تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818264435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقبال مردم يزد از خاتمي چشمگير نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: استقبال مردم يزد از خاتمي چشمگير نخواهد بود
رئيس شوراي استاني حزب اعتماد ملي در استان يزد با اشاره به استقبال پرشور مردم يزد از احمدي نژاد گفت: قطعا اگر خاتمي به عنوان يك كانديدا به يزد سفر كند، استقبال كمي از وي صورت خواهد گرفت.

حميدرضا كارگر در گفتگو با خبرگزاري فارس گفت: استقبال پرشور مردم يزد از احمدي نژاد قدرداني از اقدامات و حمايت از دولت و همچنين تقويت مباني نظام بوده است چرا كه خيلي از كساني كه به احمدي‌نژاد راي نداده بودند هم در ميان استقبال ‌كنندگان بودند.

وي افزود: معمولا مردم از حضور مسئولان كشور در استان‌ها خوب استقبال مي‌كنند لذا از حضور احمدي‌نژاد هم در اين سفر استقبال بسيار خوبي صورت گرفت.

كارگر ادامه داد: با توجه به فشرده بودن برنامه‌هاي سفر رئيس‌جمهور به استان يزد، احمدي‌نژاد نمي‌توانست به همه شهرستان‌هاي استان سفر كند از اين رو استانداري با تدابيري زمينه حضور مردم در مركز استان را فراهم كرده است.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با اشاره به سفر سالهاي گذشته مقام معظم رهبري به استان يزد تصريح كرد: مردم يزد در آن سفر نيز با استقبال خود تجديد ميثاقي با آرمان‌ها و اصول انقلاب كردند و نشان دادند كه قدر خدمتكاران خود را مي‌دانند.

كارگر در ادامه خاطرنشان كرد: در اين سفر مردم دو هفته بود كه منتظر حضور رئيس جمهور بودند و دو بار نيز سفر به تعويق افتاده بود از اين‌رو بي‌شك نمي‌توان استقبال از احمدي‌نژاد در اين سفر را با سفر دور اول مقايسه كرد.

وي با اشاره به استقبال مردم از رئيس‌جمهور اظهار داشت: با توجه به سابقه مردم يزد در مهمان‌نوازي از مسئولين نظام ممكن است اگر خاتمي به عنوان رئيس‌جمهور به اين شهر سفر كند استقبال خوبي از وي صورت گيرد ولي قطعا اگر خاتمي به عنوان يك كانديدا به يزد سفر كند استقبال كمي از وي صورت خواهد گرفت.

رئيس شوراي استاني حزب اعتماد ملي در استان يزد در خصوص انگيزه مردم براي استقبال از احمدي‌نژاد گفت: استقبال مردم از اين سفر قدرداني از اقدامات و حمايت از دولت و همچنين تقويت مباني نظام بوده است چرا كه خيلي از كساني كه به احمدي‌نژاد راي نداده بودند هم در ميان استقبال ‌كنندگان بودند.

نظرات كاربران:

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن