تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گيلان: 95 درصد بيماران در گيلان درمان مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار گيلان: 95 درصد بيماران در گيلان درمان مي‌شوند
خبرگزاري فارس: استاندار گيلان گفت: 95 درصد بيماران گيلان در داخل استان درمان مي‌شوند و نيازي به خارج رفتن از استان ندارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، روح‌الله قهرماني چابك بعد از ظهر امروز در جريان آغاز عمليات بيمارستان جنرال لاكان رشت مردم گيلان را توسعه‌طلب دانست و افزود: مردم استان دانش و فرهنگ دوست هستند و بيشتر به معنويات چشم دوخته‌اند.
وي با اشاره به حضور پرفسور مجيد سميعي جراح برجسته مغز و اعصاب جهان در گيلان اظهار داشت: سميعي شخصيتي بي‌بديل است و مردم استان و ايران به وي علاقمند هستند.
قهرماني چابك بيان داشت: پروفسور سميعي در دنيا به عنوان شخصي با پنجه‌هاي سحرآميز در كار مغز شناخته شده است و گيلان از وجود اين پزشك حاذق بسيار مسرور است.
وي بر ضرورت توسعه گيلان تاكيد كرد و گفت: مي‌خواهيم اين استان در همه زمينه‌ها توسعه يابد و در اين راستا برنامه‌هاي وسيعي در زيرساخت‌ها و خدمات‌رساني بخش‌هاي مختلف تدوين شده است.
قهرماني چابك بحث سلامت استان را يك زيرساخت مهم خواند و تصريح كرد: بيشترين پروژه‌هاي بيمارستان‌سازي در گيلان در دست اجرا است و اگر چه تعداد تخت‌ها قابل قبول به نظر مي‌رسد ولي مي‌خواهيم به استاندارد جهاني برسيم.
استاندار گيلان از ساخت بيمارستان و دانشگاه در همه شهرستان‌هاي استان خبر داد و بيان داشت: به مرحله‌اي رسيده‌ايم كه 95 درصد بيماران نيازي به خارج از گيلان رفتن ندارند و در تلاش هستيم تا صددرصد بيماران در داخل استان درمان شوند.
رئيس انجمن جراحان مغز و اعصاب جهان نيز گفت: اگر مي‌خواهيم در دنيا نفر اول باقي بمانيم بايد سعي كنيم بهترين متخصصان علوم اعصاب را در يك مكان جمع كنيم تا نتيجه بهتري بگيريم.
مجيد سميعي تصريح كرد: اميدواريم اين خدمات براي ايجاد صلح و صفا در دنيا باشد.
رئيس علوم اعصاب كشور چين در ادامه ايراد گرفتن را امري ساده پنداشت و تاكيد كرد: با ايراد گرفتن سعي نشود جلوي كساني كه مي‌خواهند كار كنند، گرفته شود بلكه كمك مثبت در پيشرفت كارها موثر است.
سميعي خاطرنشان كرد: بيمارستان جنرال تا پنج سال ديگر بايد به مرحله‌اي برسد كه سراسر منطقه به آن حسادت مثبت داشته باشند.
انتهاي پيام/ش20

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن