تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد:امروز نظام سرمايه داري ديگر طرح و پيام جديدي براي بشريت ندارد چاوز:مستكبران از اشاعه الگوي ايراني در جهان هراس دارند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: احمدي نژاد:امروز نظام سرمايه داري ديگر طرح و پيام جديدي براي بشريت ندارد چاوز:مستكبران از اشاعه الگوي ايراني در جهان هراس دارند
هيچ عاملي نمي‌تواند دو ملت ايران و ونزوئلا را از يكديگر جدا كند و دو كشور تا رسيدن به اهداف بزرگ خود كه صلح، دوستي، رفاه و پيشرفت است، در كنار هم خواهند بود.


به گزارش سرويس سياسي برنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي‌نژاد در نشست مشترك خبري كه با حضور هوگوچاوز و نمايندگان رسانه‌هاي كشورهاي مختلف در محل كاخ رياست جمهوري ونزوئلا برگزار شد، در پاسخ به سوالي درباره نقش ايران و ونزوئلا در مديريت آينده جهان اظهار داشت: امروز براي بدترين تحليل‌گران هم ثابت شده كه نظام سرمايه‌داري شكست خورده و نتواسته عدالت، امنيت و رفاه را بوجود آورد.
رييس‌جمهور با بيان اينكه امروز نظام سرمايه‌داري ديگر طرح و پيام جديدي براي بشريت ندارد، گفت: امروز تنها منطق نظام سرمايه‌داري توسل به زور، سلاح و تهديد است و اين بدان معناست كه ديگر منطق انساني ندارد؛ لذا جهان نيازمند نظام جديد است.
دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به ويژگي‌هاي نظام جديدي كه مي‌تواند سعادت بشر را به ارمغان بياورد، گفت: اجراي عدالت، آزادي، رابطه محبت‌آميز بين انسان‌ها، احترام به كرامت انساني و حضور انسان‌هاي صالح در رأس قدرت از مهمترين ويژگي‌هاي نظم آينده جهان است كه مي‌تواند سعادت بشريت را به همراه داشته باشد.
رييس‌جمهور خاطر نشان كرد: تحولاتي كه امروز در حال وقوع است بخاطر به پايان رسيدن نظام سرمايه‌داري و مقدمات ورود به نظم انساني حقيقي است.
دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به نقش ايران و ونزوئلا در نظم آينده جهان گفت: بي‌ترديد كساني كه امروز فرياد عدالت، آزادي و استقلال سر مي‌دهند، پيشگامان برقراري نظم جديد جهاني خواهند بود و در حقيقت اينان راه را براي بشريت باز كرده و آمدن نور پاكي و عدالت را بشارت مي‌دهند.
رييس‌جمهور خاطر نشان كرد: ايران و ونزوئلا در راه خدمت به ملت خود و نيز ملت‌هاي جهان و ترويج صلح، برادري و دوستي هرگز از پاي نخواهند نشست.
هوگو چاوز رييس جمهور ونزوئلا نيز در اين نشست خبري در پاسخ به سوالي درباره علت نگراني دولت آمريكا از سفر دكتر احمدي‌نژاد به آمريكاي لاتين، گفت: علت اين نگراني‌ها بخاطر اين است كه آنها از شرافت و اشاعه الگوي ايراني در جهان هراس دارند و نگران هستند كه صداي ملت ايران و ونزوئلا كه نداي آزادي، شرافت و عدالت است با هم جمع شده و پايه‌هاي سلطه آنها را به لرزه در آورد.
هوگو چاوز خاطر نشان كرد: وقتي دكتر احمدي‌نژاد از حقوق ملت‌ها حرف مي‌زند، در حقيقت به نمايندگي از ميليون‌ها نفر از كشورهاي جهان اين سخنان را مطرح مي‌كند و سلطه‌گران از اينگونه سخنان نگران و مضطرب مي‌شوند.
رييس جمهور ونزوئلا خاطر نشان كرد: بدون ترديد امروز مردم بسياري از كشورها در آفريقا، آسيا و حتي اروپا منتظر خواهند بود كه احمدي‌نژاد به آنجا سفر كند.
هوگو چاوز تصريح كرد: امپرياليسم با ادعاهاي دروغين قصد دارد ما را در مسيري كه پيش گرفته‌ايم متوقف كند ولي نتوانسته و هرگز نخواهد توانست و بي‌شك راه خود را ادامه خواهيم داد.
رييس جمهور ونزوئلا با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي ايران بخش مهمي از اين نظام جديد آينده جهاني است، اظهار داشت: ايران كشور قدرتمند و تأثيرگذاري است كه نقش مهار عليه جنگ را در منطقه ايفا مي‌كند و امپرياليسم هرگز نخواهد توانست ايران را به زانو درآورد.

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن