تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813250309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي 13 پروژه بزرگ شهري در شمال تهران خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اجراي 13 پروژه بزرگ شهري در شمال تهران خبرگزاري موج -


۲۰ دي ۱۳۹۰ (۱۲:۱۴ب.ظ)

اجراي 13 پروژه بزرگ شهري در شمال تهران
خبرگزاري موج - معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يك اعلام كرد: 13 پروژه بزرگ خدمات شهري با اعتباري بالغ بر 178 ميليارد و 800 ميليون ريال در شمال تهران در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يك، مهندس مجيد نوربخش معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يك با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امسال روند اجرايي طرح هاي شهري با سرعت بيشتري در منطقه، پي گيري و سعي شده ساماندهي محلات، افزايش كيفيت پروژه هاي اجرايي در سطح محلي، منطقه اي وفرامنطقه اي، نظارت بر عملكرد پيمانكاران، سياست گذاري متمركز و . . . در نظر گرفته شود.
نوربخش خاطر نشان كرد: پروژه هاي اجرايي در بخش هاي توسعه فضاهاي سبز، احداث بوستان ، توسعه شبكه آبياري آب خام، ساماندهي شبكه روشنايي بوستان ها و فضاهاي سبز، ساماندهي پلاك هاي ديوار كوب، زيباسازي منظرشهري، نورپردازي، نقاشي ديواري و ... است.
به گفته نوربخش ساماندهي و توسعه بوستان ها از جمله اقدامات اجرايي در سال جاري است كه مي توان به احداث و تكميل فاز 4 بوستان نيلوفر، فاز 2 بوستان گلابدره، فاز يك و دو بوستان آبك، بوستان ساحلي غربي دارآباد، احداث بوستان مهرگان، قائم، محك، خزر، سوهانك و... اشاره كرد.
وي با اشاره به توسعه فضاي سبز رفيوژ ها، لچكي ها و ميادين در نواحي ده گانه به خصوص ناحيه سبز تصريح كرد: تكميل و احداث فضاي سبز در ناحيه سبز از جمله اقدامات در حال اجراست كه سعي شده طي چند فاز به اجرا برسد.
نوربخش تامين درخت و درختچه، بازپيرايي اماكن و معابر، احداث آبنما، توسعه شبكه آبياري مكانيزه فضاي سبز، بازپيرايي بوستان ها، بررسي وضعيت ايمني و استاندارد فضاهاي تفريحي، ساماندهي شبكه روشنايي، نصب وسايل ورزشي و بازي در بوستان ها و... را از ديگر فعاليت ها دانست.
وي مهمترين پروژه در حال اجرا را شامل فاز 3 بوستان گلابدره ، فاز 3 بوستان آبك، سيستم آبياري قطره اي ارتفاعات شهيد محلاتي واحداث فضاي سبز بوستان گلابدره دانست.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن