تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815177229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قهرماني جهان را دركنارادامه تحصيل مي پسندم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: قهرماني جهان را دركنارادامه تحصيل مي پسندم
جوان برگزيده استان آذربايجان غربي در بخش واليبال نوجوانان جشنواره علي اكبر(ع) تا كنون موفق به كسب سه مقام قهرماني در كشور هاي مختلف و همچنين به عنوان جوان نمونه در استان معرفي شده است.


باشگاه جواني برنا- "معين رحيمي" جوان برگزيده استان آذربايجان غربي در بخش قهرمانان جشنواره علي اكبر(ع) درباره علت برگزيده شدن خود، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه جواني برنا، گفت: در حال حاضر موفق به كسب مقام اول جهاني در رشته واليبال نوجوانان در مكزيك، مقام اول آسيا و اقيانوسيه تورنمنت در مجارستان، نايب قهرمان تورنمنت در تايوان شده ام.

جوان برگزيده شهرستان اروميه درحال حاضر دانشجوي رشته تربيت بدني است.آنچه در ادامه مي خوانيد گپ و گفت باشگاه جواني با اين قهرمان جوان است.

-ازچه سالي وارد رشته ورزشي واليبال شده ايد؟

از سال 81 به دليل قد بلندي كه داشتم افراد مختلف به خصوص پدرم پيشنهاد شركت در كلاس هاي واليبال را دادند و من با رفتن به كلاس هاي مختلف در زمينه واليبال كم كم به اين رشته علاقه مند شدم و در مسابقات سال 2007 شركت كردم و مقام اول جهاني در مكزيك را كسب كردم.

-علاوه بر واليبال، ورزش هاي ديگر هم انجام مي دهيد؟

بله، به رشته هاي ورزشي رزمي هم علاقه خاصي داشتم و در كلاس هاي رزمي به صورت متفرقه شركت مي كنم.

-هدفتان از شركت در مسابقات داشته ايد؟

كسب مقام و رقابت با هم سن و سالان خودم است .با توجه به رشته درسي ام علاقه مند بودم بالاترين مقام را در زمينه واليبال از آن خود كنم و به عنوان قهرمان جوان در كشور معرفي شوم.

-دليل موفقيتتان چه چيزهايي بودند؟

بيشتر حمايت هاي فدراسيون و پدرم بود كه موجب موفقيتم در زمينه واليبال شدندو با تمرينات فراوان و پشت سر هم در مدت زمان هاي طولاني كه بيشتر در باشگاه برگزار مي شد توانستم به موفقيت هايي نهايي كه قهرمان شدن بود برسم.

-مشكلاتتان در چه زمينه اي بود؟

از نظر درسي مشكلات زيادي داشتم. زماني به برگزاري مسابقات نزديك مي شد ما يعني تيم گروهيمان با مشكلات درسي مواجه مي شديم و از دروس و امتحانات عقب مي مانديم و به درسمان ضربه وارد مي شد.از آموزش و پرورش در خواست كرديم تا امتحاناتي كه با مسابقات در يك زمان برگزار مي شود فرصتي دهند تا بتوانيم بعد از برگزاري مسابقات امتحان دهيم اما آنها در هيچ زمينه هاي همكاري نكردند.

-دوست داريد رشته واليبال را تا چه حد ادامه دهيد؟

با كسب مقام هاي مختلف و بدست آوردن تجربه كافي دوست دارم مربي واليبال شوم و بتوانم در اين زمينه به هدف اصلي كه تشكيل يك ورزشگاه خصوصي است برسم.

-براي آينده چه برنامه هايي داريد؟

دوست دارم در آينده نه چندان دور درمسابقات هند بتوانم قهرماني در آن كشور را كسب كنم .البته بدست آوردن رتبه قهرماني در اين كشور كار آساني نيست چرا كه رقيب هاي هندي بسيار در اين حرفه تجربه هاي فوق العاده اي دارند كه شكست دادنشان بايد با تمرينات فراوان انجام شود تا به موفقيت رسيد.

-اوقات فراغت خود را چگونه سپري مي كنيد؟

بيشتر كوه مي روم و دوست دارم زمان خالي خود را فقط ورزش كنم.البته مطالعه كردن و خواندن كتاب هاي علمي را هم دوست دارم .

-زماني كه مدال نقره را گرفتيد چه احساسي داشتيد؟

خيلي خوب ، شايد هيچ احساسي زيباتر از اينكه به عنوان يك قهرمان معرفي شوي و با اين كار مربيان و خانواده ات را شاد كني و براي كشورت نوعي سربلندي محسوب شوي نيست.

-يك خاطره از دوران ورزشي اتان بگوييد:

در زماني كه قهرماني خود را در آخرين مسابقات كسب كردم.از طرف رئيس جمهور يك خودرو پژو به عنوان تقدير و تشكر به من داده شد كه فكر مي كنم اين شيرين ترين خاطره اي بود كه در دوران مسابقات خود به ياد دارم.

-با گفتن يك جمله رمز موفقيت خود را به جوانان بگوييد:

جوانان مي توانند با مطالعه و نهايت تلاش در پيشرفت كشور مؤثر باشند تا بتوانند مشكلات كشور خود را تا حدي حل كنند و با قهرمان شدن بتوانند موجب سر بلندي كشورشان شوند.

-و اما آخر...

مهمترين عامل موفقيت انسان توكل به خدا و خانواده ام بود و همچنين مربياني كه در زمان نا اميدي كمكم مي كردن تا به تلاش خود ادامه دهم و تنها هرف را فقط كسب مقام و رتبه قهرماني باشد.كه اين عوامل هم موجب شد تا به موفقيت برسم.

***

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن