تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815629527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سي‌امين جشنواره تئاتر فجر در 5 استان كشور برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: سي‌امين جشنواره تئاتر فجر در 5 استان كشور برگزار مي‌شود
هنر - همشهري آنلاين:
حضور سي‌امين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر در 5 استان كشور قطعي شد و كارگاه‌هاي آموزشي ميهمانان خارجي جشنواره نيز در اين استان‌ها برگزار مي‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، مدير بخش استاني جشنواره تئاتر فجر، از برگزاري كارگاه هاي آموزشي و نمايشگاه‌هاي كتاب در استان‌هاي برگزاركننده بخش استاني خبر داد.

پيمان شريعتي همچنين از تمهيدات ويژه براي پربار كردن بخش استاني جشنواره تئاتر فجر خبر داد و گفت: در اين دوره از برگزاري جشنواره، با تكيه بر تجربه سال گذشته، قرار بر اين شد كه روند تمركز زدايي از جشنواره تئاتر فجر را ادامه دهيم.

وي افزود: به همين دليل، از مراكز استان‌ها خواسته شد تا در صورت تمايل، براي شركت در بخش استاني جشنواره اعلام آمادگي كنند.

در اين بخش، پنج استان گلستان، البرز، لرستان، كرمانشاه و خراسان شمالي، براي شركت داوطلب شدند و آثارشان را نيز ارائه دادند.

نتيجه بازبيني در تمام اين استان‌ها، تا پايان هفته آينده مشخص مي‌شود و در نهايت، پانزده تا بيست نمايش براي اجرا انتخاب خواهند شد.

شريعتي افزود: نمايش‌ها بر اساس پتانسيل موجود در سي‌امين جشنواره تئاتر فجر و نيز بخش‌هاي مختلف جشنواره همچون "نگاه ويژه" و "ميهمان" به اجرا در خواهند آمد.

البته اجراهاي بخش استاني در بخش نخست جشنواره، يعني پنجم تا يازدهم و همزمان با بخش ورك‌شاپ‌ها به صحنه خواهند رفت.

مدير بخش استاني سي‌امين جشنواره بين المللي تئاتر فجر، با اشاره به اين كه هدف عمده، به شهرستان بردن نمايش‌هاي تهران است، درباره نمايش‌هايي كه از شهرستان به تهران مي‌آيند، توضيح داد: اين گروه ها مشكل اسكان در تهران نخواهند داشت.

با توجه به اين كه اجراهاي آن ها در بخش صحنه‌اي جشنواره برگزار نخواهد شد تلاش مي‌كنيم، هسته گروه ها براي تعامل با جشنواره و استفاده از اجراها تا پايان جشنواره در تهران بمانند.

او همچنين از انتقال برخي از كارگاه هاي آموزشي سي‌امين جشنواره بين المللي تئاتر فجر به شهرستان‌ها خبر داد و گفت: «اين براي اولين بار است كه كارگاه هاي آموزشي در شهرستان‌ها برگزار مي‌شوند.

علاوه بر آن، با همكاري انتشارات نمايش، همزمان نمايشگاه و فروشگاه كتاب نيز در حاشيه جشنواره‌هاي استاني برگزار خواهد شد.

سي‌امين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر از تاريخ 5 تا 22 بهمن سال جاري به دبيري رحمت اميني برگزار مي‌شود.

علاقمندان براي دريافت اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت جشنواره تئاتر فجر www.fitf.ir مراجعه كنند.

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن