تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814587433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نور محمدي:زندانيان در قزوين در كلاسهاي روزانه قرآن شركت فعال دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نور محمدي:زندانيان در قزوين در كلاسهاي روزانه قرآن شركت فعال دارند
زندانيان در قزوين در كلاسهاي روزانه قرآن شركت فعال دارند
قزوين - خبرگزاري مهر: رئيس كانون اصلاح و تربيت پسران قزوين گفت: شركت مددجويان قزويني در كلاس هاي قرآني از روند مطلوبي برخوردار است و موجب تغيير رفتار زندانيان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نمايندگان سازمان تبليغات اسلامي استان عصر دوشنبه ازفعاليتهاي قرآني كانون اصلاح و تربيت پسران قزوين بازديد كردند.

حسن نورمحمدي هدف ازحضور نمايندگان سازمان تبليغات اسلامي را ارزيابي نحوه برگزاري و چگونگي اجراي كلاسهاي قرآني ذكركرد و گفت: دوره هاي آموزش قرآن در رشته هاي مختلف ويژه مددجويان كانون با مشاركت و همكاري سازمان تبليغات اسلامي قزوين برگزارمي شود.

رئيس كانون اصلاح و تربيت پسران قزوين برگزاري اين دوره هاي آموزشي را ضروري دانست و افزود: آموزش مفاهيم قرآني به مددجويان زير 18 سال به مربيان و متخصصان توانمند نياز دارد.

نورمحمدي به عملكرد 9 ماهه امسال اشاره كرد و اظهارداشت: تمامي مددجويان به صورت روزانه در برنامه هاي قرآني شركت فعال داشته و از شركت در اين كلاسها به خوبي استقبال كرده اند.

درادامه منيره خيري نماينده سازمان تبليغات اسلامي از توجه مسئولان اداره كل زندانها به ابعاد مختلف آموزشي ابراز خرسندي كرد و گفت: توجه به مفاهيم ديني و مذهبي به ويژه منابع سرشار قرآني موجب افزايش رفتارهاي مطلوب انساني در افراد شده و به بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه كمك زيادي مي كند.

وي گفت: نگرش مسئولان زندانها به مددجويان نگاهي تربيتي و اصلاح پذيراست و ترويج و انتشار آموزه هاي قرآني حاكي از آن است كه زندان به محل و فرصتي براي تغيير شخصيت و اخلاق تبديل شده است.

خيري تأكيد كرد: افزايش باورهاي ديني سبب كاهش جرم و جنايت درجامعه مي شود و شركت در جلسات قرآني در تقويت روحيه ديني افراد تاثير بسزايي دارد.

نمايندگان سازمان تبليغات اسلامي درپايان از عملكرد و فعاليتهاي قرآني و ديني كانون اصلاح و تربيت ابراز رضايت كردند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن