تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815315066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كودكان جنوب تهران بازي و حركت درماني را آموختند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: كودكان جنوب تهران بازي و حركت درماني را آموختند


خبرگزاري آريا- راي نخستين بار كودكان بخش حريم و روستاهاي منطقه 20 به منظور ايجاد سرگرمي و نشاط در قالب همايش آموزشي، بازي و حركت درماني را آموختند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 تهران،عطاء اله حسيني شهردار ناحيه 7 منطقه 20 با اشاره به اهميت بازي كودكان گفت:‌ 100 نفر از خردسالان به همراه والدين پيشتاز در مجتمع فرهنگي وليعصر واقع در روستاي زمان آباد در قالب همايش آموزشي با مفاهيم سرگرمي، بازي و حركت درماني آشنا شدند.
وي با اشاره به اينكه برگزاري همايش هاي آموزشي در سطح روستاهاي اين ناحيه كه در بخش حريم منطقه 20 قرار دارد در دستور كار شهرداري است خاطرنشان كرد:در اين همايش كودكان و والدين آنان به صورت تئوري و عملي نقاشي كردن با آبرنگ، ساختن اجسام متفاوت با خميرها، نحوه بازي كردن، شناخت دست راست و چپ، آگاهي نسبت به حجم، اندازه و وزن و كشيدن نقاشي و پي بردن به هوش كودكان و علايق آنان را آموختند.
حسيني تصريح كرد: اين همايش با عنوان بازي و حركت درماني با مشاركت واحد سلامت اداره اجتماعي و فرهنگي و واحد آموزش شهروندي ناحيه 7 شهرداري منطقه 20 و با حضور فرحناز نورمحمدي عضو هيئت علمي دانشگاه و مشاور ارشد كودك برگزار شد.
گفتني است ارتباط كودك با محيط بيرون و دنياي اجتماعي، شكوفايي استعدادهاي نهفته و بروز خلاقيت، همكاري، همياري وتوسعه مشاركت كودك، همانند سازي با بزرگسالان، تجربه شكست و رهايي از ترس، كمرويي و خجالت بيهوده از جمله مواردي است كه كودك در بازي كردن تجربه مي كند.

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن