تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813238066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمريكا و كره جنوبي رزمايش مشترك برگزار خواهند كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آمريكا و كره جنوبي رزمايش مشترك برگزار خواهند كرد
تهران - در حاليكه تنش هاي مرزي ميان كره جنوبي و كره شمالي بالا گرفته است ، فرماندهي نيروهاي نظامي مشترك آمريكا و كره جنوبي بامداد چهارشنبه با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه رزمايش مشترك دو كشور در زمين ، هوا و آب هاي كره جنوبي از 9 تا 20 مارس (19 تا 20 اسفند) برگزار خواهد شد.


در اين بيانيه بدون ذكر جزئيات بيشتر آمده كه به كره شمالي زمان اجراي اين رزمايش دفاعي كه در آن از تمامي تجهيزات و امكانات نظامي در شبه جزيره استفاده خواهد شد ، اطلاع داده شده است.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از سئول ، يك سخنگوي وزارت دفاع كره جنوبي در گفت و گو با خبرگزاري فرانسه ، از شركت 26 هزار نظامي آمريكايي كه 12 هزار تن از اين عده در كره جنوبي مستقر هستند و 14 هزار نفر ديگر از خارج براي شركت در اين رزمايش به سئول گسيل خواهند شد ، خبر داد.
سخنگوي وزارت دفاع كره جنوبي تعداد نظاميان اين كشور را كه در رزمايش مشترك با آمريكا شركت خواهند كرد ، فاش نساخت.
براساس اين گزارش ، كره شمالي بطور معمول از رزمايش هاي مشترك آمريكا و كره جنوبي انتقاد كرده و آن را نوعي آمادگي براي تهاجم به اين كشور تلقي مي كند در حالي كه آمريكا و سئول اين ادعا را همواره تكذيب كرده اند.
ميان دو كره كه طي سال هاي 1950 تا 1953 يك جنگ تمام عيار با حمايت كشورهاي آمريكا و ديگر كشورهاي عضو ناتو از كره جنوبي و حمايت شوروي پيشين و چين از كره شمالي ، در گرفت هنوز بطور رسمي آتش بس برقرار نشده و اين امر تنها به خلع سلاح دو كشور موكول شده است.
براساس اين گزارش ، وزير دفاع كره جنوبي دوشنبه گذشته طي سخناني خطاب به نمايندگان مجلس اين كشور مدعي شد كه كره شمالي در اعتراض به آمريكا و هشدار به ديگر كشورهاي حامي سئول ، از ماه ژانويه تمهيدات لازم را براي آزمايش موشك هاي دوربرد خود فراهم ساخته است.
شبس**مترجمام** 1389

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن