تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813156999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رسول خادم: مربيان سازنده بايد در تيم ملي سهم داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: رسول خادم: مربيان سازنده بايد در تيم ملي سهم داشته باشند
رسول خادم اعلام كرد مسئوليت فني تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان با وي خواهد بود و مسئوليت نتايج تيم ملي در المپيك را نيز قبول خواهد كرد. مدير تيم‌هاي ملي همچنين عليرضا رضايي، محمد طلايي، غلامرضا محمدي و محمود اسماعيل‌پور را به عنوان مربيان تيم ملي كشتي آزاد معرفي كرد كه البته محمدي از همكاري با تيم ملي به عنوان مربي خودداري كرد.
خادم پس از اين تغييرات، اظهار كرد: كادر كشتي آزاد در حد توان زحمت كشيده و بنده از همه دوستان تشكر مي‌كنم، اما به عنوان مدير تيم‌هاي ملي، تشخيص دادم تغييراتي در تيم آزاد به وجود آيد كه از ميان كادر فني گذشته تصميم داشتم غلامرضا محمدي در كنار بنده با تيم ملي به عنوان مربي ارشد همكاري كند كه ايشان طي مصاحبه‌اي كناره‌گيري كرد كه براي وي و ساير دوستان آرزوي موفقيت دارم. از اين پس مسئوليت امور فني تيم ملي كشتي آزاد را بر عهده خواهم داشت و در آينده مربيان ديگري به اردو دعوت خواهند شد.
وي همچنين به تيم ملي كشتي فرنگي اشاره كرد و گفت: محمد بنا عملكرد خوبي داشته و بنده، هر كمكي از دستم بر آيد، براي ايشان خواهم كرد. "محمد بنا" به عنوان سرمربي تيم ملي فرنگي با اقتدار به كار خود ادامه داده و هيچ دخالتي در كارهاي وي نخواهيم داشت.
دارنده نشان طلاي المپيك 1996 آتلانتا و قهرمان جهان در سال‌هاي 94 و 95، خاطر نشان كرد: بر خلاف اين كه بعضي‌ها عنوان مي‌كنند بين من و بنا اختلافي وجود دارد، هيچ مشكلي بين ما نيست و "بنا" كشتي فرنگي را براي حضور قدرتمند در المپيك آماده خواهد ساخت.
خادم در مورد وضعيت تيم‌هاي پايه نيز گفت: در كشتي فرنگي كادرهاي قبلي در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به فعاليت خود ادامه مي‌دهند. در كادرهاي نوجوانان و جوانان آزاد نيز تغييري نداريم و رضايي به همراه طلايي سرمربي اين دو رده هستند.
دارنده پنج مدال جهان و المپيك در پايان در مورد كادر بزرگسالان اظهار كرد: عليرضا رضايي، محمد طلايي و محمود اسماعيل‌پور به عنوان مربي در تيم ملي بزرگسالان فعاليت خواهند كرد ضمن اين كه مربيان ديگري كه كشتي‌گير تحويل تيم ملي داده‌اند را به كادر بزرگسالان اضافه خواهيم كرد. مربياني كه در سازندگي كشتي‌گيران سهم داشته‌اند بايد در تيم ملي نيز سهم داشته باشند.
غلامرضا محمدي از تيم ملي كشتي آزاد كناره گيري كرد.
غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كشور قطع همكاري خود را با اين تيم اعلام كرد.
غلامرضا محمدي با اشاره به دلايل كناره گيري‌اش از تيم ملي، با بيان اينكه متاسفانه اتفاقاتي در فدراسيون كشتي افتاده و تغيير و تحولاتي صورت گرفته كه به هيچ وجه به صلاح كشتي مملكت نيست، گفت: اطلاعي نداشتم كه آقاي خادم مرا در ليست مربيان قرار داده و از همين جا بصورت رسمي قطع همكاري خود را با كشتي اعلام و قضاوت را به خود مردم واگذار مي‌كنم.
محمدي با اشاره به رسول خادم ادامه داد: دور بودن 10 ساله خادم از كشتي و عدم آشنايي ايشان با كشتي گيران و كشتي جهان، ضربات جبران ناپذيري به پيكره اين ورزش در كشور وارد مي‌كند؛ هرچند آرزو مي‌كنم كشتي ايران در المپيك لندن موفق باشد.
سرمربي تيم ملي كشتي آزاد با بيان اينكه اميدوارم بازيهاي سياسي و انتخاباتي پشت پرده نباشد، عنوان كرد: تحت هيچ شرايطي به عنوان مربي كنار تيم ملي كشتي نخواهم بود، بهترين قضاوت كنندگان مردم هستند، زيرا كشتي را مي‌شناسند.
وي تصريح كرد: نحوه ورود ايشان يك توهين و بي‌احترامي بوده و اين تصميمي كه اتخاذ شده ظلم در حق من و همكارانم است، كارنامه ما قابل قبول و مورد تاييد مردم است. پس از بازيهاي المپيك پكن تيمي را تحويل گرفتيم كه شرايط و وضعيت مناسبي به هيچ وجه نداشت، بيش از سه سال براي اين تيم زحمت كشيده ايم.
غلامرضا محمدي اتفاقات روي داده در كشتي كشور را بي‌سابقه عنوان كرد و يادآور شد: كسي كه خود را مديون اين كشتي مي‌داند‌اي كاش سالهاي قبل مي‌آمد و دينش را ادا مي‌كرد نه الان پس از سه سال زحمت ما؛ تيمي آماده كرده‌ايم كه هر مربي آرزوي آن را دارد.
سرمربي تيم ملي كشتي با بيان اينكه زمان همه چيز را ثابت خواهد كرد، گفت: شايد من از حق خودم بگذرم ولي مردم اين اتفاقات را در ذهن و خاطرشان ثبت خواهند كرد.
وي با بيان اينكه پس از پكن كسي شهامت تحويل آن تيم را نداشت، ولي تحويلش گرفتيم و كارنامه تيم مشخص است ولي الان كه به المپيك نزديك شده‌ايم برخي براي اميال و اهداف شخصي وارد صحنه شده اند، افزود: تحت هيچ شرايطي به عنوان مربي نمي‌آيم، جايگاه سرمربي بالاتر از اين حرفها بوده و بايد اين قداست را حفظ كنيم.
محمد بنا:به كارم در ت?م مل? ادامه م? دهم
همچنين در پي برخي شايعات مبني بر اين كه با تغييرات در كشتي آزاد، "محمد بنا" نيز از سمت سرمربيگري تيم ملي كشتي فرنگي كناره‌گيري خواهد كرد، وي با رد اين شايعه گفت: بنده هيچ استعفايي نداده‌ام و تيم ملي كشتي فرنگي را براي المپيك آماده مي‌كنم.
بهترين مربي كشتي فرنگي جهان گفت: تغييرات و جابجايي‌ها هميشه در كشتي بوده، اما بنده به عنوان سرباز كشتي ايران، وظيه خود مي‌دانم كه ابتدا سهميه‌هاي المپيك را بگيريم و سپس حضوري قدرتمندانه در المپيك داشته باشيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه با رسول خادم اختلافي داريد؟ گفت: هيچ اختلاقي ميان من و رسول خادم نيست، چرا كه ايشان از بزرگان كشتي ايران بوده و مورد احترام همه است.
بنا در مورد، نايب رئيسي حسن رنگرز و اين كه گفته شده، بنا با رنگرز مشكل دارد، گفت: معلوم نيست اين حرف‌ها را چه كساني مي‌زنند. بنده بسيار خوشحالم كه از كشتي فرنگي يك نفر به عنوان نايب رئيس انتخاب شد. رنگرز قهرمان جهان و فرد تحصيلكرده‌اي است كه نه تنها با او اختلافي ندارم بلكه نايب رئيسي وي را تبريك مي‌گويم.

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن