تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813019195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف سرنخ‌هايي از ترور شهيد ‌روشن


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: كشف سرنخ‌هايي از ترور شهيد ‌روشن
رئيس مجلس با اعلام اين خبر كه دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي سرنخ‌هايي را در باره ترور شهيد احمدي‌روشن پيدا كرده‌اند و با آنها برخورد خواهد شد، گفت: مقداري عدم آشنايي با مباحث در ايران از سوي غرب و رژيم صهيونيستي وجود دارد، در واقع آنها متوجه نيستند كه خيل چشمگيري از جوانان ايراني به اين فناوري مسلط شده‌اند، فرض كنيد چند دانشمند را تهديد كرديد، آيا در كار ما نقصي پيدا شد.
رئيس مجلس با بيان اينكه اسرائيل به خاطر ترور شهيد احمدي‌روشن گوشمالي سنگيني خواهد شد، از كشف سرنخ‌هايي درباره اين ترور توسط دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي خبر داد.

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي، در گفت‌وگو با شبكه خبر العالم با بيان اينكه ترور دانشمندان هسته‌اي ايران تأثيري در فعاليت‌هاي هسته‌اي كشورمان نخواهد داشت، بر لزوم پاسخ‌گويي مجامع بين‌المللي به رفتار شنيع رژيم‌صهيونيستي تأكيد كرد و گفت: به‌طور قاطع پاسخ ايران به ترورها از آن جنسي كه آمريكا و رژيم اشغالگر قدس انجام مي‌دهند، نخواهد بود، چون روش آنها ترور و تخريب است.

وي تصريح كرد: در بحث ترورها چند موضوع مطرح است، از جمله اينكه چرا رژيم صهيونيستي و برخي كشورهايي كه در مسئله هسته‌اي گاهي رفتار ماجراجويانه دارند و دست به اين كارها مي‌زند.

رئيس مجلس افزود: در دوره‌هاي مختلف، آمريكايي‌ها و غربي‌ها از روش تهديد در مجامع بين‌المللي كار را آغاز كردند و از طريق شوراي حكام و آژانس بين‌المللي انرژي اتمي كه به‌طور طبيعي بايد از كشورهاي بهره‌مند از فناوري صلح‌آميز هسته‌اي حمايت كنند، مسئله‌سازي و سنگ‌اندازي كردند.

* ارسال نامه اوباما به اردوغان و رئيس‌جمهور وقت برزيل براي وساطت در انتقال سوخت هسته‌اي، "ترفند" بود

وي با يادآوري اينكه دو سال پيش باراك اوباما نامه‌اي به رجب طيب اردوغان و رئيس‌جمهوري وقت برزيل ارسال كرد، گفت: تقاضاي اوباما اين بود كه براي تبادل سوخت، اين دو كشور واسطه شوند، البته ما مي‌دانستيم كه اين نوعي ترفند است و آنها دنبال حل مسئله نيستند؛ حدس زده مي‌شد كه دنبال چه چيزي هستند، اما ظرف دو هفته قطعنامه‌اي را عليه ايران صادر كردند.

رئيس دستگاه قانون‌گذاري كشور، با تأكيد بر اينكه من بارها در مذاكره‌هاي هسته‌اي اعلام كردم كه اين يك دستاورد ملي است و دنبال اين نباشيد كه ايران را منصرف كنيد، تصريح كرد: به آنها گفتيم كه اگر واقعاً سئوالي درباره روش كار و اهداف ايران داريد، در مذاكرات قابل طرح است اما با اين حال ما كمتر مذاكراتي داشتيم كه در اين زمينه‌ها باشد.

* غرب كشورها را به دو بخش كشورهاي داراي فناوري هسته و بدون فناوري هسته‌اي تقسيم كرده است

لاريجاني افزود: غالبا روش كار را به‌گونه‌اي طراحي كردند كه يا سوخت را از ايران بگيرند يا كار را متوقف كنند و كشورها را به دو بخش تقسيم كردند، كشورهايي كه داراي فناوري هستند و كشورهايي كه فناوري ندارند، اين در حالي بود كه رژيم صهيونيستي NPT را قبول نداشت و سلاح هسته‌اي توليد كرد. اما ايران بارها اعلام كرد كه دنبال سلاح هسته‌اي نيست.

وي با بيان اينكه ترور كار ذليلانه‌اي است، اضافه كرد: مسئله ديگر اين است كه چرا آنها در اين مسير كشيده شدند، آنها تصور مي‌كنند اگر دانشمندان هسته‌اي ايران را ترور كنند، مسئله فناوري هسته‌اي ايران دچار چالش مي‌شود.

* دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي سرنخ‌هايي را در باره ترور شهيد احمدي‌روشن پيدا كرده‌اند

رئيس مجلس با اعلام اين خبر كه دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي سرنخ‌هايي را در باره ترور شهيد احمدي‌روشن پيدا كرده‌اند و با آنها برخورد خواهد شد، گفت: مقداري عدم آشنايي با مباحث در ايران از سوي غرب و رژيم صهيونيستي وجود دارد، در واقع آنها متوجه نيستند كه خيل چشمگيري از جوانان ايراني به اين فناوري مسلط شده‌اند، فرض كنيد چند دانشمند را تهديد كرديد، آيا در كار ما نقصي پيدا شد.

* ايران دنبال ترور نيست وگرنه اين كارها براي كشورمان مشكل نخواهد بود

لاريجاني با تأكيد بر اينكه تا حد زيادي اين دانش در ايران بسط پيدا كرده است، ادامه داد: ترور كار سختي نيست و از نظر عملياتي كار سطح پاييني است؛ اما مسئله اين است كه ايران به دنبال اين روش‌ها نيست در غير اين صورت انجام اين كارها چندان مشكل نخواهد بود.

لاريجاني همچنين درباره شناسايي عوامل ترور شهيد احمدي‌روشن، تصريح كرد: از بعضي از موارد و شواهد اطلاعاتي داريم، البته اعترافاتي كه برخي از افرادي كه در ترورهاي قبلي دستگير شدند، نشان مي‌دهد كه در چه نقاطي از جمله در سرزمين‌هاي اشغالي آموزش ديده‌اند.

وي با بيان اينكه آمريكا و رژيم صهيونيستي يك برنامه ترور را دامن مي‌زنند، گفت: اين مسئله كم اهميتي نيست، برخي از اين افراد اعتراف كرده‌اند كه ايالت متحده و اسرائيل پول و امكانات به عوامل ترورها مي‌داده است.

* يك ترياكي را در آمريكا جور كردند كه سفير سعودي را ترور كند

رئيس قوه مقننه ادامه داد: پيش‌تر به سازمان ملل متحد و شوراي امنيت اين اطلاعات داده شد، اما دنياي عجيبي است كه شوراي امنيت چشمانش را به روي اين مسائل بسته است؛ از سوي ديگر يك ترياكي را در آمريكا جور كردند كه سفير سعودي را ترور كند، خودشان هم مي‌دانند كه داستان ساختگي است، در واقع آنها شوراي امنيت را به بازي گرفتند، شوراي امنيت جنبه ابزاري پيدا كرده است.

* بررسي روابط آينده ايران و آژانس انرژي اتمي

رئيس مجلس در پاسخ به اين سئوال كه نام شهيد عليمحمدي و شهرياري در اختيار شوراي امنيت بود، آيا نام شهيد احمدي روشن هم در ميان اسامي‌اي بود كه در اختيار شوراي امنيت قرار داشت، پاسخ داد: من به‌طور دقيق اطلاع ندارم كه جزو اسامي بوده يا نه؟ اما اينكه روابط ما با آژانس در آينده چگونه خواهد بود، در مجلس كميسيوني را براي اين رسيدگي به مسئله را انتخاب كرديم.

وي ادامه داد: بعد از گزارش اخير كه آژانس ارائه كرد، خيلي "دوز" سياسي‌كاري در آن زياد بود و به جاي اينكه بعد از همكاري ايران در بازرسي‌ها و نصب دوربين‌ها يك گزارش منطقي ارائه مي‌شد، به گونه‌اي ديگر عمل كردند.

لاريجاني افزود: آنها همان طور كه آمريكايي‌ها مي‌خواستند گزارش را ارائه كردند، يادم هست همان موقع يكي از سخنگوهاي تبليغاتي رژيم صهيونيستي با وجد و سرور اعلام كرد كه اسرائيل بايد خوشحال باشد، چون همه آنچه ما مي‌خواهيم در گزارش آژانس بود.

* آژانس از مسير كار عملي و تكنيكي خود خارج شد

رئيس مجلس هشتم، اين اقدام را خارج شدن آژانس از مسير كار عملي و تكنيكي خود خواند و تصريح كرد: كميسيوني در مجلس نيز به اين موضوع رسيدگي مي كند كه روابط ما با آژانس بايد در چه سطحي باشد، اميدواريم زماني كه نتايج بررسي كميسيون ارائه شود، بتوانيم مسير همكاري روشني را با آژانس و مذاكرات گام به گامي را تعريف كنيم.

* به طور قطع پاسخ ايران به ترورها از آن جنسي كه آمريكا و اسرائيل انجام مي‌دهند، نخواهد بود

وي با بيان اينكه به طور قطع پاسخ ايران به ترورها از آن جنسي كه آمريكا و اسرائيل انجام مي‌دهند، نخواهد بود، گفت: چون آنها رفتار تروريستي دارند و ما مخالف اين هستيم و اين را نادرست مي‌دانيم، بنابراين نبايد انتظار داشت ايران مانند اسرائيل كه يك رژيم تروريستي است، باشد.

* در گوشمالي دادن رژيم صهيونيستي دريغ نخواهيم كرد

لاريجاني ادامه داد: ايران صبورانه حركت مي‌كند، اما در گوشمالي دادن رژيم صهيونيستي، اين‌گونه روش‌ها پاسخ روشني خواهد داشت، دريغ نخواهيم كرد و در اين زمينه حتماً اقداماتي صورت خواهد گرفت.

* رابطه قوي بين ترور شهيد احمدي‌روشن و مسئله فردو نمي‌بينم

رئيس دستگاه قانونگذاري كشور، با تاكيد بر اينكه رابطه قوي بين ترور شهيد احمدي‌روشن و مسئله فردو نمي‌بينم، گفت: مسئله فردو مسئله پنهاني نبود و مطابق مقررات آژانس وقتي جايي را راه اندازي مي‌كنيم بايد به آنها اطلاع دهيم، ايران تخلفي در اين رابطه نكرده، فردو يك پروژه براي تأمين غني‌سازي است، بنابراين كار مخفي و خلاف قانون نبوده است.

* رژيم صهيونيستي و آمريكا دچار يك سوء تفاهم با خودشان شده‌اند

وي با اعتقاد به اينكه رژيم صهيونيستي و آمريكا دچار يك سوء تفاهم با خودشان شده‌اند و از روش‌هاي ديگري كه فكر مي‌كردند، مي‌توانند بر اراده مسئولان و ملت ايران تأثير بگذارند، نا اميد شدند، تأكيد كرد: آنان به سراغ تحريك احساسات و اينكه برخي سرمايه‌هاي كشور را نابود كنند، رفتند و به‌طور قطع به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

لاريجاني در ادامه افزود: در مراسم تشييع جنازه اين شهيد حضور پررنگ و شعارهاي مردم بسيار مستحكم و به گونه‌اي بود كه اراده‌ها را قوي‌تر كرد، در واقع روحيه ملت ايران اين طور است، زماني كه مي‌بينند دشمن خارجي با زور مي‌خواهد چيزي را از دست ما بگيرد ايستادگي‌شان بيشتر مي‌شود.

* نوآوري‌هاي كه در آينده اعلام مي‌شود نشان مي‌دهد كه بنيه علمي ايران بسيار قوي‌تر از اين است

وي ادامه داد: نوآوري‌ها و پيشرفت‌هايي كه در آينده اعلام خواهد شد نشان مي‌دهد كه بنيه علمي ايران بسيار قوي‌تر از اين است كه چند نفر را كه ترور كردند كار زمين بماند، البته اينها سرمايه علمي ما هستند و مجامع بين‌المللي بايد به رفتار شنيع رژيم صهيونيستي پاسخ بدهند، اما تأثيري در كار اتمي ما نخواهد داشت.

* آژانس از تأسيسات فردو با اطلاع بود

رئيس مجلس درباره اهميت و مكانيزم تأسيسات فردو گفت: آژانس از اين موضوع مطلع بوده، غني‌سازي با يك مكانيزم جديدي در آنجا شكل گرفته و از نظر امنيت و مكانيزم جديد توليد و سرعت، رفتار متفاوتي است.

* تاسيسات فردو مراحل پاياني را طي مي‌كند

وي ادامه داد: تا حد زيادي سوخت در آنجا تأمين مي‌شود و كارهاي اوليه ميله‌هاي سوخت نيز انجام شده و فكر مي‌كنم مراحل پاياني خود را طي مي‌كند، اين هم طبيعي بود و مطابق مقررات آژانس زماني كه راكتور اتمي تهران به سوخت نياز دارد، بايد از كشورهاي ديگر بخواهد كه اين سوخت را بدهند، اين به ماجرايي تبديل شد كه مي‌خواستند از اين طريق به بنيه فني ايران صدمه بزنند، اما آژانس كار خود را نكرد و ايران خودش به دنبال سوخت رفت.

لاريجاني با بيان اينكه حال كه ما به دنبال غني‌سازي متناسب با نياز راكتور تهران را فراهم كرديم، شروع به سر و صدا كرده‌اند، تصريح كرد: ايران از قبل اعلام كرد كه اگر شما ميله‌هاي سوخت را بدهيد، دليلي ندارد ما غني‌سازي را در درجه بالاتر فراهم كنيم و زماني كه شما دست رد زديد، چاره‌اي نداشتيم و فكر مي‌كنم بالا رفتن توانمندي‌هاي ايران براي آنها خيلي نگران‌كننده شده است.

رئيس قوه مقننه، يادآور شد: امروز زماني است كه بايد درك درستي از واقعيات داشته باشند كه ايران مسلط به اين تكنولوژي شده و نبايد خودشان را به زحمت بياندازند و از سوي ديگر براي ملت ايران نيز دردسر ايجاد كنند.

رئيس مجلس با تأكيد بر اينكه روش مديريتي پروژه اتمي ايران به نحوي نيست كه افراد مشخصي به كاري تسلط داشته باشند و بعد از ترورها كار عملاً متوقف شود، افزود: تعداد زيادي از افراد درگير بسته‌هاي تكنيكي اين مسئله هستند و بدون ترديد تأثيري در پيشرفت‌هاي اتمي ما نخواهد داشت، هر چند كه اين شهيدان سرمايه‌هاي ما بودند، اما افراد زيادي در اين امر دخيل هستند.

* اسرائيل به خاطر ترور شهيد روشن گوشمالي سنگيني خواهد شد

وي با اعلام اين مطلب كه از همان روزهاي نخست، طرح‌هايي براي صيانت از دانشمندان هسته‌اي در نظر گرفته شده است، ادامه داد:‌ اصولا كارهاي تروريستي در اين حد كار مشكلي نيست و هميشه انجام مي‌شود و با رعايت همه مسائل امنيتي افرادي را در يك جايي مي‌توانند ترور كنند، اما در اين قضيه چون تكرار شده و اسباب ناراحتي مردم را فراهم كرده است، رژيم صهيونيستي گوشمالي سنگيني خواهد شد.

لاريجاني افزود: دولت ايران براي اين كار برنامه‌هايي دارد اما صحيح نيست كه در رسانه‌ها مطرح شود، البته سرنخ‌هايي به دست آمده و دستگيري‌هايي انجام شده كه در حال بررسي و تهيه گزارش‌هايي هستند.

* انقلاب‌هاي منطقه در حال تكامل و پيشرفت است

رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران، همچنين با اشاره به انقلاب‌هاي رخ داده در منطقه، گفت: در حوادث مهمي كه در منطقه ظرف يك سال گذشته رخ داد، عملاً مردم منطقه با يك هوشياري از زير بار ديكتاتوري‌هايي كه بيشتر وابسته به سلطه آمريكا و غرب بودند و نسبت به رژيم صهيونيستي نيز حالت ذليلانه‌اي داشتند، آنها را پس زدند و در مصر، ليبي و يمن و بحرين همچنان اين انقلاب‌ها ادامه داد.

وي با بيان اينكه در مصر نيز شاهد تكامل بخشيدن مردم به انقلابشان هستيم، افزود: در اين انتخابات اخير نيز جنس هدف‌هاي آنها مشخص شد كه آنها خواهان دموكراسي‌ خاصي كه در آن تفكر اسلامي درخشندگي دارند، هستند.

لاريجاني ادامه داد: در تونس نيز افرادي كه از سوي مردم برگزيده شدند، حاكي از اين است كه يك حيات جديد از دموكراسي را تجربه مي‌كنند كه نوعي تسلط بر سرنوشت خود در چارچوب تفكر اسلامي است كه بسيار با ارزش است،‌ به همين دليل دشمنان به دنبال تخريب يا انحراف اين حركت هستند.

* برخي مواضع مصري‌ها، رژيم صهيونيستي را دستپاچه كرده است

وي با توضيح اينكه برخي از مواضعي كه مصري‌ها نسبت به رژيم صهيونيستي گرفته‌اند آنان را بسيار دستپاچه كرد، يادآور شد: يكي از رهبران اروپايي نكته‌اي در ملاقاتي مطرح كرد كه رژيم صهيونيستي و غرب دچار نوعي انزوا و دستپاچگي شده‌اند، اين مسئله مقدار زيادي واقعيت دارد، آنها به دنبال اين هستند كه مقاومتي كه عده‌اي نسبت به كمك به مردم فلسطين و مقابله با رژيم صهيونيستي كه از دل اين انقلاب‌ها مي‌جوشد را تخريب كنند.

رئيس دستگاه قانونگذاري كشور، گفت: در مسئله سوريه نيز مردم خواسته‌هايي براي اصلاحات دارند كه محترم است، همان طور كه ايران از ساير انقلاب‌ها حمايت كرد، معتقديم در سوريه نيز اصلاحاتي بايد صورت بگيرد كه البته خود مسئولان سوري نيز به اين امر اعتقاد دارند كه قانون اساسي‌شان بايد تغيير كند و احزاب مختلفي در صحنه حضور داشته باشند و البته تمهيداتي نيز در اين رابطه انديشيده شده است.

وي تصريح كرد: مشكل در اين جا است كه عده‌اي از كشورها دنبال اين هستند كه چون سوريه در مقاومت با رژيم صهيونيستي نقش پيش‌رو داشته است و در ميان كشورهاي عربي كه از اسم اسرائيل وحشت مي‌كردند، مقاومت كرده است، به مخالفت با سوريه برخيزند.

* از اصلاحات در سوريه نيز دفاع مي‌كنيم

لاريجاني با تأكيد بر اينكه در مسئله اصلاحات در سوريه نيز ميان ما و تركيه تفاوتي نيست، ادامه داد: همان‌طور كه ما و تركيه از تونس و مصر دفاع كرديم از اصلاحات در سوريه نيز دفاع مي‌كنيم، اما مهم روش آن است و ما نبايد در شطرنج دشمن كه آمريكايي‌ها و برخي از كشورهاي پادوي آنها در منطقه ساخته‌اند، قرار بگيريم.

وي با تاكيد بر حمايت ايران از اصلاحات در سوريه گفت: ما به‌طور قطع از خواسته‌هاي مردم سوريه براي اصلاحات حمايت مي‌كنيم اما اين بدين معني نيست كه عده‌اي از كشورهاي عربي كه در زمان جنگ ۳۳ روزه كه به جاي اينكه در كنار ملت فلسطين و حزب‌الله قرار بگيرند، اطلاعات آنها را به رژيم صهيونيستي مي‌دادند، كينه خود را نسبت به سوريه پياده كنند.

* برخي كشورها به سوريه سلاح مي‌فرستند

رئيس قوه مقننه با بيان اينكه بايد به اصلاحات در سوريه كمك كرد، افزود: در سوريه مطابق خواست مردم بايد احزاب فعال شوند و قانون اساسي تغيير كند، اما به معني اين نيست كه برخي كشورها به سوريه سلاح بفرستند و آنجا را به ميدان رزم تبديل كنند، البته در اين زمينه نيز با دوستان تركيه‌اي بحث‌هاي خوبي صورت گرفت.

* ايران مخالفتي با برگزاري مذاكرات هسته‌اي در تركيه ندارد

لاريجاني همچنين درباره نقش تركيه در مذاكرات هسته‌اي ايران، يادآور شد: ترك‌ها تقاضا داشتند مذاكرات در تركيه صورت بگيرد و ايران هم مخالفتي نداشته و قبول كرد؛ مذاكرات ۱+۵ مي‌تواند در تركيه صورت بگيرد اما زمان آن را بايد آقاي جليلي و خانم اشتون تعيين كنند و با اصل آن مخالفتي وجود ندارد.

* برنامه تبليغاتي آمريكا و غرب، تشويش فضاي فكري در منطقه است

رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم، در باره بستن تنگه هرمز از سوي ايران گفت: فكر مي‌كنم غربي‌ها يك شوي تبليغاتي درباره ايران را به‌طور مستمر تكرار مي‌كنند، يك روز تحريم بانك مركزي از سوي آمريكا مطرح مي‌شود و روز ديگر يك برنامه تبليغاتي ديگر را دنبال مي‌كنند و آن شلوغ كردن فضاي فكري در منطقه است.

* ايران براي مقابله با تحريم‌هاي نفتي سناريوهايي در اختيار دارد

وي با بيان اينكه ما مسئله جديدي نداشتيم و بيشتر آنها سوار موجي براي تبليغات شده‌اند، افزود: شايد رزمايشي كه ايران برگزار كرد، موجب وحشت و نگراني آنها شده است؛ اما ايران در زمينه تحريم‌هاي نفتي سناريوهايي در مقابله با آنها دارد و ما آنها را در رسانه‌ها اعلام نمي‌كنيم، چون دليل ندارد كه دشمن را هوشيار كنيم.

لاريجاني درباره دخالت رژيم صهيونيستي و غرب در خاورميانه و صبحت‌هاي آنها درباره تغيير در اين منطقه، گفت: اين موضوع جنبه تبليغاتي دارد و به سادگي تغييرات رخ نخواهد داد و اين طور نيست كه در يك ميدان مناقشه ميان ايران و برخي از كشورها، برخي بخواهند در اين ميان بدون هزينه بازيگري كنند، ما از روش‌هايي استفاده مي‌كنيم كه به دور از مسئله‌سازي است تا به مقصد خود برسيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي، در پاسخ به سئوالي درباره انتخابات مجلس نهم و رد صلاحيت‌هايي كه از سوي وزارت كشور صورت گرفته است، گفت: اين يك روش اجرايي در كشور است كه ابتدا وزارت كشور در چارچوب شوراهاي هيئت اجرايي صلاحيت‌ها را بررسي و سپس هيئت نظارت استان و پس از آن شوراي نگهبان اين موضوع را بررسي مي‌كنند و از نظر ظاهري بايد اين تكنيك‌ها وجود داشته باشد و افراد پس از بررسي‌ها اگر انتقادي داشتند در مرحله بعد آن را مطرح كنند.

* عدم التزام عملي مطهري به اسلام، حرف بسيار نامربوطي است

وي ادامه داد: اما اينكه برخي نمايندگان مانند علي مطهري را بنا به علت‌هايي رد صلاحيت كردند، در مجلس نيز تأكيد كردم برخي نادرست بود و در مواردي استناد كردند كه مطهري التزام عملي به اسلام ندارد كه اين حرف بسيار نامربوطي است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: مطهري را سال‌ها پيش از مجلس مي‌شناسيم و جاي تعجب است كه چطور اين مباحث به سادگي مطرح مي‌شود، بنابراين به نظر نمي‌رسد كه كار درستي باشد، به همين دليل هيئت سه نفره‌اي در مجلس مسئول رسيدگي به اين موضوع شد كه چرا در هيئت‌هاي نظارت اين مشكل به وجود آمده است.

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن