تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805398855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

2 ( دريچه )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 2 ( دريچه )
امامان جمعه خراسان با اشاره به تحريم هاي دشمنان عليه كشور مطرح كردند ؛ ورود قدرتمند ايران به عرصه تكنولوژيهاي فضايي

خرو؛ تفرقه بين مسلمانان از اهداف وهابيت است
حجة الاسلام و المسلمين دستجردي، امام جمعه شهر خرو با بيان تسليت اربعين حسيني گفت: در طول تاريخ مرقد امام حسين(ع) به صورت شاخص بوده و هست و اين تفكر وهابيت است كه نمي گذارد جامعه مسلمين وحدت پيدا كند و توصيه به عزاداري امام حسين(ع) دور و نابود كردن وهابيت از جامعه اسلامي است.وي در خصوص موفقيت و اهداف ماهواره اميد گفت: بومي سازي صنعت هوافضا، شناسايي ظرفيتهاي موجود در خصوص ساخت و مونتاژ ماهواره، ايجاد بستر فعاليتهاي فضايي براي شركتهاي خصوصي و ايجاد فضاي عملياتي براي تست ماهواره ها يا تجهيزات ايراني و ورود دانشگاهيان و رشته هاي مهندسي به عرصه فضا از اهداف اصلي مي باشد.
مه ولات؛ كسي جرأت جسارت به قرآن را ندارد
حجة الاسلام و المسلمين بهمني، امام جمعه مه ولات ضمن درخواست از خيرين براي ساخت حوزه علميه گفت: كمك به ساخت حوزه علميه يك عمل خير ماندگار است كه باعث تقويت مكتب امام صادق(ع) مي شود.وي در ادامه به سالروز صدور حكم ارتداد سلمان رشدي توسط امام راحل(ره) اشاره كرد و گفت: از آثار اين حكم الهي اين است كه ديگر كسي جرأت جسارت به قرآن را پيدا نكند.
بجنورد؛ شكوفايي علمي
آية ا... مهمان نواز، امام جمعه بجنورد گفت: حضور گسترده و بي نظير مردم در راهپيمايي، حماسه اي بود كه ملت عزيز ما در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي آفريدند و بار ديگر ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي و امام راحل(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد بيعت كردند.
امام جمعه بجنورد افزود: پرتاب ماهواره اميد به فضا موفقيتي بسيار بزرگ براي ايران اسلامي و دانشمندان جوان ما بود كه موجب شد جهانيان و حتي دشمنان ضمن اعتراف به آن، از اين موفقيت بسيار بزرگ حيرت زده شوند.
نصرآباد؛ پافشاري بر دفاع از مظلومان جهان
حجة الاسلام و المسلمين توكلي، امام جمعه نصرآباد، عمل صالح، استقامت و شجاعت را از عوامل اعتقاد به قيامت برشمرد.
وي اظهار داشت: لازمه عرض اندام فرهنگي در مقابل سلطه گران؛ توليد كار و شكوفايي كار است.
گناباد؛ حضور مردم در صحنه
حجة الاسلام والمسلمين صادقي، امام جمعه گناباد پشتوانه اصلي انقلاب اسلامي را مردم دانست و گفت: در اين 30 سال دشمنان انقلاب تلاش كردند تا اعتماد ملت را به اختلاف تبديل كرده و نسل جوان را از انقلاب جدا نمايند و نيز با محاصره اقتصادي، ملت را به زانو درآورند اما همه اين نقشه ها نقش بر آب شد و جوانان ما هر روز به فتح قله هاي علمي نزديكتر مي شوند.
جوين؛ امام حسين(ع) راهنماي آزاد انديشان جهان
حجة الاسلام و المسلمين دليري پور امام جمعه جوين گفت: امام حسين(ع) كشتي نجات و راهنماي مسلمانان است و آنچنان سرمايه اي را براي مسلمانان به جا گذاشت كه ما با پيروي از راه و ياد و نام او، توانستيم بزرگترين طاغوت را در ايران نابود نماييم.خطيب جمعه درباره برگزاري تعزيه در ايام اربعين حسيني گفت: تمام سليقه ها در مسايل مذهبي شركت دارند.
بيرجند؛ ياد امام حسين(ع) در عاشورا خلاصه نمي شود
حجة الاسلام و المسلمين صادقي، امام جمعه بيرجند با تأكيد بر اهميت موضوع وقف درجامعه گفت: توجه نكردن به موقوفه ها باعث نابودي جوامع مي شود.
وي ضمن قدرداني از حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن تصريح كرد: مردم با اين حضور گسترده به استكبار جهاني ثابت كردند كه تهديد و حمله نظامي، آنها را در دفاع از ارزشهاي اسلام و انقلاب مصمم تر مي كند و هر اقدامي كه تا امروز توسط معاندين نظام براي كم رنگ كردن حضور مردم انجام شده، تنها رسوايي دشمنان را به دنبال داشته است.
رشتخوار؛ حكم ارتداد سلمان رشدي هيچگاه نقض نمي شود
حجة الاسلام و المسلمين كازري، امام جمعه رشتخوار با اشاره به سالروز صدور حكم تاريخي امام(ره) مبني بر اعدام سلمان رشدي در سال 67 گفت: حكم امام زنده است و اين حكم يك حكم الهي است كه نقض نمي شود.وي گفت: راهپيمايي 22 بهمن سند محكمي براي پيروزي انقلاب اسلامي است كه از نهضت حسيني برگرفته و با قلب مردم پيوند خورده است.
خواف؛ بيعت دوباره با آرمانهاي انقلاب
حجة الاسلام والمسلمين رمضان پور حضور گسترده مردم در مراسم گراميداشت سي امين سالگرد انقلاب و راهپيمايي 22 بهمن را بيعتي مجدد با مقام معظم رهبري و آرمانهاي نظام و تجديد عهد با شهدا و امام شهدا برشمرد و گفت: دشمنان پس از اين حضور چشم گير، به جاي توطئه بر عليه ملت به فكر دوستي با ملت غيور ايران هستند و تمام بدخواهان نظام ديدند مردم پس از گذشت سي سال از انقلاب، حضورشان در صحنه جديتر شده است.
طرقبه؛ افتخاري ديگر براي انقلاب
حجة الاسلام والمسلمين ايزدي با اشاره به صراط مستقيم كه لازمه هدايت انسانهاست، گفت: آنچه سبب عاقبت به خيري در انسان مي شود ثبات در صراط مستقيم است.وي با تقدير از امت حزب ا... در حضور گسترده خود در جمع ميليوني مردم در 22 بهمن اين حضور را افتخار ديگري بر افتخارات انقلاب اسلامي برشمرد.
سرخس؛ پاسخي درشأن مردم
حجة الاسلام والمسلمين ملكي امام جمعه سرخس گفت: جهان براساس عشق و محبت خلق آغاز شد.
وي افزود: مردم با وحدت كلمه در تمام صحنه ها به وظايف خود در دفاع از انقلاب عمل مي كنند و مسؤولان بايد پاسخي ارزنده و درخور شأن به آنها ارائه دهند و اين وحدت رويه بايد هر چه بهتر در سطح مديران اجرايي شود و تيم اقتصادي و فرهنگي دولت مانند تيم سياسي كشور به خوبي عمل كند.
وي تصريح كرد: نيازهاي فرهنگي و علمي و ورزشي و مشكل بيكاري شهرستان به طور شفاهي و كتبي به استاندار اعلام شده است. مردم دستاوردهاي دولت را قبول دارند، اما بيكاري يك فاجعه است و فرماندار و مسؤولان نيز به دنبال حل اين مشكل هستند و اميد است با وحدت رويه و امكانات گسترده كشور اين كاستي از سر راه برداشته شود.
سربيشه؛ شكوفايي بركات انقلاب در كشور
حجة الاسلام والمسلمين درويشي امام جمعه موقت سربيشه گفت: اصلاح جامعه در گرو شايستگي حاكمان جامعه مي باشد و برپا شدن احكام دين، جاري شدن سنتهاي الهي و به يأس مبدل شدن طمع دشمنان از آثار رعايت عدالت در جامعه است.
وي با اشاره به انقلاب اسلامي ايران گفت: بركات حاكميت اسلامي هر روز در كشورمان بيشتر آشكار مي شود.
سلطان آباد؛ سكوت در برابر گناه نشانه ضعف است
حجة الاسلام والمسلمين ثباتي مقدم، امام جمعه سلطان آباد گفت: سكوت در برابر گناه نشانه ضعف، نداشتن تعهد نسبت به دين و جامعه است، زيرا سكوت موجب تسلط اشرار برجامعه مي شود.
وي حضور شكوهمند مردم ايران اسلامي در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن را نشانه حمايت بي دريغ مردم ايران از اسلام، انقلاب و رهبري دانست.وي با گلايه از مسؤولان و اشاره به محروميتهاي زياد بخش خوشاب ادامه داد: متأسفانه بعد از سي سال هنوز برخي از اين محروميتها بر طرف نشده كه اين در شأن نظام اسلامي و دولت عدالت محور نيست.وي تصريح كرد: در دهه فجر امسال هيچ پروژه اي براي افتتاح در اين بخش نداشتيم.
سبزوار؛ رابطه استعماري حرام است
حجة الاسلام والمسلمين غلامحسين ابراهيمي امام جمعه سبزوار تكليف الهي را نشانه كرامت انسان دانست و افزود: اگر شما مسؤوليت داريد اين نشانه عظمت شماست.
وي وجه تمايز انقلاب از ساير نهضتها را در پيروي از امام و رهبري، اتكا به خدا و وحدت و استقامت دانست و اظهار داشت: مردم ما ثابت كردند وعده الهي مبني بر ياري ملتهاي مؤمن، عدالتخواه و آزاده، وعده تخلف ناپذير است.
بجستان؛ پاسداري از قيام عاشورا
حجة الاسلام والمسلمين نصيري امام جمعه موقت بجستان حضور حماسي و ايمان و اعتقاد مردم به انقلاب را برخاسته از اعماق وجود انسانها و ايمان قلبي آنان دانست و اظهار داشت: اين حضور مشت محكمي بر دهان ياوه گويان و استكبار بود.
وي با توجه به فرارسيدن اربعين حسيني از مردم خواست با شركت در مجالس عزاداري پاسدار قيام عاشورا باشند.
كوهسرخ؛ دهه چهارم دهه عدالت است
حجة الاسلام والمسلمين اميني از حضور گسترده مردم در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن در منطقه كوهسرخ تقدير و تشكر كرد و گفت: مقام معظم رهبري دهه چهارم انقلاب را دهه پيشرفت و عدالت دانسته اند.وي در ادامه افزود: اگر يك تذكر عمراني داده مي شود آن را سياسي مي كنند و مسائل را گسترده و با اهميت جلوه مي دهند، كه اگر واقعاً مسائل برايتان اين قدر اهميت دارد توجه ويژه اي هم به اين منطقه محروم داشته باشيد.
قدمگاه؛ مسؤولان در تصميم گيريها دقت كنند
حجة الاسلام والمسلمين محمد نسب امام جمعه قدمگاه، مديران را به ترس از خداوند و تصميم گيري در راستاي خدمت رساني به عموم مردم سفارش كرد و گفت: مسؤولان و مديران آگاه باشند كه خداوند در مجالس مشورتي و تصميم گيري آنها ناظر است و مسؤوليت اجتماعي امانت خطير الهي است كه اگر مسؤولي در نظام اسلامي آن را خوار شمرده و در آن جايگاه خيانت نمايد به ملت خيانت نموده و خود رسوا و خوار مي شود.
تربت حيدريه؛ قدرداني از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن
حجة الاسلام والمسلمين شريعتي تبار امام جمعه تربت حيدريه به حماسه حضور شكوهمند ملت در 22 بهمن اشاره و پيام داخلي آن را قدرداني مسؤولان از مردم و خدمت به آنها دانست و پيام جهاني آن را يأس دشمنان عنوان كرد و گفت: ملت ايران با حضور گسترده در انتخابات رياست جمهوري باز هم دشمنان را مأيوس خواهند كرد.
كاخك؛ اقتدار صدور فتواي تاريخي اعدام سلمان رشدي
حجة الاسلام والمسلمين غفاريان امام جمعه موقت شهر كاخك صدور حكم اعدام سلمان رشدي مرتد توسط حضرت امام(ره) را نشان اقتدار در صدور اين فتواي تاريخي عنوان كرد و گفت: صدور اين فتوا باعث شد ديگر كسي جرأت توهين به مقدسات اسلام و مسلمين را نداشته باشد.
گلبهار؛ نهادينه كردن فرهنگ وقف
حجة الاسلام والمسلمين زنگنه امام جمعه گلبهار با اشاره به هفته وقف گفت: وقف فرهنگساز است و بايد به صورت فرهنگ درآيد.وي ادامه داد: وقف روزنه اميد به آينده و آيندگان است، زيرا صدقه ماندگار و باقيات الصالحات است.
تربت جام؛ يأس دشمنان مهمترين دستاوردهاي راهپيماي 22 بهمن
حجة الاسلام والمسلمين موسوي فر خطيب جمعه تربت جام از حضور چشمگير مردم اين شهر در راهپيمايي 22 بهمن تقدير كرد.
وي افزود: يأس دشمنان اسلام، از مهمترين دستاوردهاي اين راهپيمايي بود.
قوچان؛ انزواي سلمان رشدي
حجة الاسلام والمسلمين مروج امام جمعه قوچان با اشاره به تبعات حكم ارتداد سلمان رشدي توسط امام راحل در جهان گفت: اين حكم براي هميشه باقي است و امروز همگان شاهد انزواي سلمان رشدي مرتد در جهان هستند.

امام جمعه موقت مشهد: حضور مردم در صحنه هاي مختلف، دشمن را مأيوس كرده است

خراسان امروز- صفائي: حجة الاسلام والمسلمين فرزانه، امام جمعه موقت مشهد گفت: در پيروزي و رشد انقلاب در طول سه دهه، عوامل متعددي دخالت داشته كه مي توان به رهبري، مردم، روحانيت، دولتها، مجلس ، احزاب و گروهها از مهمترين آنها نام برد.
وي در جمع نمازگزاران جمعه در جوار بارگاه منور رضوي افزود: «رهبري» مهمترين عامل در پيروزي و رشد انقلاب بود زيرا اين عامل كه امام (ره) و مقام معظم رهبري سكان دار آن بودند، مردم را بيدار كرد.
رئيس دانشگاه علوم اسلامي رضوي با اشاره به اعترافات دشمنان ايران در خصوص عظمت «رهبري» گفت: مردم به عنوان يكي ديگر از عوامل پيروزي و ماندگاري انقلاب بودند كه دشمن را مأيوس كردند.
حجة الاسلام والمسلمين فرزانه افزود: مردم در جريان انقلاب با پيروي از فرمايش رهبري، نظامي سلطه گر را ساقط كردند و پس از پيروزي نيز با بهترين انتخاب و رأي مثبت به جمهوري اسلامي، مبارزه با گروهكهاي داخلي، حضور در جبهه هاي جنگ هشت ساله با تمام داشته هاي خود و حمايت از نظام اسلامي پس از جنگ با وجود مشكلات، به نحو مطلوب در صحنه حضور داشتند.
وي تصريح كرد: دشمن اميد زيادي داشت كه پس از رحلت حضرت امام (ره) مردم از انقلاب جدا شوند ولي پيروي مردم از رهبر معظم انقلاب پس از ارتحال جانگداز امام (ره) دشمن را نااميد كرد و متوجه شد نمي تواند در اتحاد مردم خدشه اي وارد كند.
امام جمعه موقت مشهد اظهار داشت: با وجود بد عمل كردن برخي مجلسها، دولتها و مسؤولان در عمر 30 ساله انقلاب مردم عمل آنها را به حساب نظام اسلامي نگذاشتند و همچنان پشتيبان انقلاب بودند و 22 بهمن هر سال ملت قوي تر و با حضور بيشتر وارد صحنه شدند.
وي با بيان اينكه مردم در طول انقلاب حمايت از نظام را وظيفه شرعي خود مي دانستند گفت: مسؤولان نظام بايد با ايمان به مردم، ارتباط بيشتر با ملت و شنيدن نظرات آنها، حل مشكلات مردم، ايجاد زمينه هاي عدالت، امنيت، آزادي و تعليم و تربيت عمومي، قدردان زحمات مردم باشند.
وي نبود عدالت در جامعه را عامل به وجود آمدن زمينه هاي فساد و حضور شيادان در جامعه عنوان كرد.

دفتر ششمين جشنواره فيلم فجر در مشهد بسته شد

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن