تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813227373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله مكارم‌شيرازي: از تبليغات دشمن هيچ هراسي نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: آيت‌الله مكارم‌شيرازي: از تبليغات دشمن هيچ هراسي نداريم
خبرگزاري آريا- دشمنان با راه ‌انداختن دستگاه تبليغاتي سراسري عليه اسلام و تشيع مي‌خواهند ما را بترسانند غافل از آنكه خم به ابرو نخواهيم آورد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از مركز خبر حوزه، حضرت آيت‌الله مكارم‌شيرازي پيش از ظهر امروز در ديدار طلاب و اساتيد حوزه علميه مراغه گفتند: اين عصر با به هم پيوستن دنيا به همديگر با گذشته فرق دارد و رونق گرويدن به مكتب اهل‌بيت (ع) شتاب پيدا كرده لذا دشمنان دست به دست هم داده و وظيفه داريم در مقابل آنها بايستيم.

معظم‌له بيان داشتند: اسلام طرفدار تفكر است زيرا فكر و انديشه نتيجه‌اش علم و دانش است و هيچ علمي به اندازه تفكر اهميت ندارد و انقلاب اسلامي ايران نيز يك انقلاب علمي و فرهنگي بود.

ايشان با اشاره به ارزش و جايگاه طلبگي افزودند: لباس سربازي امام زمان (عج) را پوشيدن و بزرگترين تاج را بر سر نهادن از افتخاراتي است كه نصيب هر كس نخواهد شد.

معظم‌له بيان داشتند: از ميان طلاب جوان، علماي بزرگي به جامعه تحويل مي‌شود تا جامعه‌اي را هدايت كنند.

اين مرجع تقليد با توصيه به طلاب يادآور شدند: علماي بزرگ حوزه هيچ فرقي با شما ندارند و در ميان شما استعدادهاي خوبي است كه بايد با تلاش، جديت و درس خواندن شكوفا شود.

ايشان يادآور شدند: با وجود 18 هزار سايت اينترنتي عليه اسلام و تشيع مي‌خواهند ما را بترسانند و بدانند با اين مسايل خم به ابرو نخواهيم آورد.

معظم‌له افزودند: بايد بيدار بود و به زبان روز و شبهات آشنا باشيم و خطرات آنان را شناسايي كنيم.

حضرت آيت‌الله مكارم‌شيرازي يادآور شدند: نيازهايي كه امروز داريم با نيازهاي گذشته بسيار فرق دارد و لذا بايد خود را مجهز كنيم.

ايشان با بيان اينكه در جنگ نظامي سلاح‌هاي هر روز عوض مي‌شود گفتند: در جنگ فرهنگي هم سلاح‌ها عوض شده، بايد آخرين سلاح را مهيا كنيم تا بتوانيم در نبرد فرهنگي پيروز شويم.

حضرت آيت‌الله مكارم‌شيرازي تصريح كردند: مراغه در اثر بغض و كينه ستمكاران، حوزه علميه خود را از دست داده بود، امروز بر اثر سعي و كوشش مديران و علاقه جوانان شاهد حضور 450 طلبه در پايه‌هاي مختلف علوم ديني است و ما اميدواريم اين شهر به يك مركز بزرگ علمي شيعي تبديل شود

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن