تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813583786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري مسافر سارق هنگام فروش بنزين


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: دستگيري مسافر سارق هنگام فروش بنزين
مردي بعد از اينكه به عنوان مسافر سوار خودروها مي‌شد از غفلت رانندگان سوءاستفاده و داشبورد اتومبيل‌ها را خالي مي‌كرد.


مردي بعد از اينكه به عنوان مسافر سوار خودروها مي‌شد از غفلت رانندگان سوءاستفاده و داشبورد اتومبيل‌ها را خالي مي‌كرد.

به گزارش خبرنگار شرق فردي روز ششم ماه جاري با مراجعه به ماموران گشت كلانتري ابوسعيد به آنها گفت فردي كه در نزديكي پمپ بنزين در حال فروش بنزين به رانندگان است، يك سارق است كه چند روز پيش از خودرو او سرقت كرده است.

ماموران با شنيدن اظهارات اين فرد متهم 44ساله به نام مجتبي را دستگير كردند و او را در اختيار پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران قرار دادند.

مجتبي وقتي تحت بازجويي قرار گرفت دستگيري خودش را ناشي از اشتباه شاكي پرونده عنوان كرد اما مالباخته با تاكيد بر اين موضوع كه اين فرد قطعا همان سارق وجوه نقد داخل ماشين وي است، در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: «چند روز پيش همين شخص به عنوان مسافر سوار ماشين من شد و در صندلي جلو نشست. پس از چند لحظه روزنامه‌اي را كه همراه خود داشت روي پاهايش باز كرد و مشغول خواندن شد. بدون آنكه من به اين شخص مشكوك شوم، چند صد متر جلوتر او به بهانه اينكه اشتباه سوار ماشين شده است، پياده شد. هنوز چند متري از محل پياده شدن او دور نشده بودم كه مسافر ديگري سوار ماشين شد و در همين لحظه وي به من گفت در داشبورد باز است. به دليل اينكه هميشه مبلغي پول و همچنين مدارك خودرو را در داشبورد مي‌گذارم هميشه آن را قفل مي‌كنم و به همين علت، از باز بودن آن بسيار متعجب شدم. بلافاصله به بررسي محتويات داخل داشبورد پرداختم و در آنجا بود كه متوجه شدم تمامي مدارك شناسايي و وجوه نقد به سرقت رفته است. در همان لحظه متوجه شدم اين سرقت توسط همان مسافر قبلي انجام شده است.»

از آنجا كه در زمان دستگيري متهم، از وي مدارك شناسايي و همچنين چندين كارت سوخت متعلق به افراد مختلف كشف شده بود ماموران مالكان اين مدارك را احضار كردند. با شناسايي تعدادي از مالباختگان و حضور آنها در پليس آگاهي آنها مجتبي را به عنوان مسافر سارق معرفي كردند و توضيح دادند متهم به شيوه‌هاي مختلف از قبيل خواندن روزنامه، استفاده از كيف دستي يا قراردادن قاب عكس روي پاهاي خود باعث مي‌شد رانندگان نتوانند داشبورد را ببينند و متهم در زمان شلوغي خيابان‌ها ـ كه رانندگان متوجه عبور و مرور ساير وسايط نقليه و عابران پياده بودند ـ از غفلت آنها سوءاستفاده و اقدام به سرقت محتويات داخل داشبورد مي‌كرد.

مجتبي وقتي همه مدارك را عليه خودش ديد در اعترافات خود گفت در طول چند ماه گذشته به همين شيوه و در مناطق مختلف شهر تهران، به ويژه در مناطق مركزي سطح شهر، دست به سرقت زده و در صورتي‌كه رمز عابر بانك‌ها يا كارت‌هاي سوخت سرقت‌شده نيز روي اين كارت‌ها وجود داشت، اقدام به برداشت وجوه نقد يا فروش بنزين مي‌كرد.

سرهنگ حسين خان‌بابايي، رييس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران درباره اين پرونده گفت: «با توجه به تعدد شكايت‌ها درخصوص سرقت به شيوه‌هاي مشابه و اعتراف صريح متهم به ساير سرقت‌ها، به درخواست بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 11 تهران، تصوير بدون پوشش متهم منتشر مي‌شود و از تمامي شهرونداني كه موفق به شناسايي متهم شده‌اند و از وي شكايتي دارند دعوت مي‌شود براي طرح و پيگيري شكايات خود به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.»

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن