تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815186989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلانتري:مردم اورامانات همواره يار انقلاب و عاشق نظام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كلانتري:مردم اورامانات همواره يار انقلاب و عاشق نظام هستند
مردم اورامانات همواره يار انقلاب و عاشق نظام هستند
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري كرمانشاه گفت: مردم اورامانات همواره يار انقلاب و همدل با ولايت و عاشق نظام هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر، كيومرث كلانتري، پيش از ظهر يكشنبه، در جلسه شوراي اداري شهرستان روانسر، گفت: با توجه به اينكه مسئوليت در نظام اسلامي امانت الهي است مسئولان بايد از فرصت خدمتگزاري به مردم استفاده كرده و منشاء خير و بركات براي مردم باشند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري كرمانشاه با تشريح قانون مديريت خدمات كشوري و ابعاد مختلف ده برنامه تحول اداري كشور، افزود: منشاء اين قوانين در راستاي فراهم كردن زمينه لازم براي ارتقاي بهره وري و افزايش خدمت رساني به مردم است لذا ضروري دانست مسئولان دستگاه هاي اجرايي برنامه هاي تحول اداري را بيشتر مورد رصد و مطالعه و اجرا قرار دهند.

كلانتري مهمترين سرمايه نظام اداراي را نيروي انساني عنوان كرد و گفت: دستگاه هاي اجرايي بايد با بهره گيري از نيروي انساني مومن، متدين و متعهد براي خدمت رساني بيشتر به مردم تلاش كنند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري كرمانشاه خدمتگزاري به مردم را عين عبادت عنوان كرد و افزود: تكريم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم، موجب افزايش اعتماد عمومي به نظام اسلامي مي شود و لازم است مسئولان و كاركنان دستگاه هاي اجرايي از فرصت خدمتگزاري به مردم براي كسب رضاي خداوند استفاده كنند.

كلانتري گفت: مردم اورامانات همواره ياروياور انقلاب و همدل با ولايت و عاشق نظام هستند.

وي افزود: شهرستان روانسراز پتانسيلهاي لازم براي توسعه برخورداراست بنابراين ايجاد زيرساختهاي لازم در اين شهرستان امري ضروري محسوب مي شود.

امام جمعه روانسر نيز در اين جلسه از نظام اسلامي به عنوان احياگر ارزشها و نظام مبتني بر عدالت اجتماعي ياد كرد و گفت: خدمت به آحاد مختلف جامعه عامل مهمي در خنثي نمودن دسيسه ها و توطئه هاي تفرقه افكنانه دشمنان انقلاب اسلامي است.

ملاعبدالله غفوري افزود: صيانت از امنيت، حفظ وحدت و همدلي در شهرستان تكليف همه مسئولان و مردم است و همه بايد در راستاي حفظ ارزشهاي انقلاب اسلامي تلاش كنيم.

وي با اشاره به اينكه رعايت تقواي الهي در تمام شئون اسلامي همواره مورد تاكيد است، گفت: يكي از ضروريات انقلاب اسلامي حضور تنگاتنگ در ميان مردم و رسيدگي مستقيم مشكلات و ديدار چهره به چهره است.

ملاعبدالله غفوري، توطئه اخير دشمنان نظام و انقلاب را ايجاد تفرقه و دو دستگي با توطئه هاي مختلف و فاصله انداختن بين مردم و مسئولان نظام اعلام كرد و افزود: دراين مقطع زماني بايد بيش از پيش حساس باشيم و با وحدت كلمه و تعامل و همفكري گامهاي عملي در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري برداريم.

امام جمعه روانسر گفت: مشاركت حداكثري و حضور همه‌جانبه ملت در انتخابات موجبات ياس و نااميدي دشمنان را فراهم مي‌كند و همه اقشار جامعه بايد در انتخابات مشاركت داشته باشند.

فرماندار روانسر نيز در ادامه اين جلسه گفت: طي سه سال گذشته 414 طرح عمراني با اعتباري بالغ بر 302 ميليارد ريال در شهرستان روانسر اجرايي شده است.

جلال صفري افزود: 142 پروژه عمراني شهرستان روانسر با اعتباري 77 ميليارد و 500 ميليون ريال در حال اجرا است كه 45 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

وي تصريح كرد: اين شهرستان داراي بيش از 100 واحد مرغداري فعال است كه اين واحدها حدود 40 درصد گوشت سفيد استان را توليد مي كنند.

فرماندار روانسر در پايان گفت: اجراي صحيح انتخابات و مبتني بر قوانين و مقررات به نحو عادلانه و شفاف و اصل بي طرفي در دستور كار ستاد انتخاباتي شهرستان روانسر قرار دارد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن