تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812969558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همدان در نوسازي بافت فرسوده جزء 5 استان اول كشور استخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: همدان در نوسازي بافت فرسوده جزء 5 استان اول كشور استخبرگزاري موج -


۱۹ دي ۱۳۹۰ (۱۰:۵۶ق.ظ)

همدان در نوسازي بافت فرسوده جزء 5 استان اول كشور است
خبرگزاري موج - مدير عامل شركت عمران و مسكن سازان استان همدان گفت: دو هزار واحد مسكوني در بافت فرسوده آماده افتتاح است.

به گزارش خبرگزاري موج، محمدعلي اسدي افزود: هدفگذاري شركت تا پايان سال جاري دو هزار و 500 واحد بوده كه هم اكنون دو هزار واحد آن آماده افتتاح است.
وي ادامه داد: زيربناي اين دو هزار واحد 200 هزار مترمربع و اعتبار آن افزون بر 34 ميليارد تومان است.
وي تصريح كرد: هزار و 162 واحد در شهرستان همدان، 48 واحد در اسدآباد، 34 واحد در بهار، 228 واحد در تويسركان، 39 واحد در كبودراهنگ، 473 واحد در ملاير و 16 واحد در نهاوند نوسازي شده است.
اسدي خاطرنشان كرد: تسهيلات بافت فرسوده بدون سپرده و ضامن و تنها با سند ملكي توسط بانك داده مي‌شود.
وي اضافه كرد: بين 20 تا 25 ميليون تومان تسهيلات بافت فرسوده به متقاضيان داده مي‌شود.
مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان استان اظهار كرد: 19 ميليارد ريال اعتبار براي بازگشايي معابر داريم كه هنوز ابلاغ نشده و 250 ميليون تومان از منابع داخلي براي تهيه طرحها به شركت ابلاغ شده است.
وي اعلام كرد: طبق ماده 171 قانون پنجم توسعه وزارت مسكن و شهرسازي و شهرداري‌ها با مشاركت بخش خصوصي و مردم موظفند سالانه 10 درصد از عرصه بافتهاي فرسوده را نوسازي كنند.
به گفته اسدي هزار و 600 مورد تسهيلات 20 ميليوني بافت فرسوده در سال‌جاري پرداخت شده و اين در حاليست كه در سال گذشته دو هزار و 500 مورد تسهيلات در اين زمينه پرداخت شده است.
وي با اشاره به اينكه همدان در نوسازي بافت فرسوده جزء پنج استان اول كشور است، يادآور شد: به علت وجود قوانين دست و پاگير حركت نوسازي در كشور شتاب كامل را نداشته و كند است.
وي درباره مناطق توانمندسازي نيز گفت: از سال 88 تاكنون 34 پروژه فرهنگي و كالبدي با اعتباري افزودن بر 62 ميليارد ريال در اين پنج منطقه توسط شركت آغاز شده است.
مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان استان همدان در ادامه گفت: از اين تعداد پروژه 22 پروژه به طور كامل انجام شده و مابقي در دست اجراست.
وي با اشاره به اينكه طبق قانون، شركت نمي‌تواند از بودجه دولتي براي تامين زمين اقدام كند، اذعان كرد: مشكل اصلي شركت براي اجراي پروژه‌ها كمبود زمين در اين مناطق است.

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن