تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم ملي بانوان تنيس روي ميز: با مسئله كمبود اسپانسر مواجه ‌هستيمخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: سرمربي تيم ملي بانوان تنيس روي ميز: با مسئله كمبود اسپانسر مواجه ‌هستيمخبرگزاري موج -


۲۱ دي ۱۳۹۰ (۱۰:۵۵ق.ظ)

سرمربي تيم ملي بانوان تنيس روي ميز:

با مسئله كمبود اسپانسر مواجه ‌هستيم
خبرگزاري موج - سرمربي تيم ملي بانوان تنيس روي ميز گفت: وزارت ورزش و جوانان تمام فكر و ذكر خود را بر روي فوتبال متمركز كرده است.

به گزارش خبرگزاري موج، سيما ليموچي با بيان اين مطلب اظهار داشت: بازيكنان ما از لحاظ تكنيكي بسيار خوب كار مي‌كنند، اما بايد از لحاظ رواني نيز آماده شوند. عوامل روحي و رواني در بازي‌هاي انفرادي اهميت فراواني دارد كه در صورت حضور در تورنمنت‌هاي فراوان به مرور اين مشكل برطرف خواهد شد.
وي با بيان اينكه شكست مقابل حريفان در اين تورنمنت براي من دردآور است، ادامه داد: ما از لحاظ تكنيكي چيزي از رقباي خود كم نداريم و در صورتي كه تجربه بيشتري در تورنمنت‌هاي بين‌المللي كسب كنيم، خواهيد ديد كه اين بازيكنان ديگر مقابل ايران حرف براي گفتن نخواهند داشت.
ليموچي در خصوص اقدامات فدراسيون در چند ماه اخير گفت: فدراسيون در اين چند ماه كارهاي زيادي انجام داده و روي بانوان راكت به دست سرمايه‌گذاري كرده است. كمپ تمريني خارج از كشور، برگزاري مسابقات بين‌المللي در ايران و حضور دو يار تمريني فعاليت‌هاي پسنديده‌اي است.
سرمربي تيم ملي بانوان خاطرنشان كرد: با وجود اينكه بودجه فدراسيون تنيس روي ميز بسيار ناچيز است، كمك‌هاي زيادي انجام داده است؛ ما در بخش بانوان با مسئله كمبود اسپانسر مواجه ‌هستيم. اگر بانوان ما در تورنمنت‌هاي خارجي بيشتري به ميدان بروند حاميان مالي نيز براي سرمايه‌گذاري در اين بخش تشويق خواهند شد.
ليموچي درباره نحوه عملكرد بازيكنان در مسابقات انتخابي المپيك لندن گفت: حساس بودن بازي‌ها روي عملكرد بازيكنان تأثير گذاشته است؛ اگر اين حساسيت‌ها به دفعات رخ دهد، تكنيك‌ها به مهارت تبديل خواهد شد؛ در بحث رواني نيز با تكرار به مهارت‌هاي روحي دست پيدا مي‌كنيم.
وي با قدرداني از زحمات روانشناس تيم افزود: روانشناس در تمام لحظات در كنار تيم بود و حتي در زمان‌هايي غير از مسابقات تماس خود را با بازيكنان حفظ كرد و اين امر آمادگي روحي بازيكنان را تا حد زيادي بالا برد.
سرمربي تيم ملي بانوان با انتقاد از تزريق نابرابر بودجه در رشته‌هاي مختلف ورزشي گفت: اگر ورزش ما بي‌پول است، چه طور اين هزينه‌هاي ميلياردي در فوتبال صرف مي‌شود؟ تمام فكر و ذكر وزارت ورزش فوتبال است.
وي افزود: بازيكنان ما تنها با چند بازي تداركاتي پيشرفت فراواني كردند، حضور در تورنمنت‌ها و تقويت بازيكنان و ارائه تداركات به آنها در كنار هم مي‌تواند در موفقيت بانوان كشور سهيم باشد.
سيما ليموچي خاطرنشان كرد: وزارت ورزش بايد روي رشته‌هاي انفرادي سرمايه‌گذاري بيشتري انجام دهد. رئيس و نايب رئيس فدراسيون اعلام آمادگي كردند تا تمام نيازهاي ما را برآورده كند و اگر بخواهيم منصفانه به اين قضيه نگاه كنيم، از هيچ كوششي دريغ نكردند.
وي با اشاره به تباني ميان دو بازيكن قزاق در مرحله دوم مسابقات گفت: گلچهره خوراسينوا و يلنا شاگاروا از قزاقستان تباني كردند تا شاگاروا كه شانس بيشتري براي كسب سهميع المپيك دارد، برنده ديدار شود و اين امر كاملا از شيوه بازي آنها مشخص بود. كميته فني مي‌تواند چنين موردي را در گزارش‌هاي خود قيد كند.

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن