تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806886155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله امامي‌كاشاني در خطبه‌هاي نمازجمعه امروز تهران:آمريكا بايد اقتدار و عظمت ايران را درك كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيت‌الله امامي‌كاشاني در خطبه‌هاي نمازجمعه امروز تهران:آمريكا بايد اقتدار و عظمت ايران را درك كند
خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: امروز دنياي سياست چه غرب و چه شرق معتقدند رفتار آمريكا با ايران رفتار حساب‌شده‌اي نبوده ‌است و كارشناسان به آنان توصيه مي‌كنند تا اقتدار و عظمت ايران را درك كنند.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، آيت‌الله محمد امامي‌كاشاني امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه امروز تهران با تسليت رحلت پيامبر گرامي اسلام(ص) و شهادت امام مجتبي(ع) و امام رضا(ع) اظهار داشت: بحث خاتميت در مورد پيامبر اكرم(ص) از يك منظر به اين معنا است كه كتب ساير انبيا را ايشان مهر كرد و نامه بدون مهر نيز ارزشي ندارد يعني تورات، انجيل، صحف و .. بدون قرآن ناقص است و اثر خود را ندارد.
وي پيامبر(ص) را داراي دو مقام نبوت و ولايت دانست و افزود: نبوت يعني از آسمان به زمين خبر دادن اما ولايت به معناي پرستاري، تربيت، باغباني، نگهداري، اخلاق، ارشاد و ... است.
امامي‌كاشاني ولايت را ادامه دهنده راه نبوت دانست و با بيان اينكه ولايت در دل نبوت بوده و پاسدار وحي است، اظهار داشت: وحي با رحلت پيامبر اكرم(ص) انقطاع يافته اما متن وحي براي رشد جامعه باقي است و تبيين و تفسيرش بر عهده آگاهان به وحي است.
خطيب جمعه تهران با اشاره به بخش‌هايي از تاريخ تمدن "ويل دورانت " در مورد زندگي پيامبر(ص)، تصريح كرد: بزرگان و نويسندگان غيرمسلمان هم به تربيت و ادب پيامبر(ص) كه باعث احياي دنيا شد، پرداخته‌اند.
امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1357 تصريح كرد: اسلام با اين باور و ذوق و عشق ناشي از تربيت پيامبر اكرم(ص) و با نفس قدسي امام راحل در نظام جمهوري اسلامي ايران تبلور يافت.
امامي‌كاشاني با تشكر از حضور گسترده و پرشور ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن امسال، اظهار داشت: ولايت است كه اين قدر به كشور ارزش داده و اگر ايران در نقطه‌اي بلند قرار گرفته به خاطر حركت خداجويانه ملت است.
وي با اشاره به تداوم و پيشرفت انقلاب اسلامي و با وجود توطئه‌هاي مختلف دشمنان در 30 سال گذشته عنوان كرد: امروز دنياي سياست چه غرب و چه شرق معتقدند رفتار آمريكا با ايران رفتار حساب‌شده‌اي نبوده‌است و كارشناسان به آنان توصيه مي‌كنند تا اقتدار و عظمت ايران را درك كنند.
امام جمعه موقت تهران با تاكيد بر اينكه با نظام اسلامي بايد عادلانه صحبت كرد،‌ اضافه كرد: دنيا اكنون به اين نتيجه رسيده كه اساس اين دستاوردها چشمه‌سار ولايت است.
امامي كاشاني با اشاره به جنگ 6 روزه اسرائيل با 3 كشور عربي، تصريح كرد: متخصصان در آن زمان مي گفتند كه در واقع تسلط رژيم صهيونيستي بر اين كشورها 6 تا 7 ساعت طول كشيده و بقيه روزها پاكسازي صورت گرفته‌است.
وي اضافه كرد: همين اسرائيل با اين قدرتي كه داشت در لبنان مقابل حزب‌الله لبنان به گل فرو رفت و در غزه نيز طي 22 روز زمين‌گير شد، شكست اسرائيل در دنيا كاملاً منعكس شد و ذلت و بدبختي بر آن‌ها حك شد.
خطيب جمعه تهران با تاكيد بر اينكه قانون، فلسفه و ... به اندازه ادب و اخلاق اسلامي اثر ندارد، خاطرنشان كرد: اسلام با اخلاق و ادب پيش رفت و نبايد در كشور ما و در بحث انتخابات مانند كشورهاي دنيا آبروي همديگر را ببريم.
وي با تاكيد بر اينكه فضاي انتخابات بايد فضايي آرام و مطمئن باشد، اضافه كرد: كانديداها برنامه‌هايشان را و راه و مسيرشان را براي مردم ارائه كنند و شأن و عزت نظام اسلامي اقتضاء مي‌كند تا همگان به اين نكته توجه كنند.
امامي كاشاني با تاكيد بر اينكه مال و اموالي كه مي‌تواند براي انسان بماند و اثرگذار باشد تنها و تنها وقف است، ادامه داد: در برزخ و قيامت نيز انسان به خانه، لباس، غذا و سلامت محتاج است بنابراين بايد با وقف اين موارد را براي خود مهيا كنيم.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به بحث امنيت اجتماعي اظهار داشت: نيروي انتظامي در اين بحث و همچنين در مسائل ترافيكي و ... قدم‌هاي نافذي برداشت و انصافاً نيرويي پركار و پرزحمت است بنابراين بر همگان است تا با نيروي انتظامي همكاري‌ لازم را انجام دهند و ارتقاي امنيت مورد توجه قرار گيرد.
انتهاي پيام/

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن