تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815313574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دوربرگشت ليگ برتر نوجوانان/تيم صباي قم به مصاف فجر سپاسي شيراز مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در دوربرگشت ليگ برتر نوجوانان/تيم صباي قم به مصاف فجر سپاسي شيراز مي‌رود
تيم صباي قم به مصاف فجر سپاسي شيراز مي‌رود
قم - خبرگزاري مهر: مدير تيمهاي پايه باشگاه صباي قم گفت: با توجه به برنامه ليگ برتر فوتبال نوجوانان، صباي قم در آغاز نيم فصل دوم ليگ برتر نوجوانان به مصاف تيم فجر شهيد سپاسي شيراز مي‌رود.

سيد جواد خازني در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزماني بازي‌هاي ليگ برتر فوتبال نوجوانان كشور با امتحانات پايان ترم در مقاطع تحصيلي مختلف موجب شد تا ادامه رقابت هاي ليگ برتر اين رده سني از اواخر دي ماه برگزار شود.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه بسياري از بازيكنان شاغل در تيم فوتبال حاضر در ليگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور در رده سني نوجوانان در مقاطع تحصيلي مختلف محصل هستند، بازي‌هاي ليگ برتر نوجوانان دو هفته به تعويق افتاده و از روز بيست و نهم دي ماه پيگيري مي شود.

مدير تيم هاي پايه باشگاه صباي قم بيان داشت: تيم فوتبال نوجوانان صباي قم نيز به همين خاطر بعد از دو هفته از مسابقه با تيم فوتبال شيرين داروي شيراز در هفته هفتم، براي ديدار با تيم فجر شهيد سپاسي شيراز در هفته هشتم، چهارشنبه اين هفته راهي شيراز مي‌شود.

وي افزود: در مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور 16 تيم حضور دارند كه در دو گروه بازي‌هاي مرحله گروهي را به شكل رفت و برگشت برگزار مي‌كنند تا چهره تيم‌هاي صعود كننده به مرحله بعد مشخص شود.

خازني اضافه كرد: تيم فوتبال نوجوانان صباي قم از بازي‌هاي قبل خود برابر رقبايي نظير فولاد سپاهان اصفهان، شيرين داروي شيراز، مس كرمان، فجر شهيد سپاسي شيراز و پتوي لاله اصفهان امتيازات ارزشمندي در كارنامه دارند و با كسب سه امتياز از بازي گذشته مقابل تيم شيرين دارو يكي از دو نماينده استان فارس، در ميانه جدول گروه دوم اين مسابقات جاي گرفته‌ است.

وي بيان داشت: بازي صباي قم در هفته پاياني از دور رفت مرحله گروهي مسابقات ليگ برتر فوتبال نوجوانان كشور با برتري ارزشمند دو بر يك صباي قم در خانه همراه بود، اما صبا در هفته نخست از دور برگشت در خانه تيم فجر شهيد سپاسي شيراز به دنبال كسب سه امتياز خواهد بود.

مدير تيم هاي پايه باشگاه صباي قم اظهار داشت: با اينكه صباي قم در بازي با مس كرمان در ميان ناباوري و در شرايطي كه تيم برتر ميدان بود و در خانه نيز بازي مي كرد اما در پايان نتيجه را واگذار كرد اما از عملكرد تيم در اين رقابت ها رضايت داريم.

تيم فوتبال نوجوانان صباي قم در گروه دوم از مرحله مقدماتي مسابقات ليگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌‌هاي كشور با تيم‌‌هاي سپاهان اصفهان، مس كرمان، پتوي لاله اصفهان، مس كرمان، شيرين داروي شيراز، فجر شهيد سپاسي شيراز هم‌ گروه است و كادر فني اين تيم را غلامرضا كاظمي به عنوان سرمربي و مجيد كميجاني يكي از مربيان جوان فوتبال قم به عنوان مربي تشكيل مي‌دهند.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن