تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815278682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مناطق پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: مناطق پايتخت
اهداي جهيزيه به فرزندان
بانوان سرپرست خانوار

منطقه 4: معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه چهار جهيزيه فرزندان بانوان سرپرست خانوار را تامين مي كند. سمانه زماني معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه با اعلام اين خبر افزود: به منظور تامين رفاه حال بانوان سرپرست خانوار و ارايه خدمات حمايتي به فرزندان خانواده ها، جهيزيه دختران بانوان سرپرست خانوار كه در آستانه ازدواج قرار دارند با همكاري واحد امور بانوان منطقه تامين مي شود. وي افزود: بانوان سرپرست خانوار كه داراي شرايط لازم هستند توسط همكاران در واحد امور بانوان شناسايي شده و در ليست دريافت قرار مي گيرند و اقلام به سرپرستان خانوار اهدا مي شود.

كودكان جنوب تهران بازي
و حركت درماني را آموختند

منطقه 20: براي نخستين بار كودكان بخش حريم و روستاهاي منطقه 20 به منظور ايجاد سرگرمي و نشاط در قالب همايش آموزشي، بازي و حركت درماني را آموختند. عطا» الله حسيني شهردار ناحيه 7 منطقه 20 با اشاره به اهميت بازي كودكان گفت: 100 نفر از خردسالان به همراه والدين پيشتاز در مجتمع فرهنگي وليعصر واقع در روستاي زمان آباد در قالب همايش آموزشي با مفاهيم سرگرمي، بازي و حركت درماني آشنا شدند. وي با اشاره به اينكه برگزاري همايش هاي آموزشي در سطح روستاهاي اين ناحيه كه در بخش حريم منطقه 20 قرار دارد در دستور كار شهرداري است خاطرنشان كرد: در اين همايش كودكان و والدين آنان به صورت تئوري و عملي نقاشي كردن با آبرنگ، ساختن اجسام متفاوت با خميرها، نحوه بازي كردن، شناخت دست راست و چپ، آگاهي نسبت به حجم، اندازه و وزن و كشيدن نقاشي و پي بردن به هوش كودكان و علايق آنان را آموختند.

بهره برداري از اولين درمانگاه تخصصي مديريت بحران

منطقه 22: عمليات احداث درمانگاه تخصصي بوستان جنگلي چيتگر به عنوان بعنوان اولين درمانگاه اضطراري مديريت بحران پايتخت با بيش از80درصد پيشرفت فيزيكي در مراحل پاياني كار قرار دارد و با تكميل آن، به زودي به بهره برداري مي رسد. حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: اين درمانگاه 20 تختخوابي در 2 طبقه و با مساحت كلي 1600 متر مربع داراي بخش اورژانس، درمانگاه، بخش خدمات، بخش پرستاري، داروخانه، راديولوژي و... است. همجوار با اين درمانگاه ساختمان اداري به وسعت 140 متر مربع همچنين سوله انبار تجهيزات امداد و نجات به مساحت 720 متر مربع ساخته شده است. وي افزود: درمانگاه تخصصي بوستان جنگلي چيتگر در فاز غربي اين بوستان واقع شده و در مرحله نازك كاري قرار دارد. عمليات احداث انبار تجهيزات و ساختمان اداري با 100 درصد پيشرفت فيزيكي به پايان رسيده و آماده بهره برداري است.

برگزاري نخستين دوره مسابقات جشنواره قرآني شمسه

منطقه 5: معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 5 گفت: مراسم اختتاميه جشنواره قرآني شمسه با شناسايي چهره هاي قرآني محلات غرب پايتخت تهران دردوبخش بانوان وآقايان برگزار شد. عباس بابازاده ،معاون اجتماعي وفرهنگي منطقه اظهار داشت: اين مسابقات در بخش هاي حفظ، قرائت، ترتيل و اذان با حضور پرشور شهروندان در غرب تهران برگزار شد. وي با اشاره به اينكه اين جشنواره در دو بخش آقايان و خانم ها برگزار شد، خاطرنشان كرد: اين جشنواره قرآني در سه سطح محلي، منطقه اي و شهري و در بخش هاي قرائت، حفظ، ترتيل، اذان در مقطع بزرگسال، دبيرستان، ابتدايي و خردسال برگزار مي شود كه مسابقات محلي و منطقه اي برگزارو نفرات اول تا سوم آن براي ورود به مرحله مسابقات قرآني سطح شهر تهران كه در بهمن ماه برگزار مي شود، انتخاب شدند.

نصب مبلمان جديد شهري
در بوستان هاي شمال تهران

منطقه 3: طراحي جديد مبلمان شهري در بوستان هاي شمال تهران بر اساس نياز تمام گروه هاي سني انجام شد. نجاري شهردار ناحيه 5 با اشاره به اجراي طرح هاي جديد مبلمان شهري ويژه تمام گروه هاي سني در بوستان ها خبر داد و گفت: از آنجايي كه مبلمان شهري بوستان ها بايد از ويژگي هاي خاصي برخوردار باشد در كنار امكانات رفاهي خوبي كه در اختيار شهروندان قرار مي گيرد به زيباسازي فضاي بوستان ها نيز توجه مي شود. وي ادامه داد: در حال حاضر 50عدد نيمكت جديد در بوستان هاي نصر و سبز با طراحي جديد نصب شده است و نصب اين نيمكت ها در مابقي بوستان ها تا آينده اي نزديك انجام مي شود.

23 هزار متر توسعه فضاي سبز

منطقه 19: معاون امورشهري وفضاي سبز منطقه 19 اعلام كرد: 23 هزار متربع فضاي سبز به سرانه فضاي سبز منطقه افزوده مي شود. محمدعلي نصر معاون امورشهري و فضاي سبز منطقه با اعلام اين خبر گفت: شرايط و پتانسيل هاي موجود در منطقه، بستر مناسبي را براي گسترش مستمر فضاي سبز فراهم آورده است. وي افزود: در اين راستا عمليات توسعه فضاي سبز در چند نقطه از جمله ضلع هاي شمال شرقي و جنوب بوستان بزرگ ولايت به ترتيب به متراژ5000 مترمربع و2000 مترمربع درحال انجام است.

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن