تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812907138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/ضوابط پرداخت پاداش سال ‌٨٧ فرهنگيان تعيين شد/ عيدي‌٢٥٠هزار توماني، نقدي پرداخت مي‌شود حق‌التدريسي‌ها به نسبت ساعات تدريس، پاداش دريافت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /ضوابط پرداخت پاداش سال ‌٨٧ فرهنگيان تعيين شد/ عيدي‌٢٥٠هزار توماني، نقدي پرداخت مي‌شود حق‌التدريسي‌ها به نسبت ساعات تدريس، پاداش دريافت مي‌كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - آموزش و پرورش

ضوابط پرداخت پاداش سال 87 فرهنگيان تعيين شد.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ايسنا، با ابلاغ دستورالعمل پرداخت عيدي امسال از سوي دولت، كاركنان و بازنشستگان آموزش و پرورش متناسب با طول مدت ‌خدمت تمام وقت تا سقف 250 هزار تومان عيدي دريافت مي‌كنند.

بر اساس اين مصوبه كه به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است، عيدي امسال فرهنگيان به ازاي هر فرهنگي با حدود 50 هزار تومان افزايش نسبت به سال گذشته، تا سقف 250 هزار تومان تعيين شده است.

بر اساس اين گزارش، با احتساب جمعيت يك ميليون و 100 هزار نفري فرهنگيان، پيش‌بيني مي‌شود مجموع رقم عيدي امسال اين گروه به 275 ميليارد تومان برسد كه اين رقم، سال گذشته بر اساس اعلام معاونت برنامه‌ريزي و توسعه مديريت آموزش و پرورش، با احتساب عيدي حداكثر 200 هزار توماني براي هر فرهنگي، مجموعا 220 ميليارد تومان بود.

در اين ميان، اگرچه دولت با هدف جلوگيري از ورود نقدينگي به بازار، براي پرداخت عيدي در قالب سكه، 10 درصد زيرقيمت و پرداخت مابه‌التفاوت تا 250 هزار تومان به صورت نقدي، مجوز صادر كرده است، اما علي‌رضا علي‌احمدي ـ وزير آموزش و پرورش ـ پيش از اين در گفت‌وگو با ايسنا تاكيد كرده بود كه با توجه به نيازسنجي از فرهنگيان در مورد دريافت مطالبات خود به صورت نقدي، همه مطالبات فرهنگيان از جمله پاداش پايان سال، نقدي پرداخت مي‌شود.

وزير آموزش و پرورش اين را نيز خاطرنشان كرده بود كه علاوه بر عيدي، ساير مطالبات فرهنگيان از جمله پاداش پايان خدمت بازنشستگان نيز در سال جاري نقدي پرداخت مي‌شود.

شايان ذكر است، در قالب دستورالعمل فوق، پرداخت عيدي امسال فرهنگيان، همه كاركنان آموزش و پرورش اعم از رسمي، ثابت، پيماني، خريد خدمت، قراردادي و موقت را شامل مي‌شود كه البته پرداخت عيدي به مستخدمان پيماني، خريد خدمت، قراردادي و موقت، مشروط به آن كه وجهي به عنوان عيدي يا پاداش آخر سال يا عناوين مشابه آن دريافت نكرده باشند، به نسبت خدمت تمام وقت آن‌ها در سال جاري خواهد بود.

همچنين معلمان حق‌التدريس به نسبت ساعات تدريس، مشمول دستورالعمل پرداخت پاداش پايان سال مي‌شوند.

دوشنبه|ا|28|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن