تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يادداشت ساكتين هتاكي و علاقه به 2 قطبي‌ها!


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: يادداشت ساكتين هتاكي و علاقه به 2 قطبي‌ها!
سعيد يوسفي‌پور

هرچند سكوت برخي از مدعيان اصولگرايي در برابر هتك حرمت‌ها و تهديدهاي راه و بي‌راه پايگاه اطلاع‌رساني هاشمي رفسنجاني در ماه‌هاي اخير و قبل از مسدود شدنش، امري عجيب و غيرمنتظره نبود و بايد تصريح كرد اين مدعيان از مدت‌ها پيش به اين نتيجه رسيده‌اند كه ايستادگي در برابر تكبرهاي برخي شخصيت‌هاي سياسي ديگر برايشان نفع مادي و دنيايي ندارد، اما هجوم بي‌سابقه اين افراد و رسانه‌هاي زنجيره‌اي‌ايشان به معدود رسانه‌ها و اشخاصي كه در برابر اين هتك حرمت‌ها ايستادند انصافاً عملي است عجيب!
البته ماجراي هتاكي‌هاي سايت هاشمي رفسنجاني كه بر اساس اخبار توسط محسن هاشمي رفسنجاني و در دفتر نشر معارف (منتشر كننده آثار اكبر هاشمي رفسنجاني) به روز و مديريت مي‌شده مربوط به امروز و ديروز نيست. اين پايگاه اطلاع‌رساني از مدت‌ها پيش و با روش خاص خود كه بازنشر هدفمند وقايع و اسناد تاريخي بوده شروع به خط دهي برنامه‌ريزي شده براي برخي همراهان سياسي رياست مجمع كرده بود. اين سايت مدت‌ها بود كه پروژه «بني‌صدريزاسيون» احمدي‌نژاد را مديريت مي‌كرد و «واژه موهوم انحرافي» نيز بنا بر اسناد و پژوهش‌هاي صورت گرفته براي نخستين‌بار در همين پايگاه توليد و سپس توسط افرادي كه امروز از مقابله با هتاكي‌هاي سايت هاشمي آشفته مي‌شوند به صورت گسترده در فضاي فكري و رسانه‌اي جامعه پمپاژ گرديد. اما آيا رسانه‌هاي حامي دولت در تمام دوران حمله‌هاي گسترده و جدي اين پايگاه به شخص رئيس جمهور، واكنشي آنچناني از خود نشان داده بودند؟ هرچند بارها به برادران ارزشي هشدار داديم كه استفاده از واژگاني همچون «جريان انحرافي» بازي در زمين طراحي شده اطرافيان هاشمي رفسنجاني است اما هيچ گاه موضوع را به مسئله اول رسانه‌اي تبديل نكرديم. زيرا شرايط حساس منطقه‌اي و بين‌المللي را درك مي‌كرديم و نمي‌خواستيم فضاي داخلي براي سوءاستفاده دشمن خناس فراهم گردد.
اما آنچه برخي مدعيان از آن به عنوان پروژه جريان موهوم انحرافي براي 2 قطبي‌سازي جامعه ياد مي‌كنند و آن را حاصل افكار شيطاني مي‌دانند از كجا نشأت گرفت؟ پايگاه اطلاع‌رساني هاشمي به بهانه بازنشر نامه وي به حضرت امام در خصوص بني صدر، صراحتاً از نامه‌هاي بدون سلام هاشمي به مقام ولايت دفاع و در تيتري وقاحت‌آميز نوشت: «سكوت رهبري در برابر انحراف رئيس جمهور جايز نيست!» اين پايگاه، هاشمي را منجي انقلاب از انحراف‌ها معرفي كرد و تأكيد كرد در آستانه انتخابات مجلس وي بار ديگر چنين رسالتي بر عهده دارد! چند روزي از اين هتاكي بي‌سابقه رسانه‌اي گذشت و مدعيان كه در مواقع مختلف اقدام به راه‌اندازي كنتور ولايتمداري يا بررسي ميزان ولايت‌پذيري شخصيت‌هاي سياسي مي‌كردند در مورد اين هتك حرمت به سكوت مرگباري دچار شده بودند كه قابل باور نبود! باز هم صبر كرديم كه شايد ندايي برخيزد، خبري نشد. آستانه انتخابات بود و از اينگونه مطالب بوي بدي به مشام مي‌رسيد. وظيفه دانستيم و به ميدان وارد شديم تا سدي بشويم در برابر خواسته‌هاي شوم مستكبرين.
گفتيم كه منتسبين به هاشمي رفسنجاني، رسماً مقامات عاليرتبه نظام را تهديد مي‌كنند و مدتها است عليه رئيس جمهور اقدامات پيدا و پنهان انجام مي‌دهند. برادران به هوش باشيد و در زمين طراحي شده وي بازي نكنيد. آزاده باشيد و حداقل به صورت مستقل عليه دولت اقدام كنيد. اما بلافاصله متهم شديم به طراحي سناريوهاي پيچيده و مخوف براي ايجاد فضاي 2 قطبي در جامعه با اهداف انتخاباتي و افكار پليد و شيطاني!
حال بايد از اين شبه اصولگرايان پرسيد اين فرياد زدن و اطلاع رساني، شيطاني است يا آن سكوت مرگبار و سياسي كاري نا مقدس؟! بايد از ساكتين فتنه و ساكتين هتاكي پرسيد، اين سكوت‌ها در طول تاريخ چه لطماتي به خط پرفروغ ولايت وارد كرده؟ آيا مصاديقش را نمي‌دانيد؟ 2 قطبي در جامعه را احمدي‌نژاد دامن زده يا سياسيوني كه سال‌ها با ايجاد همين 2 قطبي‌ها به حيات سياسي خود ادامه داده اند! 2 قطبي در جامعه را احمدي‌نژاد طراحي كرده يا رسانه‌هاي شما كه ماه‌ها است به هر قيمتي در تلاش هستند جنازه ناكارآمد و متعفن اصلاح‌طلبي را با تنفس‌هاي مصنوعي به حياتي مقطعي باز گردانده و سرپا كنند تا چند صباحي به عنوان رقيبي مجازي فضاي انتخاباتي را برايشان داغ كند و... امروز به كسي اتهام 2 قطبي كردن جامعه را مي‌زنيد كه با تبر بازگشت به افكار امام بت‌هاي 2 گانه سياسي در كشور را شكست. 2 قطبي سياسي را شما دوست داريد و به آن علاقه‌منديد نه احمدي‌نژاد كه فقط ولايت را مي‌شناسد و مردم را.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن