تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور ائمه جمعه شهرهاي بافق و اردكان صورت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور ائمه جمعه شهرهاي بافق و اردكان صورت گرفت
خبرگزاري فارس: مراسم بزرگداشت شهيد مهدي فتوحي اردكاني، سرباز گمنام امام زمان (عج) كه در هفته گذشته در درگيري با اشرار به شهادت رسيد، در شهرستان بافق برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بافق، مراسم بزرگداشت شهيد مهدي فتوحي اردكاني پيش از ظهر امروز با حضور ائمه جمعه شهرهاي بافق و اردكان، مديران اجرايي و اقشار مختلف مردم ولايتمدار شهرستان بافق در گلستان شهداي امامزاده ظهير الدين عبداله بن موسي الكاظم اين شهرستان برگزار شد.
مسئول دفتر نهاد نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه الغدير استان يزد در اين مراسم با اشاره به مقام شهيد و شهادت در مكتب اسلام اظهار داشت: شهيد همانند شمعي است كه مي‌سوزند و ديگران در پرتو آن بهره‌ مي‌برند.
حجت‌الاسلام عباس سبحانيان افزود: همه وظيفه داريم در قبال اين همه ايثارگري و جانفشاني براي تحقق اهداف و آرمان‌هاي شهدا كه همان حفظ نظام اسلامي است، تلاش كنيم.
وي خاطرنشان كرد: شهداي ما يك شبه به اين مقام و منزلت نرسيدند بلكه سال‌هاي سال با عبوديت و بندگي خدا و تزكيه نفس توانستند به اين فيض عظيم نائل شوند.
سبحانيان، بصيرت و آگاهي و تبعيت از ولايت‌فقيه را از ويژگي‌هاي شهدا بيان كرد و اظهار داشت: يكي از پيام‌هاي عمده و اساسي شهدا، دفاع و تبعيت محض از ولايت است زيرا در غير اين صورت دچار خسران خواهيم شد.
مسئول دفتر نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير استان يزد تاكيد كرد: ما بايد تبعيت از ولايت را از شهدا بياموزيم زيرا آنها با عشق و محبت پشت سر رهبر خود حركت كردند و لحظه‌اي از ولايت‌فقيه جدا نشدند.
وي خاطرنشان كرد: آنچه اكنون بايد در جامعه اسلامي انجام و رعايت شود، اصل ولايت‌فقيه و حركت در مدار ولايت و امامت است.
شهيد مهدي فتوحي اردكاني از سربازان گمنام امام زمان (عج) است كه در درگيري با اشرار مسلح به فيض عظيم شهادت نائل آمد.
نظير اين مراسم در ساير شهرستان‌هاي استان يزد نيز برگزار شد.
انتهاي پيام/خ30

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن