تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815395879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسدي:دو هزار هكتار بافت فرسوده در همدان شناسايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اسدي:دو هزار هكتار بافت فرسوده در همدان شناسايي شد
دو هزار هكتار بافت فرسوده در همدان شناسايي شد
همدان - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان استان همدان گفت: تاكنون يك هزار و 985 هكتار بافت فرسوده در استان همدان شناسايي شده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمد علي اسدي افزود: از مجموع بافت فرسوده استان همدان 825 هكتار مربوط به شهرستان همدان، 170هكتار مربوط به شهرستان ملاير، 171 و هشت دهم هكتار مربوط به شهرستان نهاوند و 188 هكتار مربوط به شهرستان تويسركان است.

اسدي ادامه داد: 104 هكتار از بافت فرسوده استان همدان نيز مربوط به شهر بهار، 162 هكتار مربوط به شهرستان اسدآباد،83 هكتار مربوط به شهرستان كبودراهنگ، 96هكتار مربوط به شهرستان رزن، 69هكتار مربوط به شهرستان لالجين،72 و دو دهم هكتار مربوط به شهرستان فامنين و 44 هكتار نيز مربوط به شهر جورقان است.

شهر جورقان كمترين مساحت بافت فرسوده استان همدان را داراست

وي گفت: شهر همدان با 825 هكتار بيشترين مساحت بافت فرسوده و شهر جورقان با 44 هكتار كمترين مساحت بافت فرسوده استان همدان را به خود اختصاص داده است.

مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان استان همدان اظهار داشت: تاپايان سال 89 پنج هزار مترمربع املاك واقع در مسير به منظور بازگشايي معابر بافت فرسوده با اعتباري افزون بر 32 ميليارد ريال در شهرهاي همدان، ملاير و تويسركان خريداري شده است.

اسدي ادامه داد: احداث يك هزار و 453 واحد مسكوني در قالب 34 پروژه در منطقه جولان با سرمايه گذاري 120 ميليارد ريال از محل منابع دولتي و با مشاركت تعاوني هاي مسكن و بخش خصوصي از ديگر فعاليت هاي اين شركت در احيا بافت فرسوده مناطق شهر همدان بوده است.

وي عنوان كرد: در دو سال اخير 34 پروژه در سكونتگاه هاي غير رسمي شهر همدان با اعتباري افزون بر 62ميليارد و 310 ميليون ريال به مرحله َاجرا در آمده است.

سكونتگاه هاي غيررسمي همدان ساماندهي شدند

مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان استان همدان اضافه كرد: بهره برداري از 285 واحد مسكوني مهر در بافت فرسوده و 27 پروژه توانمندسازي و ساماندهي سكونتگاه هاي غير رسمي استان همدان با 133ميليارد ريال در سال 89 از ديگر اقدامات اين شركت است.

اسدي با بيان اينكه در نيمه اول سال جاري دو هزار واحد مسكوني توسط اين شركت آماده سازي و بهره برداري شده است، گفت: از اين تعداد مسكن يك هزار و 162 واحد در همدان،473 واحد در ملاير، 228 واحد در تويسركان،16 واحد در نهاوند، 48 واحد در اسد آباد ،39 واحد در كبودراهنگ و 34 واحد در شهر بهار قرار دارد.

مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان استان همدان عنوان كرد: تهيه طرح ساماندهي بافت فرسوده شهرهاي همدان و ملاير به همراه طرح ساماندهي توانمندسازي سكونتگاه هاي غير رسمي شهر همدان نيز با اعتباري افزون بر2800 ميليون ريال از طرح هاي تهيه شده در اين شركت است.

وي ادامه داد: متقاضيان احداث واحد مسكوني در بافت هاي فرسوده به ازاي هر واحد تا سقف 200ميليون ريال و براي متقاضياني كه از روش صنعتي ساز ي استفاده مي كنند به ازاي هر واحد تا سقف 250 ميليون ريال تسهيلات بانكي پرداخت خواهد شد.

اسدي افزود: اين وام در چهار مرحله به متقاضيان ارائه مي شود و اجراي مرحله فونداسيون براي دريافت قسط اول ضروري است.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن