تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت‌نام بيش از يك‌هزار دانش‌آموز در همايش نوگلان حسينيخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: ثبت‌نام بيش از يك‌هزار دانش‌آموز در همايش نوگلان حسينيخبرگزاري موج -


۱۹ دي ۱۳۹۰ (۱۴:۵۳ب.ظ)

ثبت‌نام بيش از يك‌هزار دانش‌آموز در همايش نوگلان حسيني
خبرگزاري موج - مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 7 از ثبت‌نام بيش از يك هزار نفر از دانش‌‌آموزان تهراني در پنجمين همايش نوگلان حسيني خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج، سيدمحمدحسين حجازي، مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 7 با بيان اين مطلب تصريح كرد: ثبت‌نام علاقه‌مندان براي همايش نوگلان حسيني از اول ماه محرم در نمايشگاه عطر سيب آغاز شد به طوريكه با برپايي غرفه‌اي، از مداحان و هيات‌هاي مراجعه‌كننده ثبت‌نام به عمل آمد.
وي افزود: با همكاري سازمان دانش‌آموزي و در قالب فراخواني كه به مدارس شهر تهران اعلام شده بود و نيز سامانه1837سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، تعداد زيادي از دانش‌آموزان علاقه‌مند ثبت‌نام شدند.
رئيس فرهنگ سراي انديشه با اشاره به اينكه حجم تماس علاقه‌مندان براي ثبت‌نام در فرهنگ سرا بسيار بالا بوده و همچنان نيز ادامه دارد، افزود: با اينكه مهلت ثبت‌نام تا هفتم ديماه اعلام شده بود ولي همچنان مراجعه‌كنندگان خواستار ثبت نام در اين همايش مي باشند كه اين خود نشان از ارادت جوانان و نوجوانان دانش آموز به سيد و سالار شهيدان دارد.
حجازي با بيان اينكه آزمون ثبت‌نام كنندگان از پنجشنبه 8 ديماه آغاز و تا 22 ديماه ادامه دارد اظهار داشت: آزمون در سه مقطع ابتدايي راهنمايي و متوسطه از تاريخ 8 ديماه آغاز شد به طوري كه شاخص هاي ما براي مقطع ابتدايي خوش‌صدايي و تلفظ صحيح عبارات، در مقطع راهنمايي علاوه بر شاخص هاي ذكر شده، مقتل‌شناسي و رعايت متدهاي مداحي و روضه‌خواني و همچنين در مقطع متوسطه علاوه بر شاخص هاي ذكر شده آشنايي كافي با روايت‌ها و احاديث معتبر نيز مدنظر قرار داده شده است.
رئيس فرهنگ سراي انديشه در ادامه به استقبال زياد دختران از اين همايش اشاره كرد و ادامه داد: اين درخواست بالا، مديريت فرهنگي هنري منطقه 7 را بر آن داشت تا سال آينده همايش نوگلان حسيني را ويژه دختران نيز برگزار كند.
گفتني است، پنجمين همايش تجليل از نوگلان حسيني توسط فرهنگ سراي انديشه و با هدف نشر و اشاعه فرهنگ ديني، تشويق و ترغيب نوجوانان خادم اهل‌بيت (ع) و شناسايي استعدادهاي بالقوه مداحان نوجوان در تاريخ 28 دي ماه 1390 در سالن همايش هاي برج ميلاد تهران برگزار خواهد شد.

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن