تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804251953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرونده لايحه هدفمند كردن يارانه ها هنوز باز است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پرونده لايحه هدفمند كردن يارانه ها هنوز باز است
عضو كميسيون تلفيق بودجه گفت : لايحه هدفمند كردن يارانه ها با آن كيفيتي كه مدنظر دولت است در مجلس به تصويب نمي رسد.
جعفر قادري ، عضو كميسيون تلفيق بودجه و نماينده شيراز در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر در خصوص اصلاحيه دولت به مجلس براي لايحه بودجه سال 88 گفت : دادن اصلاحيه تا به حال معمول و مرسوم نبوده كه وقتي لايحه به مجلس مي آيد دوباره اصلاحاتي را در لايحه داشته باشيم ولي با توجه به آئين نامه جديد مجلس خيلي ايراد و اشكال ندارد.

وي افزود : نياز نبود دولت اين اصلاحات را به عنوان پيشنهاد خودش مطرح كند مي توانست همين تغييرات را در اختيار اعضاي كميسيون تلفيق بگذارد كه اين اصلاحات پيشنهاد كميسيون تلفيق باشد.

قادري گفت: شكل اين كار (دادن اصلاحيه) ممكن است جاي ايراد و اشكال داشته باشد ولي بر اساس آئين نامه جديد خود مجلس هم مي توانست اين كار را انجام دهد و تغييراتي هم كه بوده بيشتر در رديف هزينه اي بوده است و يكسري اعداد و ارقام كم و زياد شده ، يكسري كدها و عناوين را در آنها تغييرات ايجاد كرده اند، بعضي از پروژه هاي حالت مطالعه اي داشته كه اسناد و مدارك را ارائه داده اند كه مطالعات آن انجام شده و در كل تغييرات خيلي فاحش نيست.

وي در خصوص منتفي شدن افزايش حامل هاي انرژي در صورت گنجانده شدن لايحه هدفمند كردن يارانه در بودجه 88 توضيح داد كه در لايحه بودجه 88 در بخش درآمدها ، دولت ، 8 هزار500 ميليارد تومان پيش بيني كرده و در بخش هزينه ها ده هزار ميليارد تومان هزينه را حذف كرده؛ كه در مجموع حدود 18 هزار 500 ميليارد تومان منوط به تصويب لايحه هدفمند كردن يارانه شده كه به نظر ميرسد با آن كيفيتي كه مدنظر دولت است لايحه هدفمند كردن يارانه ها در مجلس به تصويب نرسد.

قادري تاكيد كرد كه دولت تصورش اين است كه با اجراي طرح هدفمند كردن يارانه ها حدود 34 هزارميليارد تومان از محل فروش نفت و گاز به شركت نفت براي پالايش و توزيع بين مردم مي تواند درآمد بدست آورد و آن شركت ها هم بنزين و گازوئيل و نفت سفيد و برق را با قيمت تمام شده در اختيار مردم بگذارند.

وي در ادامه گفت: به تصور دولت حدود ده هزار ميليارد تومان هم در يارانه اي كه در بودجه 87 پرداخت مي كرد آن هم حذف مي شد كه مجموعاً 44 هزار ميليارد تومان مي شود كه از اين مبلغ 20 هزار ميليارد تومان آن به عنوان يارانه بين مردم توزيع كنند و حدود هشت هزار500 ميليارد تومان آن به بودجه تزريق كند، حدود نه هزار ميليارد تومان به عنوان كمك به اجراي قانون مديريت خدمات كشوري پرداخت كند و حدود شش هزار ميليارد تومان آن را هم به عنوان يارانه به واحدهاي توليدي كه در نتيجه افزايش قيمت حامل هاي انرژي متضرر مي شدند كمك كند.

عضو كميسيون تلفيق بودجه در ادامه تاكيد كرد با اين اتفاقاتي كه نمي افتد مجلس در بحث بودجه با كسري 18 هزار 500 ميليارد تومان مواجه خواهد شد.

وي افزود: اگر طرح دولت را مصوب نكنيم ناچاريم افزايشي در حامل هاي انرژي داشته باشيم كه الان در كميسيون تلفيق و كميسيون ويژه اين موضوع هنوز باز است و به جمع بندي نرسيده است و نهايتاً مجلس ظرف هفته آينده بايد مشخص كند يا معادل 18 هزار و 500 ميليارد تومان در بخش هاي درآمدي و هزينه اي در لايحه پيشنهادي دولت تعديل هايي را داشته باشيم يا تن به افزايش قيمت بعضي از حامل هاي انرژي را بدهيم يا منبعي جديد را پيدا كنيم و جايگزين كنيم.

پنجشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن