تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812945058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرداري تبريز - پرسپوليس؛ پيكار سرخ براي 3 امتياز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهرداري تبريز - پرسپوليس؛ پيكار سرخ براي 3 امتياز
شهرداري تبريز - پرسپوليس؛ پيكار سرخ براي 3 امتياز
تبريز - خبرگزاري مهر: تيم فوتبال شهرداري تبريز با انگيزه تكرار پيروزي شيرين خود در ديدار رفت مقابل پرسپوليس تهران، اين بار در خانه به دنبال شكست اين حريف تازه جان گرفته خود خواهد بود و در صورتي كه موفق به اين مهم شود، در جدول بالاتر از سرخپوشان تهراني قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بيستم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور از ساعت 15 امروز دوشنبه با برگزاري تنها ديدار باقيمانده به پايان مي رسد و طي آن تيم فوتبال شهرداري تبريز ميزبان تيم پرسپوليس تهران است.

تيم شهرداري كه در نيم فصل دوم دست خوش تغييراتي شد، در اولين بازي خود با علي اصغر مديرروستا در تبريز با يك گل از مس كرمان شكست خورد تا اين نتيجه به خودي خود باعث ايجاد ترديد در نزد هواداران مبني بر انتخاب گزينه درست براي جانشيني "ميودراگ يسيج" شود. اما شاگردان مديرروستا با كسب سه امتياز از بازي با سايپا آن هم در كرج نشان دادند كه همراه با اين مربي حرفهاي زيادي براي گفتن دارند.

بازيكنان شهرداري كه بعد از بركناري يسيج همواره در مصاحبه هاي خود از نحوه برخورد اين مربي ابراز نارضايتي كردند، در بازي با سايپا چنان با انگيزه و خوب ظاهر شدند كه مجيد صالح سرمربي تيم سايپا را وادار به تمجيد از خود كردند، بطوريكه وي شهرداري را مستحق برد در آن ديدار دانست.

شهرداري در بازي هفته سوم از دور برگشت روز دوشنبه ميزبان پرسپوليس تهران خواهد بود، پرسپوليس كه با آمدن مصطفي دنيزلي و برد 4 بر يك برابر شاهين، حالا با انگيزه هاي زيادي به تبريز آمده است.

در بازي رفت شهرداري توانست در ورزشگاه آزادي با گلهاي وريا غفوري و ميثم بائو حريف خود را به زانو در آورد و شايد همين موضوع سبب شود تا تهرانيها با هدف انتقام گيري برابر شهرداري صف آرايي كنند.

اما نبايد فراموش شود كه پرسپوليس نسبت به نيم فصل اول تيمي كاملا متفاوت است و مطمئنا مديرروستا و شاگردانش كاري به مراتب سخت تر را نسبت به بازي رفت پيش رو خواهند داشت چرا كه رقيب آنها اين بار مصطفي دنيزلي است، يك سرمربي با تفكرات كاملا حرفه اي و با تجربه!

اما شهرداري حالا بعد از بركناري يسيج، بازگشت بازيكنان بومي به تركيب، اضافه شدن ميلوراد يانوش كه البته احتمالا در اين ديدار غايب خواهد بود و برد برابر سايپا با روحيه مضاعف قصد دارد امسال براي دومين بار پرسپوليس را اين بار در تبريز شكست دهد تا 3 امتياز اين ديدار سكوي پرتاب شهرداري باشد. چرا كه برد برابر قرمزهاي پايتخت مي تواند مرحمي بر ناكاميهاي اين فصل تيم تبريزي باشد و اين تيم را دوباره چند پله در جدول رده بندي بالا بكشد.

از سوي ديگرهواداران فوتبال تبريز با حضور پرتعداد در بازي روز دوشنبه خواهند توانست كمك شاياني به شهرداري و مربي با انگيزه اين تيم بكنند.

شهرداري تبريز كه امسال توانست بازيكنان بومي بيشتري نسبت به فصل گذشته در تيم خود داشته باشد، حالا با تكيه بر انگيزه هاي همين بازيكنان بومي و نفراتي همچون دقيقي، بائو، گودرزي، وريا غفوري و البته جعفر بذري حرفهاي زيادي براي گفتن دارد.

در واقع وقتي تاملي در جمع 18 نفره بازيكنان شهرداري داشته باشيم، خواهيم ديد كه اين تيم از پتانسيل بسيار خوبي برخوردار است و اگر در ابتداي فصل يك مربي كاربلد تر به جاي يسيج سكان هدايت اين تيم را بر عهده داشت، شايد هم اكنون اين تيم جزو شگفتي سازهاي ليگ برتر امسال همچون نفت تهران و صباي قم بود.

به هر حال حالا مدير روستا كه به تازگي تيم را تحويل گرفته كار سختي را با توجه به شناخت وي از بازيكنان دارد، ولي اين مربي جوان مي تواند با برد در بازي اين هفته به نوعي هواداران فوتبال تبريز را با اين تيم آشتي دهد و شهرداري را به جايگاهي كه شايسته اين تيم است نزديك كند و از سويي ثابت كند كه باشگاه شهرداري در انتخاب وي درست عمل كرده است.

تقابل علي اصغر مديرروستا با مصطفي دنيزلي در بازي امروز در شرايطي است كه در بازي رفت، ميودراگ يسيج و حميد استيلي روي نيمكت دو تيم نشسته بودند و كه در آن بازي سرمربي صرب تيم تبريزي موفق به شكست همتاي خود در پرسپوليس شد و اكنون هيچ يك از اين دو مربي در راس كار نيستند، بايد منتظر ماند و مصاف تيمهاي تحت هدايت دنيزلي و مديرروستا را ديد كه در نهايت با چه نتيجه اي به پايان خواهد رسيد.

از ديگر نكات قابل توجه در اين ديدار مي توان به حضور احتمالي علي كريمي براي اولين بار در تبريز اشاره كرد كه با توجه به حواشي كه در بازي دو سال پيش استيل آذين و تراكتور در تهران رخ داد، اين بازيكن هيچ موقع نتوانسته به تبريز بيايد اما فوتبالدوستان تبريز همانند آشتي با علي دايي و با توجه به عذرخواهي علي كريمي از فوتبالدوستان تبريز طي يك مصاحبه اي، به نظر مي رسد به احتمال فراوان با اين بازيكن تيم پرسپوليس نيز آشتي داشته باشند.

هم اكنون تيم شهرداري با 23 امتياز در رده يازدهم و تيم پرسپوليس با 25 امتياز در جايگاه هشتم جدول ايستاده اند كه در صورت برتري تيم تبريزي برابر ميهمان خود، اين تيم مي تواند حتي تا رده هفتم جدول نيز صعود كند. اما برتري تيم ميهمان در مصاف با شهرداري تبريز، اين تيم تهراني را تا دو رده بالاتر نيز مي تواند ببرد.

ديدار تيمهاي شهرداري تبريز و پرسپوليس تهران از چارچوب بازيهاي هفته بيستم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور، از ساعت 15 روز دوشنبه بيست و ششم دي در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز به قضاوت "احمد صالحي" برگزار خواهد شد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن