تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813035381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاسخ سخنگوي وزارت خارجه به ادعاي بي اساس نماينده انگليس در سازمان ملل


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پاسخ سخنگوي وزارت خارجه به ادعاي بي اساس نماينده انگليس در سازمان ملل
بخش خبري : سخنگوي وزارت خارجه در پاسخ به سئوال خبرنگاري درخصوص اظهارات جان ساورز نماينده بريتانيا در سازمان ملل گفت كه ايران از ابتداي شروع جنگ در افغانستان و عراق براي بازگشت صلح و ثبات و ايجاد آرامش در اين كشور فعاليت داشته و در اين زمينه گفتگوها و همكاري هاي منظمي را با نيروهاي بين المللي داشته است .
حسن قشقاوي تصريح كرد : جمهوري اسلامي ايران در سمينارها و كنفرانس هاي بين المللي درخصوص افغانستان و عراق حضور فعال داشته و دائما بر ضرورت بازگشت صلح و ثبات به اين كشورها تاكيد نموده است و همچنين مسئولين ارشد كشورمان به دفعات اظهار نموده اند كه ايران هيچگونه دخالتي در حملات داخلي عليه نيروهاي آمريكايي و انگليسي نداشته و هيچ قرائن و شواهدي نيز بر اين ادعاهاي بي اساس وجود ندارد.
واكنش نسبت به اقدام تروريستي در پاكستان
آقاي قشقاوي همچنين در واكنش به انفجار انتحاري در منطقه « دير اسماعيل خان » در ايالت سرحد پاكستان كه به كشته شدن 30 و بيش از صد نفر مجروح منجر شد اظهار داشت : متاسفانه منطقه ديراسماعيل خان از جمله نقاطي در كشور پاكستان است كه طي سالهاي اخير بارها شاهد درگيريهاي خونين فرقه اي بوده است . كساني كه اين حملات انتحاري را انجام مي دهند آگاهانه يا ناآگاهانه بازيچه قدرتهاي فرامنطقه اي قرار گرفته اند.
وي افزود : متاسفانه برخي قدرتهاي استكباري با رويكردهاي مشكوك درصدد اختلاف افكني ميان مسلمانان و متفرق ساختن آنان مي باشند كه اين رويكردها نياز به هوشياري هرچه بيشتر را دارد.
سخنگوي وزارت خارجه ضمن محكوم كردن اين اقدامات جنايتكارانه تروريستي ابراز اميدواري كرد : دولت پاكستان اقدامات جدي تري براي مقابله با اينگونه رويكردهاي تروريستي به عمل آورده و با اتخاذ تدابير مناسب نظم و امنيت را به منطقه باز گرداند.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن