تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815298569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخعي در گفتگو با مهر:9800 خير از ايتام خراسان جنوبي حمايت مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نخعي در گفتگو با مهر:9800 خير از ايتام خراسان جنوبي حمايت مي كنند
9800 خير از ايتام خراسان جنوبي حمايت مي كنند
بيرجند - خبرگزاري مهر: معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي گفت: در حال حاضر ايتام اين استان توسط 9 هزار و 823 حامي حمايت مي شوند.

علي اكبر نخعي در گفتگو با خبرنگار مهر، از وجود 9 هزار و 823 حامي براي ايتام استان خبر داد و اظهار داشت: از اين تعداد 76 حامي حقوقي و 747 حامي حقيقي هستند.

وي با بيان اينكه يك هزار و 757 يتيم استان توسط حاميان تهراني حمايت مي شوند، تصريح كرد: 104 يتيم استان نيز از خارج از كشور حمايت مي شوند.

نخعي با اشاره به اينكه بيشترين تعداد حاميان مربوط به خراسان جنوبي است، افزود: هم اكنون يك هزار 892 يتيم استان توسط حاميان داخل استان حمايت مي شوند.

وجود سه هزار يتيم در خراسان جنوبي

وي به وجود سه هزار و 753 يتيم تحت پوشش اين نهاد در سطح استان اشاره كرد و گفت: از اين تعداد يك هزار و 681 يتيم پسر و دو هزار و 72 يتيم دختر هستند.

نخعي با بيان اينكه از اين تعداد سه هزار و 665 يتيم فاقد پدر و 88 يتيم فاقد پدر و مادر هستند، عنوان كرد: هم اكنون دو هزار و 66 يتيم در استان محصل و يك هزار و 147 يتيم غير محصل هستند.

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي با اشاره به اينكه تمام يتيمان تحت پوشش اين نهاد از داشتن حامي برخوردارند، اظهار داشت: هم اكنون يتيم بدون حامي در سطح استان وجود ندارد.

نخعي با اشاره به اهميت نوع دوستي در دين اسلام و وجود اين فرهنگ در بين مردم، تصريح كرد: تعداد حاميان در سطح استان رو به افزايش بوده و اين حمايت در بين استان فرهنگي خراسان جنوبي نهادينه شده است.

وي با اشاره به اينكه هم اكنون اكثر ايتام استان بيش از يك حامي دارند، افزود: شرط ارائه خدمات اين نهاد تنها به افراد تحت پوشش نبوده و ساير ايتام كه بي سرپرست بوده و بضاعت مالي كمي دارند نيز از حامي برخوردار مي شوند.

به گفته وي در اين راستا به ساير اقشار كم درآمد شناسايي شده نيز مساعدت هاي موردي، درماني و معيشتي مي شود و اين در حالي است كه تمام ايتام اعم از تحت پوشش و يا غير تحت پوشش از مزاياي درآمدي و مساعدت ها برخوردارند.

پرداخت 12 ميليارد ريال به ايتام خراسان جنوبي

وي اضافه كرد: طي 9 ماهه امسال 12 ميليارد و 362 ميليون و 422 هزار و 929 ريال از سوي حاميان براي ايتام خراسان جنوبي واريز شده است.

نخعي با اشاره به اينكه طي شش ماهه نخست امسال نيز هشت ميليارد ريال از سوي حاميان به ايتام خراسان كمك شده است، بيان داشت: مبلغ ماهانه واريزي به حساب ايتام از سوي حاميان 10 هزار تومان بوده و به نسبت تعداد حامي براي هر نفر متفاوت است.

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي از وجود 14 هزار و 692 زن سرپرست خانوار در سطح استان خبر داد و گفت: هم اكنون زنان متقاضي و پشت نوبت براي دريافت خدمات اين نهاد بسيار كم هستند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن