تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اقدامات تروريستي نشانه كينه دشمنان از رشد علمي و معنوي جوانان انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اقدامات تروريستي نشانه كينه دشمنان از رشد علمي و معنوي جوانان انقلاب است
جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور اطلاعيه اي به مناسبت شهادت مصطفي احمدي روشن، شهادت مظلومانه دانشمندان هسته اي كشورمان به دست عوامل صهيونيست ها را بيانگر كينه دشمنان اسلام از رشد علمي و معنوي جوانان انقلاب اعلام كرد.


به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران دربخشي از اين اطلاعيه آمده است: استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و رژيم جعلي اسرائيل،‌ به خوبي مي‌دانند كه تلاش دانشمندان ايراني در عرصه دستيابي به علوم نوين از جمله انرژي صلح آميز هسته‌اي و گسترش آن ، نويد بخش طلوع صبحي روشن در خودكفايي و شكوفايي علمي و ظهور استعدادهاي درخشان در عرصه ‌فن آوري است.
دشمنان ما به خوبي مي‌دانند كه نسل تلاشگر امروز با الطاف الهي و در سايه اقتدار نظام جمهوري اسلامي با شتاب و قدرت فراوان در گستر‌ه اي علمي حركت كرده است و از اين رو مي‌كوشند با ترور و ايجاد ارعاب ،‌ مردم ما را از آينده روشن خود نااميد سازند كه صد البته در اين مسئله ناكام مانده‌اند.
دانشمندان مؤمن و انقلابي در عرصه‌ انرژي هسته‌اي نشان داده‌اند كه راه اين شهيدان والامقام را تداوم مي‌بخشند و اين حوادث،‌ آنان را در پيمودن اين راه مصمم‌تر خواهد كرد.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم، با ارج نهادن به مقام والاي دانشمندان شهيد هسته‌اي كشورمان و تسليت شهادت دانشمند عزيز مصطفي احمدي روشن علّو مقام را براي وي و صبر جميل و اجر جزيل را براي خانواده‌ اين شهيد از خداوند مسئلت و با محكوم كردن اين اعمال كور تروريستي از دستگاههاي‌ اطلاعاتي و امنيتي مي خواهد با حفظ هوشياري بيشتر، هرچه سريعتر عوامل اين حوادث را شناسايي و دستگير كنند.

/ع2

جمعه|ا|23|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن