تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815581169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سياسي امنيتي استاندار فارس:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سياسي امنيتي استاندار فارس:
خبرگزاري فارس: معاون سياسي امنيتي استاندار فارس گفت: با آسيب‌شناسي اجتماعي در دل جامعه، بايد سرمايه‌گذاري متناسبي در حوزه فرهنگ براي رفع اين آسيب‌ها انجام داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، كمال فيروز آبادي بعد از ظهر امروز در جلسه كارگروه تخصصي فرهنگي اجتماعي استان فارس، با اشاره به حجم فعاليت‌هاي فرهنگي اظهار داشت: آسيب‌شناسي در اين حوزه و برنامه‌ريزي متناسب با آن، از جمله ضروريات كاري براي اثر بخش بودن فعاليت‌هاي فرهنگي است و در اين مورد بايد از تمام امكانات و ظرفيت‌هاي موجود بهره‌گيري كرد.
وي در ادامه وقوع نزاع و درگيري‌هاي ناشي از پايين بودن آستانه صبر و تحمل در افراد جامعه را از جمله مسائل مورد توجه براي برنامه‌ريزان فرهنگي دانست و خاطرنشان كرد: فرهنگ‌سازي و آموزش دو محور قابل اتكا براي كاهش مشكلات اجتماعي است و اين حوزه نياز به بررسي تمام‌جانبه دارد.
فيروزآبادي توجه به حفظ و تحكيم بنيان خانواده را از مهم‌ترين مباحث امروز جامعه دانست و تصريح كرد: دستگاه‌هاي مرتبط طرح‌هايي كه ارائه مي‌كنند بايد به موضوع‌هاي كارآفريني، نظم در جامعه و سرمايه‌گذاري متناسب با حوزه‌هاي فرهنگي بيشتر بپردازند.
وي افزود: كارآفريني و نظم در جامعه بايد با فرهنگ‌سازي ارتقا يابد و شرايط موجود، اهميت موضوع سرمايه‌گذاري متناسب با حوزه‌هاي فرهنگي را افزايش داده است.
به گزارش فارس، اين جلسه با تصويب چند طرح فرهنگي از سوي دستگاه‌هاي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، كتابخانه‌هاي فارس و سازمان آموزش و پرورش استان فارس با اعتباري بالغ بر 9 ميليارد و 300 ميليون ريال پايان يافت.
انتهاي پيام/ي30

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن