تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قم هنوان كرد: عزم جدي دولت براي حل مشكلات اساسي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: استاندار قم هنوان كرد: عزم جدي دولت براي حل مشكلات اساسي كشور


خبرگزاري آريا- استاندار قم با بيان اينكه در سايه ايده ماندگار مسكن مهر، معضل چند‌ ساله مسكن در كشور حل شده و خانوارهاي زيادي از نعمت داشتن سرپناه و مسكني مناسب بهره‌مند شده‌اند از عزم جدي دولت براي حل مشكلات اساسي كشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا از قم ، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين موسي‌پور در جلسه بررسي مشكلات تعاوني‌هاي مسكن مهر استان با اشاره به عزم جدي دولت براي حل مشكلات اساسي كشور اظهار كرد: در سايه ايده ماندگار مسكن مهر، معضل چند‌ ساله مسكن در كشور حل شده و خانوارهاي زيادي از نعمت داشتن سرپناه و مسكني مناسب بهره‌مند شده‌اند.
وي ضمن قدرداني از تلاش و همكاري دست‌اندركاران مسكن مهر استان به ويژه تعاوني‌هاي مسكن مهر تصريح كرد: با همت و تلاش همه بخش‌ها و عناصر دست‌اندركار، ‌مسكن مهر در استان از پيشرفت قابل قبولي برخوردار بوده و همه امكانات و منابع استان براي تحقق كامل سياست‌هاي اين حوزه بسيج شده‌اند.
استاندار قم با اشاره به واگذاري قطعي بيش از 13 هزار واحد مسكن مهر به متقاضيان در طي چهار مرحله و برنامه‌ريزي براي تكميل و تحويل 4 هزار واحد ديگر تا پايان امسال و ابتداي سال آينده افزود: اميدوارم با مشاركت و همكاري همه دستگاه‌ها و مسئولان تعاوني‌ها، گام‌هاي بعدي براي رسيدن به اهداف كلان بخش مسكن استان، محكم‌تر از گذشته برداشته شود.
موسي‌پور در ادامه سخنان خود با اشاره به موانع و مشكلات پيش روي تعاوني‌هاي مسكن مهر، خواستار پيگيري جدي دستگاه‌هاي اجرايي ذي‌ربط براي تسريع در رفع اين مشكلات و موانع شد‌.
وي با بيان اينكه موانع كاري نبايد در سرعت پروژه‌هاي مسكن مهر استان ايجاد خلل كند، بر ضرورت توجه به مسائل و مشكلات اين بخش از جمله معافيت مالياتي، بيمه كارگران، ماليات بر ارزش افزوده پيمانكاران مسكن مهر و همچنين صدور اسناد واحدهاي مسكن مهر تاكيد كرد.

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن