تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون راهداري اداره كل راه و ترابري گلستان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون راهداري اداره كل راه و ترابري گلستان خبر داد
خبرگزاري فارس: معاون راهداري اداره كل راه و ترابري گلستان از خط كشي 3 هزار و 400 كيلومتر از راه‌هاي اصلي و فرعي استان با 12 ميليارد ريال اعتبار طي شش ماهه سال جاري خبر داد.


عادل مصدقي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به انجام خط كشي در راه‌هاي اصلي و فرعي به استثناي راه‌هاي روستايي بيش از 2 هزار و 500 كيلومتر اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون 49 چراغ چشمك‌زن با اعتبار 980 ميليون ريال در اين محورها نصب شده است.
وي تصريح كرد: تعميرات 2 هزار و 515 عدد از چراغ‌هاي چشمك‌زن، نصب 73 پايه چراغ، 6 هزار و 934 مسيرنما، يك هزار و 880 عدد فلش و 6 هزار و 821 عدد بازتاب از اقدامات ديگر براي افزايش ضريب ايمني تردد خودروها در محورهاي ارتباطي اين استان است.
معاون راهداري اداره كل راه و ترابري گلستان گفت: خط‌كشي 2 هزار و 200 كيلومتر از راه‌هاي روستايي استان با اعتباري بالغ بر 8 ميليارد ريال نيز از اقدامات ديگر ايمن‌سازي راه‌هاي استان بوده است.
مصدقي خاطرنشان كرد: عمليات ايمن‏سازي حاشيه پل‌‏ها، نصب تابلوهاي هشداردهنده (اطلاعاتي)، گاردريل و چراغ‌هاي چشمك‌زن نيز از اقداماتي است كه اجراي آنها در دستور كار قرار دارد.
اين مسئول ادامه داد: از ابتداي سال جاري تاكنون 2 هزار و 74 تابلو و علائم ايمني در سطح جاده‌هاي گلستان نصب شده است.
معاون راهداري اداره كل راه و ترابري گلستان ابراز داشت: اين تابلوها و علائم شامل 2 هزار و 23 تابلوي انتظامي، اخطاري، مسيرنما و جهت‌نما،50 عدد علائم دو زبانه و يك تابلوي پيام متغير VMS در شبكه راه‌هاي ترانزيتي، اصلي، فرعي و روستايي استان مي‌شود.
مصدقي اضافه كرد: علاوه بر اين علائم، 329 مترمربع تابلوي اطلاعاتي ديگر نيز در سطح راه‌هاي استان نصب‌شده و جمع‌آوري 172 علائم تبليغاتي و 177 تابلوي سيار، شستشوي 328 هزار و 902 عدد علائم و بازسازي 5 هزار و 268 عدد تابلو از ديگر فعاليت‌هايي بوده كه با هدف افزايش ايمني، مقابله با وقوع حوادث رانندگي از مهم‌ترين اهداف اجراي اين اقدامات بوده كه هر سال در طول محورهاي استان انجام مي‌شود.
وي تصريح كرد: تعويض، مرمت و... سالانه علائم مختلف مانند (مسير نما، بال كبوتري، اخطاري، انتظامي، اطلاعاتي، چشم‌گربه‌اي و...) بيش از 60 هزار عدد خريداري مي‌شود براي مرمت و تعويض و... اين امر به علت كشاورزي بودن منطقه، وجود روستا و شهر در حاشيه محور، شرايط جوي كه تخريب علائم در استان بيش از‌ اندازه است.
انتهاي پيام/ن۲۰

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن