاعات مربوط به فرصت‌هاي سرمايه گذاري استان را پيگيري كنند.

نائب رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري استان تاكيد كرد: در سال جهاد اقتصادي، سرمايه گذاري يكي از مقوله‌هاي مهم مباحث اقتصادي است و با توجه به اهميت اين موضوع، تعامل، همت و تلاش دستگاه‌هاي اجرايي را مي‌طلبد.

گفتني است در اين جلسه كه با حضور مديران و نمايندگان 18 دستگاه مرتبط با جذب سرمايه گذاري خارجي در استان تشكيل يافته بود مسائل و مشكلات اين دستگاه‌ها در امر سرمايه گذاري مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن