تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812990139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توليد و پخش نزديك به 9000 دقيقه برنامه ويژه محرم در شبكه سحر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: توليد و پخش نزديك به 9000 دقيقه برنامه ويژه محرم در شبكه سحر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

شبكه جهاني سحر با توليد و پخش 8695 دقيقه برنامه مناسبتي ـ موضوعي ويژه محرم، ايام سوگواري شهيدان كربلا را گرامي داشت.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، ناصر حجازي‌فر مدير طرح و تأمين برنامه شبكه سحر با اعلام اين مطلب، هماهنگ‌سازي سمت و سوي محتوايي و نكات تأكيد ويژه برنامه‌هاي محرم اين شبكه را با ذائقه هاي مختلف مخاطبان و مذاهب آنان يكي از ويژگي هاي خاص برنامه هاي شبكه سحر در مناسبت‌هاي خاصي مثل ماه محرم مورد اشاره قرار داده و گفت: با توجه به اينكه شبكه سحر داراي مخاطباني با عقايد متعدد ديني و سلايق مذهبي اعم از شعيه و سني و با زبان هاي كردي، آذري، اردو، انگليسي، فرانسوي و بوسنيايي است، با لحاظ كردن و رعايت كردن نوع مذهب و گرايش هاي مخاطبان اين برنامه ها، در ويژه برنامه هاي محرم سعي شده است احترام متقابل مذاهب اسلامي محفوظ بماند.

وي از امام حسين(ع) به عنوان يك چهره جهاني ياد كرده و گفت: شخصيت امام حسين(ع) نه تنها در جامعه شيعه مذهب بلكه در ساير مذاهب و اديان ديگر نيز شناخته شده و از احترام و توجه خاصي برخوردار است. بدين لحاظ موضوع قيام حسيني(ع) در مورد سيماهايي كه در ميان بينندگان آنها اكثريت با مذاهب ديگر اسلامي است و حتي پيروان اديان ديگر، وجوه جهان شمول شخصيت و قيام حسيني(ع) مورد پردازش ويژه قرار گرفته اند.

مدير تأمين برنامه شبه سحر، با بيان اين كه نزديك به 9000 دقيقه ويژه برنامه مناسبتي ـ موضوعي در ايام ماه ماتم حسيني از كانال هاي يك و دو شبكه جهاني سحر به پخش رسيد، گفت: سيماهاي شبكه جهاني سحر با تهيه و پخش برنامه هاي ويژه در اين ايام سعي در تنوير افكار تماشاگران اين شبكه بين المللي در راستاي شناخت سيره و قيام و زندگي حضرت امام حسين(ع) و ياران با وفايش را داشتند.

حجازي فر به توليد و پخش بيش از هشت عنوان برنامه به مدت 1340 دقيقه از سيماي انگليسي در اين ايام ياد كرد و گفت: اين برنامه ها در قالب سريال "سفرسبز" و مجموعه 25 قسمتي "لهوف"، گزارش ارسالي ويژه محرم از دفتر بيروت و نيز ميان برنامه هاي مناسبتي مختلف شامل نوحه خواني و مرثيه سرايي، كليپ‌هاي گوناگون از مداحي هاي نزار قطري و سلسله گزارش هاي ارسالي ويژه محرم از دفاتر لندن و بيروت از كانال يك شبكه سحر برروي آنتن رفت.

حجازي فر همچنين ضمن اشاره به عملكرد مناسبتي ـ موضوعي سيماي كردي سحر در اين ايام، مجله تلويزيوني «خانواده» و برنامه گفتگو محور «ئاسو» را از جمله برنامه هاي پخش شده از سيماي كردي نام برده و گفت: در ايام ماه ماتم و سوگواري سالار شهيدان مخاطبان كردنشين كردستان عراق نيز به مدت 340 دقيقه از حال و هواي عاشورايي و معنوي اين ايام بهره‌مند شدند.

اين مدير رسانه‌يي به پخش برنامه هفتگي «دين و زندگي» و سريال انيميشيني « صحراي كربلا» از سيماي بوسنيايي سحر نيز اشاره كرده و افزود: اين برنامه‌ها به مدت 144 دقيقه به صورت توليدي و پخش زنده در معرض ديد بينندگان سيماي بوسنيايي سحر در منطقه بالكان قرار گرفته‌اند.

وي گفت: سيماي آذري نيز بر روي كانال يك شبكه سحر با پخش 4750 دقيقه برنامه زنده و توليدي در قالب "نواي عاشورا"، دوبله آذري سريال "مختارنامه"، مجموعه برنامه" قيام تا قيام"، مستند "محرم در تركيه"، "با كاروانيان"، مجموعه "سخنراني هاي عاشواريي"، كليپ هاي محرم و... ميزبان مخاطبان آذري زبان شيعه در ايام محرم بود.

به گفته حجازي فر مجموعه "انصارالحسين"، سريال انيميشني "صحراي كربلا"، ميان برنامه هاي "نجواي عاشورايي" و ويژه برنامه زنده "همگام با امام حسين(ع)" نيز از جمله برنامه هايي بوده اند كه از سيماي فرانسوي سحر و به مدت 352 دقيقه در محرم امسال از كانال يك شبكه سحر پخش شده اند.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن