تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814965518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل ‌‌آموزش فني و حرفه‌اي اردبيل:4 هزار روستايي در اردبيل آموزش فني ديدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ‌‌آموزش فني و حرفه‌اي اردبيل:4 هزار روستايي در اردبيل آموزش فني ديدند
خبرگزاري فارس: مديركل آموزش ‌فني و حرفه‌اي اردبيل گفت: در سال جاري بيش از 4 هزار روستايي در استان از آموزش و مهارت‌‌هاي فني و حرفه‌اي بهره‌مند شده‌اند.


حسن عزيزي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبيل اظهار داشت: در سال گذشته اين تعداد به 3 هزار و 565 نفر مي‌رسيد كه امسال با رشد 20 درصدي در اين بخش مواجه هستيم.
وي تعداد شركت‌كنندگان در آزمون مهارت فني و حرفه‌اي استان در طول هفت سال گذشته را بيش از 398 هزار و 405 نفر اعلام كرد و افزود: در سال جاري 28 هزار و 900 نفر تحت آزمون اين اداره كل قرار گرفته‌اند.
مديركل آموزش ‌فني و حرفه‌اي اردبيل تصريح كرد: از سال 75 عمليات احداث مراكز آموزش ثابت دولتي در استان آغاز شد و تا پايان سال 86 تعداد 24 مركز در شهرهاي مختلف اردبيل از محل اعتبارات استاني، سفر مقام معظم رهبري و سفر رئيس جمهور در مجموع به مساحت 39 هزار و 195 مترمربع ايجاد شده است.
عزيزي تعداد كار‌آموزان آموزش‌ديده در مراكز آموزش فني و حرفه‌اي و آموزشگاه‌هاي آزاد استان را در طول برنامه سوم توسعه را بيش از 150 هزار و 416 نفر دوره اعلام كرد و ادامه داد: اين رقم در طول برنامه چهارم توسعه به 141 هزار و 530 نفر دوره افزايش يافته است و پيش‌بيني مي‌شود كه در سال 88 نيز به ميزان 42 هزاز نفر دوره انجام گيرد.
وي خاطرنشان كرد: در سال 87 نيز 267 نفر در مرحله شهرستاني، 31 نفر در مرحله استاني و 14 نفر در مرحله كشوري از اردبيل در مسابقات ملي مهارت شركت كرده‌اند.
مديركل آموزش فني و حرفه‌اي اردبيل رسالت اصلي فني و حرفه‌اي را آموزش براي ايجاد اشتغال پايدار عنوان كرد و يادآور شد: اين سازمان بر اساس رسالت خطيري كه بر عهده دارد خلاء موجود در كشور را براي ايجاد اشتغال پايدار شناسايي كرده و با ارائه آموزش‌هاي لازم نسبت به پر كردن اين خلاء گام موثري برمي‌دارد.
انتهاي پيام/ح20

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن