تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815242115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رئيس هيئت پينگ پنگ فارس خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نايب رئيس هيئت پينگ پنگ فارس خبر داد
خبرگزاري فارس: نايب رئيس هيئت تنيس روي ميز استان فارس گفت: آرزو كاظمي پينگ پنگ باز استان فارس به اردوي تيم ملي پينگ پنگ در رده جوانان دعوت شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز مهناز سلاحي پيش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آرزو كاظمي با كسب مقام دوم در مسابقات آزاد و رده‌بندي انتخابي تيم ملي جوانان كه در اصفهان برگزار شد، مجوز حضور در اردوي تيم ملي را كسب كرد.
وي ادامه داد: از 24 تا 30 دي ماه جاري يك دوره كلاس بازآموزي مربيگري با حضور مدرس آلماني توسط فدراسيون در تهران برگزار شده است و از فارس نازيلا نقيبي، راضيه دستغيب و مهناز سلاحي به اين دوره دعوت شده‌اند.
نايب رئيس هيئت پينگ پنگ استان فارس با اشاره به توانمندي‌هاي داوران و مربيان فارس در اين رشته ورزشي گفت: بيشتر استعدادهاي فارس در اين زمينه از شيراز بوده و اين در حالي است كه شهرستان‌هاي فسا، ارسنجان، اقليد، كازرون، لار، بوانات و مرودشت نيز داراي هيئت فعال در رده بانوان هستند.
سلاحي اضافه كرد: اين هيئت در رده بانوان هر سه ماه، يك بار كلاس‌هاي بازآموزي مربيگري در اين استان برگزار مي‌كند تا زمينه لازم براي ارتقاي سطح معلومات مربيان فراهم شود اما حضور شهرستان‌ها در اين كلاس‌ها كمرنگ است.
وي ادامه داد: اميدوارم دوره‌هاي آتي برگزاري كلاس‌هاي استاني بازآموزي داوري و مربيگري در رده بانوان با استقبال علاقمندان از نقاط مختلف فارس همراه باشد تا تعداد مربيان و داوران برجسته اين رشته در سطح كشور افزايش يابد.
وي اضافه كرد: به همين منظور از 28 تا 30 بهمن ماه امسال كلاس داوري درجه 2 با تدريس مرضيه حكيم آرا و دوم تا هشتم بهمن ماه كلاس مربيگري درجه 2 با تدريس راضيه دستغيب در شيراز برگزار مي‌شود.
سلاحي، سرمايه‌گذاري و استعداديابي در ميان خردسالان و نونهالان را زمينه‌ساز پيشرفت رشته‌هاي ورزشي دانست و گفت: سال جاري فدراسيون پينگ پنگ در برنامه‌هاي ارائه شده مسابقاتي در رده كشوري براي نونهالان دختر در نظر نگرفته است اما هيئت استان فارس مسابقات استاني براي نونهالان دختر برگزار كرد كه با استقبال فراوان علاقمندان همراه بود.
وي بيان داشت: برگزاري مسابقات پينگ پنگ استاني در روز دانش‌آموز با شركت 37 ورزشكار از شهرستان‌هاي لار، كازرون، شيراز، برپايي جشنواره استاني تنيس روي ميز در ابتداي مهر ماه امسال با شركت 70 ورزشكار از شهرستان‌هاي فسا، بوانات، كازرون، مرودشت، انجام مسابقات استاني دسته‌هاي آزاد، يك و دو، ليگ برتر، برگزاري يادواره زينت‌الملوك دبيري از جمله مسابقاتي بوده كه در رده بانوان در اين استان بر گزار شده است.
انتهاي پيام/غ10

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن