تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانش آموزان دختر عمره گزار غرب استان تهران گردهم آمدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دانش آموزان دختر عمره گزار غرب استان تهران گردهم آمدند
كرج - خبرگزاري مهر: دانش آموزان دختر عمره گزار نواحي 1، 3 و 4 شهرستان كرج، طالقان، اشتهارد و نظرآباد به همراه اوليا خود در آستانه اعزام به حج دانش آموزي در اولين جلسه توجيهي سفر معنوي عمره شركت كردند.
به گزارش خبرنگار مهر در كرج، در سومين كنگره عاشورا پژوهي و اولين جلسه توجيهي دانش آموزان دختر عمره گزار سال جاري كه صبح امروز در كانون امام علي (ع) آموزش و پرورش ناحيه 1 كرج برگزار شد، مدير دانش آموزي شهرستانهاي استان تهران بر اهميت تربيت دانش آموزان و تاكيد قرآن بر تربيت صحيح فرزندان اشاره كرد و اظهار داشت: دانش آموزاني كه به عمره دانش آموزي مشرف مي شوند بايد جز كساني باشند كه همواره الگوهاي قرآن، امام و شهدا را در پيش گرفتند.

سيد احمد موسوي افزود: اهميت حجاب در ميان دانش آموزان دختر عمره گزار بايد بيشتر باشد زيرا اين دانش آموزان سفيران جمهوري اسلامي ايران در كشور عربستان هستند.

اين مسئول خاطرنشان كرد: دشمنان در صدد هستند كه حجاب دختران و زنان ايراني و اين نعمت را از آنها دور كنند كه با حمايتهاي رهبر معظم انقلاب تمامي توطئه هاي آنان در تمامي زمينه ها خنثي شده است و دختران و زنان ملت ما روز به روز به مسئله حفط حجاب و عفاف بيش از گذشته اهميت مي دهند.

مدير دانش آموزي شهرستانهاي استان تهران ادامه داد: 290 دانش آموزان دختر عمره گذار نواحي 1، 3 و 4 شهرستان كرج، طالقان، اشتهارد و نظرآباد در قالب دو كاروان 145 نفره 17 اسفند ماه جاري به اين سفر معنوي مشرف مي شوند.

اين مسئول متذكر شد: همچنين در شش فروردين ماه سال آينده يك كاروان 125 نفره عمره گذاران دختر و يك كاروان 125 نفره در 12 فروردين سال 88 به اين سفر معنوي اعزام مي شوند.

همچنين در اين مراسم رئيس اداره فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه شهرستانهاي استان تهران با ارائه گزارشي از روند برگزاري كنگره عاشورا پژوهي در استان تهران عنوان كرد: سه سال است كه در سازمان اوقاف و امور خيريه استان تهران در سطح شهرستانها اين كنگره برگزار مي شود كه طي برگزاري اين كنگره انديشمندان و پژوهشگران در حوزه هاي مختلف اقدام به پژوهش مي كنند و زواياي موضوعات مطرح شده را بررسي مي كنند، در پايان پس از ارزيابي برترين آثار به صورت كتاب منتشر مي شود.

محمدمهدي حاتمي يادآور شد: اين كنگره امسال در سه حوزه دانش آموزي، دانشجويي و تخصصي در سطح شهرستانهاي استان تهران در حال برگزاري مي باشد و در بخش دانش آموزي از كليه دبيرستانهاي استان مقاله ارسال شده است.

در اين مراسم روساي سازمان دانش آموزي تمامي مناطق مذكور حضور داشتند.

پنجشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن