تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813231497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

13 پروژه بزرگ شهري در شمال تهران در حال اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: 13 پروژه بزرگ شهري در شمال تهران در حال اجراست
معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه يك گفت: 13 پروژه شهري با اعتباري بالغ بر 178 ميليارد و 800 ميليون ريال در شمال تهران در سال جاري در حال اجراست.


حميد نوربخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: امسال روند اجرايي طرح هاي شهري با سرعت بيشتري در منطقه پي گيري و سعي شده ساماندهي محلات، افزايش كيفيت پروژه هاي اجرايي در سطح محلي، منطقه اي و فرا منطقه اي نظارت بر عملكرد پيمانكاران سياست گذاري متمركز در نظر گرفته شود.
وي بيان كرد: پروژه هاي اجرايي در بخش هاي توسعه فضاي سبز، احداث بوستان ، توسعه شبكه آبياري آب خام، ساماندهي شبكه روشنايي بوستانها و فضاهاي سبز، ساماندهي پلاكهاي ديوار كوب، زيبا سازي منظر شهري، نور پردازي، نقاشي ديواري است.
نوربخش تصريح كرد: ساماندهي و توسعه بوستانها از جمله اقدامات اجرايي در سال جاري است كه مي توان به احداث و تكميل فاز 4 بوستان نيلوفر، فاز 2 بوستان گلابدره، فاز يك و دوي بوستان آبك، بوستان ساحلي غربي دارآباد؛ احداث بوستان مهرگان قائم، محك، خزر، سوهانك اشاره كرد.
وي گفت: فضاي سبز رفيوژها، لچكي ها و ميادين در نواحي ده گانه به خصوص ناحيه سبز توسعه يافته و تكميل و احداث فضاي سبز در ناحيه سبز از جمله اقدامات در حال اجراست كه سعي شده طي چند فاز به اجرا برسد.
نوربخش افزود: مهم ترين پروژه در حال اجرا شامل فاز 3 بوستان گلابدره، فاز 3 بوستان آبك، سيستم قطره اي ارتفاعات شهيد محلاتي و احداث فضاي سبز بوستان گلابدره است.
وي خاطر نشان كرد: تامين درخت و درخچه، بازپيرايي اماكن و معابر، احداث آبنما، ساماندهي شبكه روشنايي از ديگر فعاليتها است./ز

جمعه|ا|23|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن