تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813267525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محسني اژه اي: فتنه 88 نقاب چهره منافقان را كنار زد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: محسني اژه اي: فتنه 88 نقاب چهره منافقان را كنار زد
تهران- سخنگوي قوه قضاييه فتنه 88 را نمود حركت از پيش طراحي شده دشمن دانست و گفت: در جريان فتنه 88 نقاب از چهره منافقان، مدعيان پر ادعا و التقاطيون برداشته و نقش ولي فقيه و بصيرت مردم نمايان شد.


به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين"غلامحسين محسني اژه اي" در مراسم گراميداشت دهه بصيرت و رونمايي از جديدترين كتاب هاي مركز اسناد انقلاب اسلامي با مضامين فتنه 88، در فرهنگسراي پايداري اظهار داشت: بايد همچنان به زوايا و ابعاد فتنه پرداخت تا اين موضوع براي نسل حال و آينده مفيد واقع شود.

وي تلخ كردن كام مردم در ايام پس از انتخابات غرور آفرين 88 و آسيب رساني به وجاهت مردمسالاري ديني را از اهداف دشمن دانست و تصريح كرد: اهداف دشمن با لطف خدا، تدبير رهبر معظم انقلاب و بصيرت مردم ناكام گرديد.

محسني اژه اي ادامه داد: اگر چه مردم در آن ايام بسيار اذيت شدند ولي در كنار آن نقاب از چهره منافقان و يا افراد پر ادعا برداشته شد و بار ديگر نقش ولي فقيه و اعتماد مردمي به نظام جمهوري اسلامي بروز پيدا كرد.

سخنگوي قوه قضاييه ، فتنه 88 و خاموشي آتش آن توسط مردم را نقطه عطف و جهش انقلاب خواند و تصريح كرد: پس از آن ايام دست هاي مخملي دشمنان هويدا شد و خواب دشمنان نظام به پريشاني گراييد.

وي افزود: خيلي از افرادي كه فكر نمي كردند در دوران فتنه گرفتار تفكرات دشمن شوند به دام توطيه ها افتادند و گمان مي رود كه راه برگشتي برايشان نباشد.

محسني اژه اي درخصوص گرفتار شدن برخي افراد در دام فتنه را ناشي از انديشه هاي آنان داست و گفت: كساني كه بر اساس انديشه و تعقل حركت كردند هرگز در دام فتنه ها نيافتادند ولي برخي كه انديشه نكرده و از هواي نفس پيروي كردند، در گرداب دشمن غرق شدند.

سخنگوي قوه قضاييه كتاب هاي رونمايي شده مركز اسناد انقلاب اسلامي درباره فتنه 88 را بسيار پر محتوا خواند و تصريح كرد: اين مجموعه ها به برخي ابعاد آن ايام پرداخته و همچنين نقش رهبر معظم انقلاب در بصيرت بخشي مردم را مورد ارزيابي قرار داده است.

محسني اژه اي ادامه داد: نويسندگان در اين كتاب ها تحقيقات ميداني و مفيدي را صورت داده و فتنه را از زواياي مختلف مورد بازبيني قرار داده اند.

در اين مراسم كه رييس مركز اسناد انقلاب اسلامي به همراه جمعي از مسوولان حضور داشتند، از نويسندگان كتاب هاي رونمايي شده در زمينه فتنه 88 و حجت الاسلام محسني اژه اي تقدير شد.

تهرام/ع.ق/1275/ 1539

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30757132

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن