تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815583669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كل دادگستري استان خوزستان: توجيهي براي اجرا نشدن احكام قطعي وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس كل دادگستري استان خوزستان: توجيهي براي اجرا نشدن احكام قطعي وجود ندارد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

رييس كل دادگستري استان خوزستان گفت: توجيهي براي اجرا نشدن احكام پرونده‌هاي مهم در استان وجود ندارد و اين احكام بايد در وقت مقرر خود اجرا شود.

به گزارش ايسنا،عباس جعفري دولت آبادي در نشستي مشترك با دادستان‌ها و روساي دادگستري شهرستان‌هاي خوزستان با تاكيد بر تسريع در رسيدگي به پرونده‌هاي معوقه استان گفت: اجراي احكام برخي از پرونده‌ها مانند كلاهبرداري‌هاي سنگين، قتل‌هاي عمد و اسيد پاشي براي مردم مهم است و اعلام اجراي آن‌ها تاثيرات اجتماعي مثبتي به همراه دارد.

وي با اشار به لزوم اطلاع رساني دادگستري در مورد پرونده‌ها افزود: ضروري است تا درباره اجراي احكام و رسيدگي به پرونده‌هاي مهم ، اطلاع رساني مناسب صورت گيرد.

جعفري دولت آبادي از دادستان‌ها خواست تا به منظور افزايش كيفيت و سرعت در اجراي دادنامه‌ها، از دادياران با تجربه در واحدهاي اجراي احكام استفاده كنند.

رييس كل دادگستري استان ادامه داد: زمان بندي براي پرونده‌هاي اجراي احكام و تعيين وقت براي آن‌ها، بررسي مجدد پرونده‌ها و تعيين اولويت براي پرونده‌هاي مهم از جمله راه كارهايي است كه به مختومه شدن پرونده‌هاي اجرايي كمك مي‌كند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي واطلاع رساني قوه قضاييه، در ادامه اين نشست دادستان‌ها و روساي دادگستري‌هاي استان به ارايه مشكلات موجود در حوزه فعاليت كاري خود پرداختند.

دادستان عمومي و انقلاب اهواز نيز گفت: حجم بالاي پرونده‌ها و استفاده از روش سنتي براي دسترسي به آنها باعث كاهش سرعت قضات در رسيدگي به پرونده‌ها شده است.

داوود صادقي افزود: افزايش سقف ديه و مشكلات ناشي از آن و حبس‌هاي بلند مدت نيز از جمله مشكلات كنوني است كه مختومه شدن پرونده‌هاي اجرايي را به تعويق

مي‌اندازد.

سيد بهرام رشته احمدي افزود: دولت به همكاري براي بخشش جرايم مالي زندانيان تمايل دارد كه در صورت وجود آمار دقيق اين همكاري به شكل مناسب تري صورت مي‌گيرد.

وي با تاكيد بر گسترش فعاليت روابط عمومي‌هاي دادگستري‌هاي استان در ارايه اخبار و اطلاعات، گفت: اطلاع رساني دقيق موجب جلب اعتماد مردم خواهد شد.

انتهاي پيام

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن