تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812859830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نلو وينگادا:نمايش پرسپوليس راضي كننده نبود/ فشردگي مسابقات برايم عجيب است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نلو وينگادا:نمايش پرسپوليس راضي كننده نبود/ فشردگي مسابقات برايم عجيب است
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه از عملكرد بازيكنانش در ديدار با ابومسلم رضايت ندارد، گفت: در اين بازي مهم كسب سه امتياز بود كه خوشبختانه موفق به دستيابي به آن شديم.

به گزارش خبرنگار مهر، "نلو وينگادا" كه پس از پيروزي تيمش برابر ابومسلم در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، ضمن بيان مطلب فوق افزود: در جدول رده بندي 3 امتيازهاست كه جايگاه تيم‌ها را مشخص مي كنند و به همين دليل مهمترين نكته مسابقه امروز اين بود كه توانستيم پيروز مسابقه لقب بگيريم. البته بايد در ديدارهاي آينده بهتر از اين هم بازي كنيم كه مطمئنم اين اتفاق خواهد افتاد.

وي ادامه داد: صادقانه بايد بگويم از نمايش تيم خود راضي نيستم، با اين حال فرصت‌هاي زيادي بدست آورديم ولي نتوانستيم از آن استفاده كنيم.

وينگادا خاطرنشان كرد: نكته عجيب در اين بازي اين بود كه تيم حريف 10 نفره شد و ما بايد بهتر بازي مي كرديم اما آنها با دوندگي بيشتر بهتر بازي كردند.

وي اضافه كرد: با توجه به روند بازي و شانس‌هاي گل بسياري كه از دست داديم پيروزي حق ما بود البته تيم ابومسلم هم روي دروازه ما فشار آورد و همين موضوع باعث شد تا حدودي عقب نشيني كنيم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه پيروزي هميشه به بازيكنان تيم هيجان و انگيزه بيشتري مي دهد، اظهار داشت: پرسپوليس بايد بهتر از اين هم بازي كند خصوصا در آينده تا ضمن كسب پيروزي هواداران خود را به هم به خاطر بازيهاي خوب خوشحال كند.

وي بار ديگر تاكيد كرد كه بهترين بازيكنان دنيا را در اختيار دارد و در پاسخ به اين سئوال كه آيا نگران كمبود نفرات در نيمكت ذخيره‌هاي تيم خود نيست، افزود: ما هميشه بازيكنان خوبي داريم كه مي توانيم از بين آنها 11 بازيكن آماده انتخاب كنيم.

وينگادا در پاسخ به اين سئوال كه آيا بازيكنان پرسپوليس برنامه‌هاي تاكتيكي او را در زمين پياده كرده اند، تصريح كرد: آنها سعي كردند تمام برنامه‌هايي كه گفته بودم را در زمين پياده كنند البته بازي فوتبال مبتني بر اشتباهات است اما ما در بازي قبل برابر استقلال، تيمي كه از ابومسلم قوي‌تر بود اشتباهات كمتري داشتيم.

وي در اين خصوص اضافه كرد: ما سه روز بعد از يك بازي سنگين اين بازي را انجام داديم و زمان لازم براي ريكاوري نداشتيم اما سعي مي كنيم خودمان را بيش از اين با شرايط موجود تطبيق داده و به تدريج بهتر شويم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: از دو بازي گذشته خود كه مسابقات مهمي هم بود چهار امتياز كسب كرديم و با توجه به انگيزه بالاي بازيكنان و زمان بيشتري كه براي آماده شدن داريم سعي مي كنيم در آينده نزديك ضمن ارائه بازيهاي خوب امتيازات لازم را هم كسب كنيم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه نوع برنامه ريزي مسابقات و فشردگي ليگ برايش عجيب نيست، اظهار داشت: اين موضوع عجيب است اما شرايطي است كه براي همه تيم‌ها وجود دارد. بدون شك با توجه به شروع رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و همچنين فرصتي كه تيم ملي براي آماده سازي جهت ديدار با عربستان نياز دارد فشردگي‌ها بيشتر هم مي شود ولي بايد خود را با شرايط موجود تطبيق دهيم.

اين سرمربي پرتغالي در خصوص حضور افشين پيرواني، سعداوي و عابدزاده در كنار زمين براي انتقال نظرات وي به بازيكنان در ديدار هفته گذشته مقابل استقلال اظهار داشت: به علت فشار زيادي كه در آن بازي وجود داشت اين اتفاق رخ مي داد ولي در ديدار امروز همه ديدند فقط افشين پيرواني به لب خط مي رفت.

وي ادامه داد: پيرواني از مربيان ديگر به من نزديك‌تر است و مي توانم با زبان انگليسي برنامه تاكتيكي خود به افشين بيان كرده و او به نفرات تيم منتقل كند. من هم روي نيمكت مي نشينم تا ضمن ايجاد آرامش در بين مربيان و بازيكنان ذخيره دستورات فني را راحت‌تر به تيم منتقل كنم.

وينگادا در پايان با بيان اينكه بازي استقلال و پرسپوليس تمام شده است و ديگر درباره آن ديدار صحبت نخواهد كرد در خصوص جذب بازيكن جديد گفت: من از تيمم رضايت دارم و فعلا نمي خواهم بازيكن جديدي جذب كنم.

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن