تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815378162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست روابط عمومي احداث صنعت در گفتگو با ايلنا:كشورهاي‌‏ آمريكاي جنوبي خواستار احداث كارخانه سيمان توسط ايران شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سرپرست روابط عمومي احداث صنعت در گفتگو با ايلنا:كشورهاي‌‏ آمريكاي جنوبي خواستار احداث كارخانه سيمان توسط ايران شدند


تهران- خبرگزاري كار ايران
كشورهاي‌‏ آمريكاي جنوبي خواستار احداث كارخانه سيمان توسط ايران شدند.

مستوفي، سرپرست روابط عمومي احداث صنعت در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا با بيان اين مطلب گفت:‌ اين شركت به عنوان نماينده وزارت صنايع و معادن تاكنون 9 طرح سيماني را با ظرفيت حدود نه ميليون تن در كشور احداث و به بهره‌‏برداري رسانده است.
وي افزود: ‌‏شركت احداث صنعت پس از جنگ با به دست گيري طرح‌‏هاي نيمه‌‏تمام سيماني با اعتبار محل عوارض سيمان كه براي هر تن سيمان از توليدكنندگان سيماني اخذ مي‌‏شد، اين طرح‌‏ها را اجرا و به بهره‌‏برداري رساند.
وي افزود: در راستاي سياست‌‏هاي خصوصي‌‏سازي حوزه وزارت صنايع و معادن، تمام طرح‌‏هاي اجرا شده در داخل به بخش خصوصي واگذار شد.
مستوفي خاطر نشان كرد: در حال حاضر كارخانه سيمان داراب و سيمان دشتستان با ظرفيت توليد سالانه يك ميليون تن تحت نظارت احداث صنعت در حال فعاليت است.
مستوفي همچنين اظهار داشت: پروژه سيمان شهركرد با 91 درصد پيشرفت در دور اول سفرهاي استاني توسط رئيس‌‏جمهور به بنياد مسكن هبه شد و سه طرح سيمان زابل، نهاوند و پيوند گلستان با پيشرفتي حدود 40 درصد در قالب اصل 44 واگذار شده است.
وي همچنين از اجراي دو پروژه سيماني براي سوريه و ونزوئلا خبر داد و گفت: در حال حاضر اين دو پروژه را در دست اجرا داريم كه پروژه سيمان ونزوئلا با 50 درصد پيشرفت فيزيكي تا اواسط سال 2011 به بهره‌‏برداري خواهد رسيد.
مستوفي خاطر نشان كرد: پيشنهادات جديدي نيز از كشور سوريه براي افزايش ظرفيت پروژه‌‏هاي سيماني كارخانه‌‏هاي قديمي ارائه شده است كه در حال حاضر در حال بررسي و مذاكره هستيم.
وي همچنين به مذاكره براي ساخت كارخانه در كشور اكوادور و بوليوي اشاره كرد و گفت: در كشور الجزاير نيز پيشنهاداتي براي احداث دو كارخانه سيماني شده كه در حال حاضر با دريافت اسناد مناقصه در حال بررسي جهت ارائه پيشنهاد هستيم.
به گفته مستوفي با اتمام نياز داخل به ساخت كارخانه جديد و رسيدن به نقطه تعادل توليد سيمان، بعد از اين تنها به عنوان نماينده وزارت صنايع و معادن در قالب اجلاس همكاري مشترك براي اجراي پروژه‌‏هاي خارجي معرفي خواهيم شد.
وي احتمال حضور ايران در احداث كارخانه سيمان در عراق را به دليل ريسك بالاي آن در شرايط حاضر جدي نخواند.
پايان پيام

كد خبر: 475487

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن