تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815410150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روحاني: ديگر تحمل ديدن اين بي عدالتي ها را ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: روحاني: ديگر تحمل ديدن اين بي عدالتي ها را ندارم
دارنده چهار مدال جهاني كاراته گفت: با توجه به جرياناتي كه به تازگي برايم پيش آمده ديگر حتي نمي خواهم يك لحظه در رده ملي فعاليت كنم.


حسين روحاني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: 20 سال از عمرم را صرف كاراته كرده و طي اين مدت فقط به فكر خدمت به كشورم و افتخارآفريني بوده ام، ولي متأسفانه هيچ كس اين رفتار صادقانه را نمي بيند.

وي تصريح كرد: 15 سال است عضو تيم ملي هستم و كسب چهار مدال جهاني، دو مدال بازي هاي آسيايي و چندين مدال آسيايي، نشانگر عملكردم طي اين مدت است و فكر نمي كنم تاكنون كم كاري كرده باشم.

قهرمان كاراته آسيا و جهان ادامه داد: براي حضور در مسابقات جهاني ژاپن (آبان 87) بيش از هفت ماه در اردو و از خانواده ام جدا بودم و توانستم تنها مدال تيم ملي ايران را در اين رقابت ها بدست آورم، با اين حال پس از گذشت دو ماه از اين پيكارها، با حواله اي پنج ميليون توماني از من تقدير مي شود، اين در حالي است كه ملي پوشي كه هيچ مدالي كسب نكرده و در اردوها حضور مداوم نداشته، 25 ميليون تومان دريافت مي كند.

روحاني ادامه داد: پيش از اين نيز مسايل اين چنيني وجود داشت هر بار سعي كردم چيزي نگويم و صادقانه براي كشورم افتخار آفريني كنم ولي متأسفانه امروز ديگر رفتار صادقانه معنايي نداشته و كسي با اين روش به جايي نمي رسد.

وي گفت: كاسته صبرم لبريز شده و حتي نمي خواهم يك لحظه در رده ملي فعاليت كنم، به همين منظور از تيم ملي خداحافظي مي كنم./ق

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن