تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توطئه هاي فرهنگي دشمن توسط فرهنگ اسلام خنثي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: توطئه هاي فرهنگي دشمن توسط فرهنگ اسلام خنثي مي شود
فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: تمام توطئه ها و دسيسه هاي فرهنگي دشمن با فرهنگ اسلام خنثي مي شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد حسين بابايي امروز 29 بهمن در نخستين يادواره شهداي روستاي امروان اميريه برپايي محفل شهدا را زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا دانست و گفت: برگزاري يادواره هاي شهدا به شناخت افكار و انگيزه هاي شهدا بيشتر كمك مي كند.

فرمانده سپاه قام آل محمد استان سمنان افزود: همان طور كه شهدا در جهت حفظ ارزشهاي اسلامي و دفاع از كشورشان جان خود را فدا كردند و خون خود را در راه خدا به زمين ريختند، اكنون در روزگار فعلي بايد به نوعي عمل كنيم كه شهدا فراموش نشوند.

بابايي شهادت را ادامه دهنده راه ائمه اطهار (ع) دانست و اظهار داشت: پاسداري و حفظ ارزشهاي شهدا حمايت از راه شهدا بوده و اگر به غير از اين عمل كنيم به شهدا و خانواده هاي آنان خيانت كرده ايم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد با بيان اينكه شهيد متعلق به يك نفر نيست و به همه تعلق دارد تصريح كرد: به واسطه خون شهدا است كه راه و مسير صداقت و انسانيت هموار مي شود.

وي با اشاره به اينكه دشمنان اسلام جرات مقابله با كشوري كه جوانان بسيجي در آن ساكن است را ندارند، گفت: تمام اهداف دشمنان نا امني در كشورهاي اسلامي بوده و براي نابودي آن سرمايه گذاري هايي كلاني مي كنند.

بابايي تخريب اسلام ناب محمدي را از مهمترين توطئه هاي بيگانگان عنوان و خاطر نشان كرد: ماندگاري حيات همه انسانها به خاطر وجود اسلام است و بايد در برابر اين توطئه با امر به معروف ايستادگي و براي رسيدن به هدف والاي اسلامي روح سلحشوري و جان فشاني را در خود و فرزندانمان تقويت كنيم.

گفتني است، بيان خاطرات شهدا، برگزاري نمايشگاه عكس شهدا و قرائت وصيت نامه هاي آنان از برنامه هاي جانبي اين مراسم بود./س

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن